Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusallinen olo liian paljastavissa vaatteissa

Vierailija
11.06.2021 |

Tän takia inhoan kesää.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihmeen trollilanka tämä nyt on?

itse haluaisin kulkea vähissä, mutta en voi, kun kaikki tuijottaa hoikkaa isotissistä naista. vielä ei oo löytynyt vaatteita, joissa ei ole kuuma eikä kukaan kyylää.

Vierailija
42/104 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallinen olo ei aina johdu siitä että häpeäisi itseään. Minä koen myös liian vähät vaatteet todella kiusallisiksi (esim. lyhyet shortsit, minihame, avonainen kaula-aukko). Pidän kehostani, olen nuori ja liikunnallinen ja ulkonäössäni ei ole mielestäni mitään vikaa. INHOAN vain sitä oloa, että "olen näytillä" muille ihmisille , etenkin törpöille miehille. En halua "antaa" paljasta vartaloani kellekään tuntemattomille ihmisille, se ei kuulu heille. Tämä ehkä kuulostaa oudolta, mutta jotenkin noin ajattelen ja tuon takia tunnen epämukavaksi pukeutumisen vähiin vaatteisiin julkisilla paikoilla.

Onneksi ei tarvi pukeutua paljastavaksi ja vaihtoehtoja riittää silti 😊 Omat suosikkini kesällä ovat joko maksimekko, tai sitten polveen ulottuva kevyt hame ja sen kanssa toppi tai t-paita haluamallani kaula-aukolla. Tykkään kukkakuoseista, kesäisistä väreistä, näteistä sandaaleista ja koruista. Olen mielestäni viehättävän näköinen, vaikka en paljasta ihoa 🌻

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusallinen olo ei aina johdu siitä että häpeäisi itseään. Minä koen myös liian vähät vaatteet todella kiusallisiksi (esim. lyhyet shortsit, minihame, avonainen kaula-aukko). Pidän kehostani, olen nuori ja liikunnallinen ja ulkonäössäni ei ole mielestäni mitään vikaa. INHOAN vain sitä oloa, että "olen näytillä" muille ihmisille , etenkin törpöille miehille. En halua "antaa" paljasta vartaloani kellekään tuntemattomille ihmisille, se ei kuulu heille. Tämä ehkä kuulostaa oudolta, mutta jotenkin noin ajattelen ja tuon takia tunnen epämukavaksi pukeutumisen vähiin vaatteisiin julkisilla paikoilla.

Onneksi ei tarvi pukeutua paljastavaksi ja vaihtoehtoja riittää silti 😊 Omat suosikkini kesällä ovat joko maksimekko, tai sitten polveen ulottuva kevyt hame ja sen kanssa toppi tai t-paita haluamallani kaula-aukolla. Tykkään kukkakuoseista, kesäisistä väreistä, näteistä sandaaleista ja koruista. Olen mielestäni viehättävän näköinen, vaikka en paljasta ihoa 🌻

Ei kuulosta lainkaan oudolta, kyllä meitä löytyy. :) Itse olen samanlainen, en halua näytellä kaikille, vaikka näyttämistä olisi. En myöskään suostunut malliksi vaikka pyydettiin. Ei mua kiinnosta esineellistää itseäni kaikille näytille jossain minihameessa ja ihan liian pienessä rintavako-topissa. Mulle on tärkeää säilyttää itsekunnioitus ja arvostan myös yksityisyyttä.

Vierailija
44/104 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta lainkaan oudolta, kyllä meitä löytyy. :) Itse olen samanlainen, en halua näytellä kaikille, vaikka näyttämistä olisi. En myöskään suostunut malliksi vaikka pyydettiin. Ei mua kiinnosta esineellistää itseäni kaikille näytille jossain minihameessa ja ihan liian pienessä rintavako-topissa. Mulle on tärkeää säilyttää itsekunnioitus ja arvostan myös yksityisyyttä.

Ette ole vaan sinut kroppanne kanssa. Mahtaakohan siihen muut edes niin paljoa kiinnittää huomiota kuin kuvittelette..

Vierailija
45/104 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän helteellä edes kannata käyttää pieniä vaatteita, ettei pala. Käytän aina pitkiä väljiä housuja tai hameita ja t-paitoja jotka peittävät rintakehän kokonaan, pitkähihainen väljä takki vielä päälle jos käsivarsiakin tarvitsee suojata. Eikä ole liian kuuma, kunhan vaatteet ovat tarpeeksi ilmavaa materiaalia.

