Kiusallinen olo liian paljastavissa vaatteissa
Tän takia inhoan kesää.
Kommentit (104)
Puuvillainen beige sloggi long pelastaa liian läpinäkyviltä kesähousuilta.
Ihan parhaat!
https://www.timarco.com/fi/alusvaatteet/naisten-alushousut/sloggi-naist…-?colid=345
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No mitäs pukeudut liian paljastavasti.
En pukeudu. Väsyttää vaan kyselyt siitä, että eikö sulla ole kuuma, kun pidän pitkähihaisia ja lahkeellisia vaatteita..
Ja tämä on elämässäsi ongelma? Ja syy siihen miksi et pidä kesästä? Elämässäsi lienee asiat joko äärimmäisen hyvin tai äärimmäisen huonosti. Veikkaan jälkimmäistä, koska valittelet täällä vauvapalstalla
Ongelma on se, että on vaikea löytää järkeviä vaatteita.
Ap
Mikä sun ongelma on ap? Yritä nyt artikuloida se selkeästi. Aloituksessa puhut paljastavien vaatteiden inhottavuudesta, sen jälkeen olet ilmoittanut, että et pukeudukaan paljastavasti vaan pitkähihaisiin ja - lahkeisiin, ja että ongelma on muiden kommentointi ”eikö sulla ole kuuma” ja vastaavat kommentit. Nyt sitten kerrot, että ongelma on järkevien vaatteiden löytäminen.
Mikä sun ongelma on???
Kaupasta saat vaatteita, jopa järkeviä vaatteita. Löytyy ihan kaikille ihmisille kyllä.
Ärsyttää pukeutumisen vaikeus lämpiminä päivinä. Tunnen oloni kiusalliseksi pienissä "kesävaatteissa" ja muuten paljastavissa asuissa, joita påäosin on naisille tarjolla (läpikuultavat materiaalit, kaula-aukot napaan saakka, olemattomat hihat jne.) Vaatetarjonta on siis melko niukkaa ellei halua pukeutua mummomaisesti tai miesten vaatteisiin, ja LISÄKSI joillekin ihmisille tuntuu olevan ongelma, jos joku ei käytä helteellä mahdollisimman pieniä asuja. Miksi kommentoit noin hyökkäävästi?
Ap
Mummomaiset vartalot näyttävät mummomaisilta. Ei se ole vaatteiden vika. Kaupungilla näkee sekä väljää, että tiukkaa vaatetusta ihmisten päällä, jotka eivöt näytä mummomaisilta tai huonoilta muullakaan tavalla. Jos olet lihava ja käytät isoja ja löysiä vaatteita, niin voi hyvin olla mahdollista, että sinulla on mummo-look.
Paras keino sinulle on laihduttaa. Löydät sopivampia vaatteita, ja sinulla ei myöskään ole yhtä kuuma, kun kehosi liikuttamiseen menee vähemmän energiaa. Mutta eihän ap oikeasti halua tätä ongelmaa ratkaista, tärkeintä on päästä valittamaan, kun elämä on niin tylsää.
Eli jos laihdutan, niin vaatevalmistajat muuttavat mallistojaan samalla? Onko väliä minkä verran laihduttaa? Mihin haarukkaan painon pitää asettua? Pitääkö erikseen ilmoittaa johonkin, että nyt olen laihtunut, voitte alkaa tehdä parempia vaatteita?
Ap
Lue kirjoitukseni uudestaan. Tällä kertaa ajatuksella. Tai sitten menet ihan ulos katsomaan avoimin mielin ja et ihmisten päällä löysiä ja peittäviä, ei mummomaisia vaatteita. Yleensä tällaiset henkilöt ovat hoikkia.
Ja kuten totesin, sinulla olisi viileämpi olo, jos et olisi lihava. Tällä hetkellä kehosi käyttää paljon energiaa elopainosi vuoksi. Joten laihduttaminen auttaa pysymään viileämpänä, ja laajentamaan vaatetusmahdollisuuksia kuumina päivinä. Mutta tiedän, että halua laihduttaa, koska sehän vaatisi sinulta jotain, eikä se tapahdu hetkessä.
Lukeeko jossain, että olen lihava?
Ap
Ratkaisu sinullekin on kääntyminen mus limiksi, lukuisat samoin tuntevat naiset ovat saaneet helpotuksen tästä ja voivat nyt kevein mielin kulkea kesäisinkin ulkona mustaan koko kropan peittävään säkkiin pukeutuneena.
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu sinullekin on kääntyminen mus limiksi, lukuisat samoin tuntevat naiset ovat saaneet helpotuksen tästä ja voivat nyt kevein mielin kulkea kesäisinkin ulkona mustaan koko kropan peittävään säkkiin pukeutuneena.
