Miksi vähäinen seksi on miehille aina kiukuttelun aihe?
Onhan sitä elämässä muutakin. Minä saan mielestäni liian vähän rahaa, mutta en minä silti koko ajan kiukuttele. Pyydän kerran vuodessa palkankorotusta, en joka päivä.
Kommentit (45)
Monenko miehen otannalla ap taas paskayleistää? Lukumääriä tiskiin.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kyse on muusta kuin itse sek sistä. Hän ei saa tarpeeksi huomiota tai on muuten paha olla ja se naaamioidaan sek sin puutteeksi. Kyse on yleensä masennuksesta ja yksinäisyydestä.
Tuskin on masennusta, vain huomiohakuisuutta.
Halu käyttää valtaa. Joskus syrjähyppy voi olla kosto puolisolle.
Olen nainen ja olen odottanut puolisoltani seksiä jo puoli vuotta. Olen viehättävä ja saisin muualtakin, jos pitäisin sitä vaihtoehtona.
Tämä ei ole vain mies kysymys, haluttomia ja halukkaita löytyy molemmista sukupuolista.
Rakastan kumppaniani, mutta on hetkiä, kun vain toisen kädet ja suukot eivät riitä.
Seksi on muutakin kuin suorittavaa yhdyntää. Se on tapana näyttää ja syventää toiselle rakkauttaan, jakaa sitä sydämmessään olevaa toista kohtaan tuntemaa intiimiä kokemusta. Itselleni seksi ei ole vain panemista, en saa siitä mitään, joten rakastan syviä ja intiimejä katseita toista eri tavoin hyväillessä sekä jakaa toisen autuaan katseen, kun hormoonit, raukea hymy ja hyvä olo näkyy kumppanin kasvoilla. En pääse kokemaan mitään vastaava kuin rakastavassa parisuhteessa.
Ja kyllä, elin ennen tätä 7 vuotta seksisuhteessa, joten voin sanoa tietäväni säännöllisesti seksistä jotain, jossa ei ollut rakkautta, se oli ystävyyttä, himoa ja kokeilunhalua. Hyvää seksiä, mutta kaipasin enemmän.
Valitettavasti en näköjään voi saada yhdeltä kumppanilta tuota kaikkea, mitä romanttiseen rakkauteen mielestäni kuuluu. Toisen huomiointia, hyvänä pitämistä, intiimiyyttä, halukkuutta ja yhteisen raukeuden jakamista.
Jos ette ole sitä koskaan kokeneet ja seksi on teille vain yhdyntää, suosittelen hakemaan seksistä muitakin puolia niin mieli seksistä saattaisi muuttua 😉💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulee, että seksi on niiden oikeus ja naisten velvollisuus.
Ei kun nainen kokee että seksi on velvollisuus ja mies kokee pääsevänsä lähemmäs puolisoaan tunnetasolla seksin avulla. Toki poislukien sitten irtosuhteet.
Jokatapauksessa konfliktia pukkaa.
Kerropa, että millä tavalla mies pääsee naista lähemmäksi, kuin sinne koloon, jos mies mököttää ja nainen antaa sälistä? Jos miehelle se on oikeus? Jos mies ei näe vaivaa, vaan pitää sitä oikeutenaan?
Älä viitsi perustella tommoisella piiskalla.
Miehenä saan aina halutessani seksiseuraa, Grindrista. Ei ole mikään ongelma. Sääliksi käy heteromiehet ja pihtarihiivareikien armoilla oleminen.
M41v
Miksi naiset kiukuttelevat, jos saavat liian vähän ruokaa?
Mun mielestä lautasellinen puuroa kerran päivässä riittää, mutta vaimo vaan murjottaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet luulee, että seksi on niiden oikeus ja naisten velvollisuus.
Useimmille seksi on oikeus. Joko kotona, sivu- tai irtosuhteissa tai maksullisissa. Joillekin tämä vielä 2020-luvulla tulee suurena yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erosin jokunen vuosi sitten pihtaavasta naisesta. Joka kuukausi jää nyt yli 1000€ enemmän tuloja itselle.
Olenkin miettinyt että olipa kallista seksiä, n. 500€ kerta. Muutahan hän ei sitten tehnytkään, edes mentaalisesta 'pakosta', yhteisen elämämme eteen.
Eli parisuhde sinulle = seksi ja nainen = h u å ra?