Vierailija
46/104 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ongelma kuin ap:lla. Onneksi lasten puolelta löytyy joissain liikkeissä minulle mahtuvia perus t-paitoja joissa ei ole isoa kaula-aukkoa.

Mutta nyt on paljon myynnissä ainakin täällä päin väljiä pitkälahkeisia kesähousuja. Minäkään en pidä shortseista tai minihameista.

Vierailija
47/104 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Kohta 30 astetta lämmintä..

Ap

Vierailija
48/104 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla sama ongelma kuin ap:lla. Onneksi lasten puolelta löytyy joissain liikkeissä minulle mahtuvia perus t-paitoja joissa ei ole isoa kaula-aukkoa.

Mutta nyt on paljon myynnissä ainakin täällä päin väljiä pitkälahkeisia kesähousuja. Minäkään en pidä shortseista tai minihameista.

Lastenvaatteet vaan istuu tosi huonosti, kun niissä ei ole rinnoille tilaa.

Vierailija
49/104 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsiskellyt lenkkeilyyn kevyitä, ilmavia ja vaaleita vaatteita jotka suojaisivat auringolta. Onko kellään antaa vinkkiä?

Olen itsekin ihan hoikka ja hyväkuntoinen, inhoan vaan minishortseja ja tissitoppeja.

Vierailija
50/104 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. No mitäs pukeudut liian paljastavasti.

En pukeudu. Väsyttää vaan kyselyt siitä, että eikö sulla ole kuuma, kun pidän pitkähihaisia ja lahkeellisia vaatteita..

Ja tämä on elämässäsi ongelma? Ja syy siihen miksi et pidä kesästä? Elämässäsi lienee asiat joko äärimmäisen hyvin tai äärimmäisen huonosti. Veikkaan jälkimmäistä, koska valittelet täällä vauvapalstalla

Ongelma on se, että on vaikea löytää järkeviä vaatteita.

Ap

Mikä sun ongelma on ap? Yritä nyt artikuloida se selkeästi. Aloituksessa puhut paljastavien vaatteiden inhottavuudesta, sen jälkeen olet ilmoittanut, että et pukeudukaan paljastavasti vaan pitkähihaisiin ja - lahkeisiin, ja että ongelma on muiden kommentointi ”eikö sulla ole kuuma” ja vastaavat kommentit. Nyt sitten kerrot, että ongelma on järkevien vaatteiden löytäminen.

Mikä sun ongelma on???

Kaupasta saat vaatteita, jopa järkeviä vaatteita. Löytyy ihan kaikille ihmisille kyllä.

Ärsyttää pukeutumisen vaikeus lämpiminä päivinä. Tunnen oloni kiusalliseksi pienissä "kesävaatteissa" ja muuten paljastavissa asuissa, joita påäosin on naisille tarjolla (läpikuultavat materiaalit, kaula-aukot napaan saakka, olemattomat hihat jne.) Vaatetarjonta on siis melko niukkaa ellei halua pukeutua mummomaisesti tai miesten vaatteisiin, ja LISÄKSI joillekin ihmisille tuntuu olevan ongelma, jos joku ei käytä helteellä mahdollisimman pieniä asuja. Miksi kommentoit noin hyökkäävästi?

Ap

Mummomaiset vartalot näyttävät mummomaisilta. Ei se ole vaatteiden vika. Kaupungilla näkee sekä väljää, että tiukkaa vaatetusta ihmisten päällä, jotka eivöt näytä mummomaisilta tai huonoilta muullakaan tavalla. Jos olet lihava ja käytät isoja ja löysiä vaatteita, niin voi hyvin olla mahdollista, että sinulla on mummo-look.

Paras keino sinulle on laihduttaa. Löydät sopivampia vaatteita, ja sinulla ei myöskään ole yhtä kuuma, kun kehosi liikuttamiseen menee vähemmän energiaa. Mutta eihän ap oikeasti halua tätä ongelmaa ratkaista, tärkeintä on päästä valittamaan, kun elämä on niin tylsää.

Vierailija
51/104 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen etsiskellyt lenkkeilyyn kevyitä, ilmavia ja vaaleita vaatteita jotka suojaisivat auringolta. Onko kellään antaa vinkkiä?