Ei kiitos.
Ap
Samoin, monena kesänä on ollut vaikeaa löytää shortseja. Nyt on onneksi muotia pitkät shortsit ja hameet. Ihan H&M:lta saa lähes polveen asti ulottuvia shortseja.
Kesän pelastus on maksimekot ja kimonotakit. Ei tunnu liian paljaalta eikä kuumalta. Kesä on kerrospukeutujan ja mustiin pukeutujan painajainen. Syksy tule jo ♥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pukeudu. Väsyttää vaan kyselyt siitä, että eikö sulla ole kuuma, kun pidän pitkähihaisia ja lahkeellisia vaatteita..
Ja tämä on elämässäsi ongelma? Ja syy siihen miksi et pidä kesästä? Elämässäsi lienee asiat joko äärimmäisen hyvin tai äärimmäisen huonosti. Veikkaan jälkimmäistä, koska valittelet täällä vauvapalstalla
Ap
Mikä sun ongelma on ap? Yritä nyt artikuloida se selkeästi. Aloituksessa puhut paljastavien vaatteiden inhottavuudesta, sen jälkeen olet ilmoittanut, että et pukeudukaan paljastavasti vaan pitkähihaisiin ja - lahkeisiin, ja että ongelma on muiden kommentointi ”eikö sulla ole kuuma” ja vastaavat kommentit. Nyt sitten kerrot, että ongelma on järkevien vaatteiden löytäminen.
Mikä sun ongelma on???
Kaupasta saat vaatteita, jopa järkeviä vaatteita. Löytyy ihan kaikille ihmisille kyllä.
Ärsyttää pukeutumisen vaikeus lämpiminä päivinä. Tunnen oloni kiusalliseksi pienissä "kesävaatteissa" ja muuten paljastavissa asuissa, joita påäosin on naisille tarjolla (läpikuultavat materiaalit, kaula-aukot napaan saakka, olemattomat hihat jne.) Vaatetarjonta on siis melko niukkaa ellei halua pukeutua mummomaisesti tai miesten vaatteisiin, ja LISÄKSI joillekin ihmisille tuntuu olevan ongelma, jos joku ei käytä helteellä mahdollisimman pieniä asuja. Miksi kommentoit noin hyökkäävästi?
Ap
Mummomaiset vartalot näyttävät mummomaisilta. Ei se ole vaatteiden vika. Kaupungilla näkee sekä väljää, että tiukkaa vaatetusta ihmisten päällä, jotka eivöt näytä mummomaisilta tai huonoilta muullakaan tavalla. Jos olet lihava ja käytät isoja ja löysiä vaatteita, niin voi hyvin olla mahdollista, että sinulla on mummo-look.
Paras keino sinulle on laihduttaa. Löydät sopivampia vaatteita, ja sinulla ei myöskään ole yhtä kuuma, kun kehosi liikuttamiseen menee vähemmän energiaa. Mutta eihän ap oikeasti halua tätä ongelmaa ratkaista, tärkeintä on päästä valittamaan, kun elämä on niin tylsää.
Eli jos laihdutan, niin vaatevalmistajat muuttavat mallistojaan samalla? Onko väliä minkä verran laihduttaa? Mihin haarukkaan painon pitää asettua? Pitääkö erikseen ilmoittaa johonkin, että nyt olen laihtunut, voitte alkaa tehdä parempia vaatteita?
Ap
Lue kirjoitukseni uudestaan. Tällä kertaa ajatuksella. Tai sitten menet ihan ulos katsomaan avoimin mielin ja et ihmisten päällä löysiä ja peittäviä, ei mummomaisia vaatteita. Yleensä tällaiset henkilöt ovat hoikkia.
Ja kuten totesin, sinulla olisi viileämpi olo, jos et olisi lihava. Tällä hetkellä kehosi käyttää paljon energiaa elopainosi vuoksi. Joten laihduttaminen auttaa pysymään viileämpänä, ja laajentamaan vaatetusmahdollisuuksia kuumina päivinä. Mutta tiedän, että halua laihduttaa, koska sehän vaatisi sinulta jotain, eikä se tapahdu hetkessä.
Mä painan 52 kiloa ja urheilen, inhoan silti niukkaa pukeutumista ja kesähelteitä. Kuinka paljon suosittelen mulle painon pudotusta? Alipaino on neljän kilon päässä. Olen painanut myös 45 kiloa ja helle tuntui silloinkin ihan yhtä tukalalta. Kesäisin nousen viimeistään kuudelta, että ehdin lenkille ennen porotusta.
Reilusti ylipainoinen ystäväni taas nauttii täysin rinnoin ja oikein säkenöi helteellä.
