Miten naiset pidätte pimpan puhtaana pitkillä vaelluksilla?
Olen miettinyt jos parikin päivää pimppa on pesemättä se alkaa haista ja kutiamaan, niin miten esim.viikon erämaa retkeilyn aikana?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt pari viikkoa pesemättä kestää.
Ja hyttyset pysyy loitolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt pari viikkoa pesemättä kestää.
Ja hyttyset pysyy loitolla
Mutta raatokärpäset tykkää. :D
Oma mies hoitaa homman käskemättä, ei tartte edes koiraa.
Yleensä mieheni kusee pillukkani puhtaaksi.
Babywipeilla. Ehdottomat seksin jälkeen.
Tosi-nainen, joka lähtee oikeesti vaeltamaan, kuten minä Perun vuoristoon, ei tuollaisia murehdi, jää kotiin. Näkymät esim. Andien vuoristossa voittaa kyllä yhden haisevan perseen. Let's jo!
Mihin sä veeti tarttet tätä tietoa?
Vierailija kirjoitti:
Berttako kysyy?
Kaksi kysymystä. Miksi joku vaeltaisi? Miksi joku pesisi pimppaa?
Vierailija kirjoitti:
Eskarin kakkakeskusteluun.
Ei mulla ainakaan ala kutista vaikka olisi pidempään pesemättä, haisemaan kylläkin. Onneksi vaelluksella se ei ole pääasia, kun muutenkin hikisenä kuljetaan, ja menkkojen aikaan pyrin muutenkin välttämään kaikenlaista retkeilyä. Mutta paperilla, kosteuspyyhkeillä ja järvivedessä peseytymällä puhdistaudun. Itselleni isompi vaiva on takapuolen puhtaana pito, kun kärsin suolistosairaudesta, mutta noilla samoilla asioilla sekin on hoitunut.
Torvijäkälä. Hyvä muotoilu ja löytää helposti.
Vierailija kirjoitti:
Lappi on täynnä kristallinkirkkaita jokia, lampia ja puroja. Käyn huuhtelemassa alapäätä ja Näkki tykkää.
Näkki elelee tummavetisissä lammissa ja soilla.
Mulla on mobiili toosatelefooni aina mukana. Tulee puhdasta jälkeä ja tuntuukin hyvältä.
Pikkuhousunsuoja vaeltaessa, pitää housut puhtaana ja iltaisin pesu.
Sitruunamenulla. Sellainen keltainen sitruunan mallinen pullo minkä saa joka ruokakaupasta. Nokka on siinä juuri sopiva ruiskuttamiseen.
Sitruunamehulla. Sellainen keltainen sitruunan mallinen pullo minkä saa joka ruokakaupasta. Nokka on siinä juuri sopiva ruiskuttamiseen.
Eii mulla kutia. Kosteuspyyhkeet riittää jos on tarve.