Olen itsekin ihan hoikka ja hyväkuntoinen, inhoan vaan minishortseja ja tissitoppeja.

Valkoinen ohut puuvillainen/silkkinen burkha. Ei tarvitse alle mitään ja ilma kiertää.

Vierailija
52/104 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljää päälle. Tällä hetkellä muotiakin. Kuten pienet kaula-aukotkin. Väljä T-paita, väljät shortsit, tai väljä mekko. Ilma kiertää myös mukavasti ja viilentää. Ei tunnu liian paljastavalta kun vaatteet eivät mene tiukkana ihoa myöten.

Vierailija
53/104 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko pakko pitää paljastavia vaatteita? Onhan vaatteita vaikka minkälaisia. Löysä paita, väljät kevyet housut esimerkiksi. Tai jokin löysä mekko, joita kaupat pullollaan. 😊

Nuokin sopii vain hoikille, koska tuollaisissa vaatteissa näyttää valtavalta ja todellistakin lihavammalta.

Höpön löpön. :) Koita päästä tällaisesta ajattelusta eroon. Mitä sitten, jos näyttää "todellista lihavammalta"? Minua helpotti oivallus, etten ole kenellekään velkaa ulkonäöllisesti yhtään mitään. Kunhan pukeudun säällisesti peittäviin vaatteisiin, niin se riittää. Jos näytän lihavalta, niin katsokoot muualle, jos häiritsee. Jos joku arvottaa minut ulkonäköni mukaan, niin mitä sitten? Se kaikki on vain hänen päässään, ei se vaikuta minuun ja minun elämääni mitenkään. Toki joku huutelu varmaan pilaisi päivän, mutta enpä ole sellaista kohdannut, mutta en tarkoita etteikö niin voisi tapahtua. Sekin huutelija kertoo silloin vain itsestään, miten huono tyyppi hän on. 

En ole siis lihava, mutta vähät välitän, vaikka näyttäisin pulskalta tai vaatteeni eivät sovi yhteen tai joku ei istu täydellisesti. En ole kenellekään mitään velkaa ulkonäköni puolesta!

Vierailija
54/104 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin rautatieasemalla tepasteli nuori nainen yläosan vaatteenaan pelkkä niukka bikinien yläosa. Hohhoijaa. Kas kun ei topless.

Vierailija
55/104 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olen hoikka, mutta pukeudun kesälläkin ainakin käsivarret ja reidet peittäviin vaatteisiin. Ärsyttää, kun moni tuttukin tuntuu ajattelevan, että minähän olen hoikka = täydellinen kroppa, mikset pukeudu mikroshortseihin ja toppeihin. Olen lihonut ja laihtunut ja lopputuloksena roikkuvaa ihoa ja raskausarpia, joista olen valitettavasti tosi itsetietoinen ja -kriittinen, vaikka miten yritän ajatella, että mitä väliä. En vaan tuntisi oloani mukavaksi, jos hölskynahat tuulessa lepattaen painaisin menemään. Joten annetaan ihmisten pukeutua kuten tykkää.

Vierailija
56/104 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi käyttää alusvaatteita alla. Esim. Aluspaita ja lahkeelliset alushousut myös käki on läpikuultava materiaali ,isot kaula-aukot. Tai sitten valitsee väljät vilpiuset silkki tai pellava aatteet. Ei ole pakko paljastella.

Joo, käki alushousuissa viilentää kummasti.

sorry, hassu kirjoitusvirhe. Piti kirjoittaa "käsi".

Vierailija
57/104 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pukeudu. Väsyttää vaan kyselyt siitä, että eikö sulla ole kuuma, kun pidän pitkähihaisia ja lahkeellisia vaatteita..

Ja tämä on elämässäsi ongelma? Ja syy siihen miksi et pidä kesästä? Elämässäsi lienee asiat joko äärimmäisen hyvin tai äärimmäisen huonosti. Veikkaan jälkimmäistä, koska valittelet täällä vauvapalstalla

Ap

Mikä sun ongelma on ap? Yritä nyt artikuloida se selkeästi. Aloituksessa puhut paljastavien vaatteiden inhottavuudesta, sen jälkeen olet ilmoittanut, että et pukeudukaan paljastavasti vaan pitkähihaisiin ja - lahkeisiin, ja että ongelma on muiden kommentointi ”eikö sulla ole kuuma” ja vastaavat kommentit. Nyt sitten kerrot, että ongelma on järkevien vaatteiden löytäminen.

