Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vähäinen seksi on miehille aina kiukuttelun aihe?

Vierailija
10.06.2021 |

Onhan sitä elämässä muutakin. Minä saan mielestäni liian vähän rahaa, mutta en minä silti koko ajan kiukuttele. Pyydän kerran vuodessa palkankorotusta, en joka päivä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä saan aina halutessani seksiseuraa, Grindrista. Ei ole mikään ongelma. Sääliksi käy heteromiehet ja pihtarihiivareikien armoilla oleminen. 

M41v

Voi sinua.

Kyllä se hiiva aina pskan voittaa.

Vierailija
42/45 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rundqvist kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi vie ja taksi tuo kirjoitti:

Kaikkea muuta tuntuu olevan soveliasta hankkia lisää suhteen ulkopuolelta, mutta seksin osalta on kumppanin halujen armoilla, ellei sitten virkisty vieraissa. Sooloilun ehdottajien kannattaa miettiä, montako perhettä on seksinpuutteen takia rikottu ja torppaa pistetty myyntiin. Terveisiä vaan vähättelijöille.

Tarkoittiko tuo että ei voi masturboida kun heti menee "torppa myyntiin"? :D Okei...

Tuo olisi ollut hyvä sketsi jossain edesmenneen Speden sketsiohjelmassa. Tosielämässä tuollainen naisenlogiikka ei juuri uskoa naisten älynlahjoihin paranna.

Tuntuu että joillekin (miehille) ainoat vaihtoehdot on saada joko oma kumppani "helpottamaan paineita" tai sitten pettää. Jos niin kovat paineet on niin eikö voisi itse helpottaa itseään tarpeeksi usein, eikä valittaa muille. Ihmisten pitäisi kuitenkin pystyä huolehtimaan itsestään sen verran.

Menepäs sinäkin nyt vähän purkamaan niitä paineita ihan omin käsin :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rundqvist kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi vie ja taksi tuo kirjoitti:

Kaikkea muuta tuntuu olevan soveliasta hankkia lisää suhteen ulkopuolelta, mutta seksin osalta on kumppanin halujen armoilla, ellei sitten virkisty vieraissa. Sooloilun ehdottajien kannattaa miettiä, montako perhettä on seksinpuutteen takia rikottu ja torppaa pistetty myyntiin. Terveisiä vaan vähättelijöille.

Tarkoittiko tuo että ei voi masturboida kun heti menee "torppa myyntiin"? :D Okei...

Tuo olisi ollut hyvä sketsi jossain edesmenneen Speden sketsiohjelmassa. Tosielämässä tuollainen naisenlogiikka ei juuri uskoa naisten älynlahjoihin paranna.

Tuntuu että joillekin (miehille) ainoat vaihtoehdot on saada joko oma kumppani "helpottamaan paineita" tai sitten pettää. Jos niin kovat paineet on niin eikö voisi itse helpottaa itseään tarpeeksi usein, eikä valittaa muille. Ihmisten pitäisi kuitenkin pystyä huolehtimaan itsestään sen verran.

Menepäs sinäkin nyt vähän purkamaan niitä paineita ihan omin käsin :) 

Minä sain jo tänään. Jos puolisoilla ei ole halua huolehtia toistensa tarpeesta, kannattaa lähteä eri suuntiin. Se saattaa tosin käydä jommalle kummalle aika kalliiksi.

Vierailija
44/45 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että miehet ja naiset haluavat seksiä molemmat. Oman kokemuksen mukaan eri asiat ovat tärkeitä. Esim. visuaalisuus miehelle todella iso osa, naiselle ei ihan niin tärkeä. Toisen miellyttäminen on vaikeaa varsinkin jo painutaan poteroihin. Feministit esimerkiksi tekee tätä paljon, mutta korostaa itseään paremmaksi.

Mitä ihmettä "toisen miellyttäminen on vaikeaa varsinkin jo painutaan poteroihin. Feministit esimerkiksi tekee tätä paljon, mutta korostaa itseään paremmaksi".

Ei vois olla enempää feministi kuin minä olen, ja juma..auta, miten joka aamu käytän sen puolituntia ainakin VAIN miheni kalun miellyttämiseen! Joka aamu siis. Ja teen niin useasti päivän mittaankin, jos vain haluaa. Ja hän on tyytyväinen, ja minäkin, koska sitten saa sitä seksiä mitä haluan.

Miksi te miehets sitä feminismiä/tasa-arvoa käytätte aina vaan ikäänkuin pahana, ja lyömääaseena? Ei se ole sitä, sehän on kaikkien hyväksi. Joskus tosin pitää miehellekin olla kova, jos ei muuten mene perille, kollektiivisestis siis.'

Sinä se jaksat tätä samaa levyä pyörittää päivästä toiseen!

Vierailija
45/45 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viriilillä miehellä käteenveto ei poista panetusta. Siinä on muutkin hormoonit jne mukaan kuin testot.  Panetusta helpottaa hitusen suihinotto, mutta vain hetkeksi. Naiminen vasta saa mielen ja kehon rentoutumaan.  Itse kestän viikon jotenkuten ilman naimisen tuomaan fyysistä ja psyykkistä helpotusta.