Nykyään löytyy kyllä vaatetta ihan jokaiseen makuun, just ostin alesta kivoja puuvilla- ja pellavavaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu itse kaapuun jos niin tykkäät.
Silloin kun joskus näkee kaupungilla jonkun donnan jolla on hävyttömän lyhyt mekko, niin kun kävelee ohi ja näkee kasvot, hän paljastuukin yli 60-vuotiaaksi akaksi! Miksi on aina näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu itse kaapuun jos niin tykkäät.
Minä en ole tässä se, joka itkee epämukavasta olosta liian paljastavissa vaatteissa.
Ymmärrän ap:ta jokseenkin. Pidän kyllä kesästä mutten ole narutoppi-shortsi tyyppiä ja hameessakin tulee alaston olo vaikka on pikkuhousut alla. Lahkeellisisa sporttipikkareita käytän mielelläni mutta on viimeaikoina ollut vaikea löytää ainakin tämän kaupungin kaupoista. Lähinnä miesten tuijotus vaivaa ja pakko pukea enemmän päälle että saan olla rauhassa katseilta.
Onneksi en juuri hikoile niin voin olla lahkeellisissa kesähousuissa ja pikéepaidassa ihan rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei näe ulospäin mutta mulla on mekon alla aina puuvillaiset pyöräilyshortsit. Näitä myydään ihan h&m tätä varten alusvaatteiksi. Opin tavan aikoinaan ulkomailla ja nyt ilokseni se on rantautunut suomeenkin ja noita pöksyjä saa kaikkialta. Ei enää vilauttelun pelkoa!
Vähänkään lyhyemmän mekon alta nuo shortsit kyllä usein näkyy ja se ei mielestäni kovin tyylikkäältä näytä. Toki jos haluaa että asu on vain käytännöllinen niin sittenhän tuolla ei ole väliä, mutta itselleni alusshortsit on edelleen vähän vieras juttu. Kyllä se hieman hassulta näyttää että jalassa on housut ja hame (kun usein se siis näkyy jos yhtään tuulee vaikkei itse sitä tajua) , joten miksei valitsisi joko pidempää mekkoa tai hametta tai sitten ihan shortseja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä sun ongelma on???
Ap
Ap
Mä painan 52 kiloa ja urheilen, inhoan silti niukkaa pukeutumista ja kesähelteitä. Kuinka paljon suosittelen mulle painon pudotusta? Alipaino on neljän kilon päässä. Olen painanut myös 45 kiloa ja helle tuntui silloinkin ihan yhtä tukalalta. Kesäisin nousen viimeistään kuudelta, että ehdin lenkille ennen porotusta.
Reilusti ylipainoinen ystäväni taas nauttii täysin rinnoin ja oikein säkenöi helteellä.
Sama juttu. Olen alle kolmekymppinen ja urheilullinen, bmi 18,5, enkä siedä yhtään hellettä. 20 asteen lämpötilakin alkaa olla jo liikaa. Osa meistä vaan on luonnostaan kuumaverisempiä kuin toiset, eikä siihen pysty itse vaikuttamaan.
No älä pukeudu paljastavasti. Huhhuh miten typerää porukkaa taas. Ongelmia tehdään tyhjästä.
.[/quote] Joo, käki alushousuissa viilentää kummasti.[/quote]
sorry, hassu kirjoitusvirhe. Piti kirjoittaa "käsi".[/quote]
Siis käsi alushousuissa??...
Juu, tuo kuulostaa vielä paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
.
Joo, käki alushousuissa viilentää kummasti.
sorry, hassu kirjoitusvirhe. Piti kirjoittaa "käsi".
Siis käsi alushousuissa??...
Juu, tuo kuulostaa vielä paremmalta.
:D
Voit yrittää keksiä keinon jolla voisit pukeutua peittävämmin kärsimättä kuitenkaan liikaa kuumuudesta. Lykkyä tykö.
Itse käytän kuumimmilla ilmoilla väljiä 3/4 hihaisia paitoja ja housuja.
Jos ovat vielä valkoiset, niin antaa kevyen vaikutelman, eikä niin kiinnitä ihmettelijöiden huomiota + auringon paahde heijastuu niistä poispäin (=viileämmät).
Myös tuuli pääsee hihoista ja punteista paremmin viilentämään ja silti iho saa suojan suoralta paahteelta.
Mun mielestä liian paljastavat vaatteet on paljon tukalammat, kun sopiva, miel. valkoinen suojavaate.
Ja hei, ihmiset käyttää helteillä kaikenmaailman työvaatteitakin, joissa ei voi paljastella, eikä niitä hirveesti huomata ihmetellä.
Onneksi nykyään on herätty suojautumaan auringolta myös vaatteilla --markkinoille on tullut jopa pitkähihaisia uimapukuja ym.