Mikä sun ongelma on???

Kaupasta saat vaatteita, jopa järkeviä vaatteita. Löytyy ihan kaikille ihmisille kyllä.

Ärsyttää pukeutumisen vaikeus lämpiminä päivinä. Tunnen oloni kiusalliseksi pienissä "kesävaatteissa" ja muuten paljastavissa asuissa, joita påäosin on naisille tarjolla (läpikuultavat materiaalit, kaula-aukot napaan saakka, olemattomat hihat jne.) Vaatetarjonta on siis melko niukkaa ellei halua pukeutua mummomaisesti tai miesten vaatteisiin, ja LISÄKSI joillekin ihmisille tuntuu olevan ongelma, jos joku ei käytä helteellä mahdollisimman pieniä asuja. Miksi kommentoit noin hyökkäävästi?

Ap

Mummomaiset vartalot näyttävät mummomaisilta. Ei se ole vaatteiden vika. Kaupungilla näkee sekä väljää, että tiukkaa vaatetusta ihmisten päällä, jotka eivöt näytä mummomaisilta tai huonoilta muullakaan tavalla. Jos olet lihava ja käytät isoja ja löysiä vaatteita, niin voi hyvin olla mahdollista, että sinulla on mummo-look.

Paras keino sinulle on laihduttaa. Löydät sopivampia vaatteita, ja sinulla ei myöskään ole yhtä kuuma, kun kehosi liikuttamiseen menee vähemmän energiaa. Mutta eihän ap oikeasti halua tätä ongelmaa ratkaista, tärkeintä on päästä valittamaan, kun elämä on niin tylsää.

Eli jos laihdutan, niin vaatevalmistajat muuttavat mallistojaan samalla? Onko väliä minkä verran laihduttaa? Mihin haarukkaan painon pitää asettua? Pitääkö erikseen ilmoittaa johonkin, että nyt olen laihtunut, voitte alkaa tehdä parempia vaatteita?

Ap

Vierailija
58/104 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi käyttää alusvaatteita alla. Esim. Aluspaita ja lahkeelliset alushousut myös käki on läpikuultava materiaali ,isot kaula-aukot. Tai sitten valitsee väljät vilpiuset silkki tai pellava aatteet. Ei ole pakko paljastella.

Siis helteellä suosittelet kerrospukeutumista? Eikö helteellä juuri pidä laittaa sellaiset vaatteet, että yksi kerros riittää. Pitkähihainen UV-suojapaita ihan paras.

Vierailija
59/104 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljät kevyet vaatteet ovat paljon viileämmät kuin pikkuruiset jotka antavat auringon paahtaa ihoa suoraan. Itse tykkäisin molemmista mutta miesten tuijotukset ja kommentit vituttavat niin että olen alkanut käyttää enemmän pitkiä mekkoja kun liikun yksin. Miehen kanssa liikkuessa käytän minimekkoja, jännä että vierailta ei silloin tule sanan sanaa suusta. Ääliöt.

Vierailija
60/104 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä sun ongelma on???

Ap

Eli jos laihdutan, niin vaatevalmistajat muuttavat mallistojaan samalla? Onko väliä minkä verran laihduttaa? Mihin haarukkaan painon pitää asettua? Pitääkö erikseen ilmoittaa johonkin, että nyt olen laihtunut, voitte alkaa tehdä parempia vaatteita?

Ap

Lue kirjoitukseni uudestaan. Tällä kertaa ajatuksella. Tai sitten menet ihan ulos katsomaan avoimin mielin ja et ihmisten päällä löysiä ja peittäviä, ei mummomaisia vaatteita. Yleensä tällaiset henkilöt ovat hoikkia.

Ja kuten totesin, sinulla olisi viileämpi olo, jos et olisi lihava. Tällä hetkellä kehosi käyttää paljon energiaa elopainosi vuoksi. Joten laihduttaminen auttaa pysymään viileämpänä, ja laajentamaan vaatetusmahdollisuuksia kuumina päivinä. Mutta tiedän, että halua laihduttaa, koska sehän vaatisi sinulta jotain, eikä se tapahdu hetkessä.