Millainen sää Miamissa on tammikuussa?
Ollaan mietitty helppoa talvilomakohdetta jonne pääsis suorilla lennoilla. Miamin kohalla toteutuu molemmat ja ilmeisesti pitäs olla aika lämmin. Onko teillä kokemuksia?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Farkuilla ja college puserolla pärjäsi, ei ollut rantakelit ainakaan silloin, kun minä siellä olin. Aikalailla keli kuin täällä vähän viileänä kesäpäivänä.
Ai edes päivällä t-paita ja shortsit? Oon kuullut että se on tammikuun rantalomakohde.
Katastrofi-aluetta kannattaa välttää, mikäli et ole huumekaupoilla rikastunut äkkirikas.
Vierailija kirjoitti:
Katastrofi-aluetta kannattaa välttää, mikäli et ole huumekaupoilla rikastunut äkkirikas.
Mikä katastrofialue?
Itse olin juuri tammikuussa ja hyvin pärjäsin farkuilla ja t-paidalla. Oli oikein kiva reissu.
Googlee kertoo tällaiset asiat sinulle helposti, mitä keskilämpötilat on. Alimmat keskimäärin 19, korkeimmat keskimäärin 23 astetta tammikuussa. Voi olla todellisuudessa 15-24 asteen välissä. Eli sellainen suomalainen kesäpäivä. Ei helle.
Vierailija kirjoitti:
Googlee kertoo tällaiset asiat sinulle helposti, mitä keskilämpötilat on. Alimmat keskimäärin 19, korkeimmat keskimäärin 23 astetta tammikuussa. Voi olla todellisuudessa 15-24 asteen välissä. Eli sellainen suomalainen kesäpäivä. Ei helle.
Joo päivisin about 24-25 ja öisin 15-16
Googlettamalla selviää. Lämpö vaihtelee 17 (yö) ja 25 (päivä) välillä, siis keskimäärin.
Lokakuussa kun kävin niin oli täydellinen sää. Noin 20-30 astetta riippuen oliko yö vai päivä. Ei liian kuuma joka tapauksessa.
Miksi kyselet täältä? Googlaa.
"Miamin sää joulukuussa ja tammikuussa on mitä parhain. Joulu- tammikuussa Miamin keskilämpötila on 23-24 astetta ja meriveden lämpötila 24 astetta. Yön keskilämpötila Miamissa tammi- helmikuussa on 18 astetta. Joulu- tammikuussa on Miamissa ihania, aurinkoisia poutapäiviä jopa 22-24 kpl/kk".
Olen asunut täällä (Dodge Island) jo kuusitoista vuotta. Sää vaihtelee kuten muuallakin.
Farkuilla ja college puserolla pärjäsi, ei ollut rantakelit ainakaan silloin, kun minä siellä olin. Aikalailla keli kuin täällä vähän viileänä kesäpäivänä.