Parempi, kun jatkossa ostat molemmat (sinulle sama asia) ammattilaisilta, niin molemmat osapuolet pysyy tyytyväisinä.
No kylläpäs nyt sössötetään. Juurihan kirjoitin ettei naispuolinen puolisoni ollut valmis tekemään mitään. Siis tarkoitan mitään. Oli vain kotona, ei töitä, ei kodin ylläpitoa, ei mitään. Vinkui kyllä että on tylsää eikä käydä tarpeeksi matkoilla ym.
Olen itse töissä arkipäivät, tulin kotiin kaupan kautta, siivosin, tein ruoat (siitäkin oli vihainen jos en heti alkanut kokata tullessani kotiin, vaikka hyvä kokki olenkin), tein kodin korjausaskareet, huolsin autot, maksoin käytännössä kaiken.
Ymmärrän että on vaikea mieltää naisena asiaa todeksi, elämmehän toksisen maskuliinisuuden aikaa, mutta näin nyt vain oli. Ei onneksi ole enää.
Vierailija kirjoitti:
Koska siittiöitä muodostuu kiveksissä koko ajan, ja se tuo painetta joka pitää purkaa. Naisilla ei ole samanlaista systeemiä joten voimme helposti olla ilman pitkiä aikoja tai vaikka ikuisesti.
Voihan niitä purkaa kädellä vaikka joka päivä.
Luulen, että miehet ja naiset haluavat seksiä molemmat. Oman kokemuksen mukaan eri asiat ovat tärkeitä. Esim. visuaalisuus miehelle todella iso osa, naiselle ei ihan niin tärkeä. Toisen miellyttäminen on vaikeaa varsinkin jo painutaan poteroihin. Feministit esimerkiksi tekee tätä paljon, mutta korostaa itseään paremmaksi.
Seksi vie ja taksi tuo kirjoitti:
Kaikkea muuta tuntuu olevan soveliasta hankkia lisää suhteen ulkopuolelta, mutta seksin osalta on kumppanin halujen armoilla, ellei sitten virkisty vieraissa. Sooloilun ehdottajien kannattaa miettiä, montako perhettä on seksinpuutteen takia rikottu ja torppaa pistetty myyntiin. Terveisiä vaan vähättelijöille.
Tarkoittiko tuo että ei voi masturboida kun heti menee "torppa myyntiin"? :D Okei...
Vierailija kirjoitti:
Seksi vie ja taksi tuo kirjoitti:
Kaikkea muuta tuntuu olevan soveliasta hankkia lisää suhteen ulkopuolelta, mutta seksin osalta on kumppanin halujen armoilla, ellei sitten virkisty vieraissa. Sooloilun ehdottajien kannattaa miettiä, montako perhettä on seksinpuutteen takia rikottu ja torppaa pistetty myyntiin. Terveisiä vaan vähättelijöille.
Tarkoittiko tuo että ei voi masturboida kun heti menee "torppa myyntiin"? :D Okei...
Tuo olisi ollut hyvä sketsi jossain edesmenneen Speden sketsiohjelmassa. Tosielämässä tuollainen naisenlogiikka ei juuri uskoa naisten älynlahjoihin paranna.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että miehet ja naiset haluavat seksiä molemmat. Oman kokemuksen mukaan eri asiat ovat tärkeitä. Esim. visuaalisuus miehelle todella iso osa, naiselle ei ihan niin tärkeä. Toisen miellyttäminen on vaikeaa varsinkin jo painutaan poteroihin. Feministit esimerkiksi tekee tätä paljon, mutta korostaa itseään paremmaksi.
Mitä ihmettä "toisen miellyttäminen on vaikeaa varsinkin jo painutaan poteroihin. Feministit esimerkiksi tekee tätä paljon, mutta korostaa itseään paremmaksi".
Ei vois olla enempää feministi kuin minä olen, ja juma..auta, miten joka aamu käytän sen puolituntia ainakin VAIN miheni kalun miellyttämiseen! Joka aamu siis. Ja teen niin useasti päivän mittaankin, jos vain haluaa. Ja hän on tyytyväinen, ja minäkin, koska sitten saa sitä seksiä mitä haluan.
Miksi te miehets sitä feminismiä/tasa-arvoa käytätte aina vaan ikäänkuin pahana, ja lyömääaseena? Ei se ole sitä, sehän on kaikkien hyväksi. Joskus tosin pitää miehellekin olla kova, jos ei muuten mene perille, kollektiivisestis siis.'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm..naisena kyllä haluan enemmän kuin puolisoni. Pitäisikö kiukutella tai hyppiä tasajalkaa? Ei taida auttaa.
Koita joku kerta vaikka antaa se 500€ miehellesi jos vain suostuu seksiin kanssasi.
Minun mieheni ei anna rahaakaan vastaan. Hän asuu ilmaiseksi asunnossani, eli hyötyy taloudellisesti, mutta eipä häneltä seksiä saa. Viimeksi viime vuonna. Olen jo päättänyt, että jos tulee tilaisuus, niin haen seksin muualta. Koronavuonna on ollut aika vähän tilaisuuksia lähikontakteihin vieraiden kanssa, mutta kun se on ohi, niin tulee ehkä tilaisuuksia.
Minullekin seksi on kuin ruokaa - tarvitsen päivittäin, Joten lopettakaa tuo mies mies mies höpötys! Naiset tahtoo seksiä myös ja paljon, (jos saavat hyvää)..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä "toisen miellyttäminen on vaikeaa varsinkin jo painutaan poteroihin. Feministit esimerkiksi tekee tätä paljon, mutta korostaa itseään paremmaksi".
Ei vois olla enempää feministi kuin minä olen, ja juma..auta, miten joka aamu käytän sen puolituntia ainakin VAIN miheni kalun miellyttämiseen! Joka aamu siis. Ja teen niin useasti päivän mittaankin, jos vain haluaa. Ja hän on tyytyväinen, ja minäkin, koska sitten saa sitä seksiä mitä haluan.
Miksi te miehets sitä feminismiä/tasa-arvoa käytätte aina vaan ikäänkuin pahana, ja lyömääaseena? Ei se ole sitä, sehän on kaikkien hyväksi. Joskus tosin pitää miehellekin olla kova, jos ei muuten mene perille, kollektiivisestis siis.'
Hyvä kirjoitus ihan muuten, muuta;
Meillä on sellainen termi vakiintunut ja useita sukupolvia aiemmin kuin tasa-arvo, johon itsekin viittasit.
Sitä ei ole saavutettu feminismillä vaan sukupuolten välisellä yhteistyöllä, sillä aidolla tasa-arvolla. Se että nyt halutaan puskea terminologiaa muualta asian suhteen kehittymättömästä maailmasta, kuten feminismi, korvaamaan muka sitä joka täällä on jo ajat sitten ymmärretty ei muuta sitä tosiasiaa että feminismi viittaa naisten oikeuksiin.
Kyseessä ei ole tasa-arvo vaan naisten etuarvo. Vastakkainen termi tälle on sovinismi.
Learn the basics and fullfill your future.
AAmulla lupasi mies kovaa ja hyvää ja paljon ja erilaista..jaaha hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm..naisena kyllä haluan enemmän kuin puolisoni. Pitäisikö kiukutella tai hyppiä tasajalkaa? Ei taida auttaa.
Koita joku kerta vaikka antaa se 500€ miehellesi jos vain suostuu seksiin kanssasi.
Minun mieheni ei anna rahaakaan vastaan. Hän asuu ilmaiseksi asunnossani, eli hyötyy taloudellisesti, mutta eipä häneltä seksiä saa. Viimeksi viime vuonna. Olen jo päättänyt, että jos tulee tilaisuus, niin haen seksin muualta. Koronavuonna on ollut aika vähän tilaisuuksia lähikontakteihin vieraiden kanssa, mutta kun se on ohi, niin tulee ehkä tilaisuuksia.
Annan muutaman ilmaisen neuvon.
- korona ei tule katoamaan mihinkään, ikinä. Eikä se ole uusi virusryhmä. Joten asian suhteen, elä nyt, älä sitten joskus.
- laita puolisosi kiertoon jos et ole tyytyväinen eikä mitenkään ole realistista olettaa tilanteen muuttuvan paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan muutaman ilmaisen neuvon.
- korona ei tule katoamaan mihinkään, ikinä. Eikä se ole uusi virusryhmä. Joten asian suhteen, elä nyt, älä sitten joskus.
- laita puolisosi kiertoon jos et ole tyytyväinen eikä mitenkään ole realistista olettaa tilanteen muuttuvan paremmaksi.
Samaa mieltä. Ja muutenkin. Mitään nautintoa ei pidä jäjttää käyttämättä, joka kuuluu suhteeseen. Kuuluvat molemmille.