Kiusallinen olo liian paljastavissa vaatteissa
Tän takia inhoan kesää.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama ongelma kuin ap:lla. Onneksi lasten puolelta löytyy joissain liikkeissä minulle mahtuvia perus t-paitoja joissa ei ole isoa kaula-aukkoa.
Mutta nyt on paljon myynnissä ainakin täällä päin väljiä pitkälahkeisia kesähousuja. Minäkään en pidä shortseista tai minihameista.
Lastenvaatteet vaan istuu tosi huonosti, kun niissä ei ole rinnoille tilaa.
Niinpä. Mutta esim Fruit of the Loom lasten paidat on aika isokokoisia niin ne istuu aika hyvin. Mutta ne ei ehkä ole mitään hellepaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama ongelma kuin ap:lla. Onneksi lasten puolelta löytyy joissain liikkeissä minulle mahtuvia perus t-paitoja joissa ei ole isoa kaula-aukkoa.
Mutta nyt on paljon myynnissä ainakin täällä päin väljiä pitkälahkeisia kesähousuja. Minäkään en pidä shortseista tai minihameista.
Niinpä. Mutta esim Fruit of the Loom lasten paidat on aika isokokoisia niin ne istuu aika hyvin. Mutta ne ei ehkä ole mitään hellepaitoja.
Ovat vyötäröltäkin aikamoisia telttoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fruit of The Looms valmistaa myös ihan naisten ja miesten t-paitoja jos joku tykkää paidoista jotka on ahdistavan paksua puuvillaa kuristavan tiukalla pääaukolla.
Markkinoilla on myös liiveihin kiinnitettäviä modesty paneeleita. https://www.zivame.com/blog/v1/wondering-how-to-cover-deep-neck-tops/
Oikeasti kuumissa maissahan ihmiset eivät yleensä paljastele, vaan ovat hyvinkin peittävissä vaatteissa. Joko uskonnollisista syistä tai suojatakseen ihoaan auringolta. Itse en Suomen kesässäkään kulje juurikaan paljaampana kuin talvella. Vaatekerroksia vain vähemmän ja materiaalit ohuempia (ei kuitenkaan läpinäkyviä).
Vierailija kirjoitti:
Vaatekerroksia vain vähemmän ja materiaalit ohuempia (ei kuitenkaan läpinäkyviä).
Haluan tietää mistä näitä ohuempia, mutta läpinäkymättömiä materiaaleja löytyy. Edellä mainitut hedelmäpaidat on ainakin todella paksua kangasta.
Ap
Mieleisiä vaatteita löytääkseen saa ja joutuu näkemään vaivaa.
Ainakin, kun eniten tyrkyllä olevat eivät ole mieleisiä. Joko materiaalin tai tyylin osalta.
Jos liian antavia vaatteita ei saa kelpaaviksi aluspukeutumisella, siihen en tartu.
Suosin kesät talvet luonnonkuituisia materiaaleja. Keinokuidut ovat hiostavia ja epämukavia. Joskin toisinaan myös kestävämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos liian antavia vaatteita ei saa kelpaaviksi aluspukeutumisella, siihen en tartu.
Kerrospukeutuminen 30 asteen helteellä ei ole ratkaisu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fruit of The Looms valmistaa myös ihan naisten ja miesten t-paitoja jos joku tykkää paidoista jotka on ahdistavan paksua puuvillaa kuristavan tiukalla pääaukolla.
Markkinoilla on myös liiveihin kiinnitettäviä modesty paneeleita. https://www.zivame.com/blog/v1/wondering-how-to-cover-deep-neck-tops/
Tämäpä ahdistava mielikuva se itselläkin tulee ekana mieleen, kun kuulee "fruit of the loom" :D
Vierailija kirjoitti:
Kevyt burka peittää sopivasti, eikä ole liian kuuma.
Onpa hassunhauska ja omaperäinen kommentti (lukee tässä ketjussa jo useampaan kertaan...).
mun mielestä kiusallista mennä alasti kauppaan, no , siksi en menekkään vaan laitan aina vaatteet.
Jos olet mies, suuntaa matkasi naisten osastolle t-paitahankinnoissaja ota koppiin mukaan numeroasi 1-2 kokoa suurempi malli. Erityisesti urheiluosastoilta löytää monen mallisia kauluksia ja pituuksia netistä ja urheiluvaatekapukoista. Materiaalit ovat ohuempia kuin miesten 100% t-Paidat, joita itse etsin taas miesten osastolta pienemmässä koossa.
Jos olet nainen, vaihtoehtoja on paljon - pitää vaan nähdä vaivaa. Jos olet löytänyt vain paksuja 100% puuvillasta olevia perusmallisia paitoja ja paljastavia paitoja, olet katsellut vain ääripäitä. Netti on onneksi helppo, kun etsii erilaisia malleja.
Tulin just kaupasta. Paitaa pois ottaessa huomasin että heijari oli lahkeestä reilusti näkyvillä. Eipä kukaan mitään kaupungilla sanonut. Että rohkeasti vaan pukeutumaan niin kuin hyvältä tuntuu.
Naisille myydään todella paljastavia vaatteita. Useimmissa t-paidoissa on todella lyhyet hihat. Tästä syystä käytänkin enemmän miesten t-paitoja. Olen yrittänyt löytää hametta tai shortseja, mutta vain harva malli yltää polveen. En voisi kuvitellakaan käyttäväni puoleen reiteen ulottuvia housuja (koska todella näkyvät muhkurat).
Laittakaa linkkejä pitkähihaisiin kevyestä materiaalista valmistettuihin paitoihin, joita voi käyttää ilman alustoppia. Kiitos :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko pitää paljastavia vaatteita? Onhan vaatteita vaikka minkälaisia. Löysä paita, väljät kevyet housut esimerkiksi. Tai jokin löysä mekko, joita kaupat pullollaan. 😊
Kesävaatteet on usein ihan naurettavan läpikuultavaa materiaalia ja kaula-aukot valtavia.
Miksi miesten paidoissa ei ole valtavia kaula-aukkoja? Kun eihän ainakaan normaalipainoisella miehellä ole tissejä vilauteltavana.
Mä tykkään pellavasta, esim sellasen pitkät ja leveälahkeiset pellavahousut on kesällä mahtavat. Ja mulla on 1 aito silkkipaita, ihanan viileä iholla kesällä. Ostan vaatteet lähinnä nettikirppiksiltä tai tavallisilta, niin en osaa sanoa mistä tollasia löytyis.
netis youtube löytyy modest summer style ym peittävää kivaa tyyliä ihmisil, jotka ei halua pitää narutoppeja.
tosiaan esim topin kans voi pitää pellavapaitaa jakkuna, leveät pitkät kesähameet ja kiva huivi kaula aukon peittämiseen ym kikkoja löytyy näistä muoti vinkeistä.