Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen sää Miamissa on tammikuussa?

Vierailija
29.03.2025 |

Ollaan mietitty helppoa talvilomakohdetta jonne pääsis suorilla lennoilla. Miamin kohalla toteutuu molemmat ja ilmeisesti pitäs olla aika lämmin. Onko teillä kokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkuilla ja college puserolla pärjäsi, ei ollut rantakelit ainakaan silloin, kun minä siellä olin. Aikalailla keli kuin täällä vähän viileänä kesäpäivänä.

Vierailija
2/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkuilla ja college puserolla pärjäsi, ei ollut rantakelit ainakaan silloin, kun minä siellä olin. Aikalailla keli kuin täällä vähän viileänä kesäpäivänä.

Ai edes päivällä t-paita ja shortsit? Oon kuullut että se on tammikuun rantalomakohde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katastrofi-aluetta kannattaa välttää, mikäli et ole huumekaupoilla rikastunut äkkirikas.

Vierailija
4/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katastrofi-aluetta kannattaa välttää, mikäli et ole huumekaupoilla rikastunut äkkirikas.

Mikä katastrofialue?

Vierailija
5/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin juuri tammikuussa ja hyvin pärjäsin farkuilla ja t-paidalla. Oli oikein kiva reissu.

Vierailija
6/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlee kertoo tällaiset asiat sinulle helposti, mitä keskilämpötilat on. Alimmat keskimäärin 19, korkeimmat keskimäärin 23 astetta tammikuussa. Voi olla todellisuudessa 15-24 asteen välissä. Eli sellainen suomalainen kesäpäivä. Ei helle.

Vierailija
7/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kesä

Vierailija
8/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlee kertoo tällaiset asiat sinulle helposti, mitä keskilämpötilat on. Alimmat keskimäärin 19, korkeimmat keskimäärin 23 astetta tammikuussa. Voi olla todellisuudessa 15-24 asteen välissä. Eli sellainen suomalainen kesäpäivä. Ei helle.

Joo päivisin about 24-25 ja öisin 15-16

Vierailija
9/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettamalla selviää. Lämpö vaihtelee 17 (yö) ja 25 (päivä) välillä, siis keskimäärin.

Vierailija
10/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuussa kun kävin niin oli täydellinen sää. Noin 20-30 astetta riippuen oliko yö vai päivä. Ei liian kuuma joka tapauksessa. 

Vierailija
11/11 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet täältä? Googlaa.

"Miamin sää joulukuussa ja tammikuussa on mitä parhain. Joulu- tammikuussa Miamin keskilämpötila on 23-24 astetta ja meriveden lämpötila 24 astetta. Yön keskilämpötila Miamissa tammi- helmikuussa on 18 astetta. Joulu- tammikuussa on Miamissa ihania, aurinkoisia poutapäiviä jopa 22-24 kpl/kk".

Olen asunut täällä (Dodge Island) jo kuusitoista vuotta. Sää vaihtelee kuten muuallakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi