Miten naiset pidätte pimpan puhtaana pitkillä vaelluksilla?
Olen miettinyt jos parikin päivää pimppa on pesemättä se alkaa haista ja kutiamaan, niin miten esim.viikon erämaa retkeilyn aikana?
Kommentit (59)
Jotain intiimialueen kosteuspyyhkeitä? Samahan se on miehilläkin, haisee jos ei pese.
Kosteuspyyhkeet tai kastelee ihan pyyhkeen ja sillä pyhkii:))
Kesätumputtajan aloitus.
Järvessä voi peseytyä.
Kesäaikaan on aina sen verran vettä tarjolla, että voi pesaosta. Kylmempinä aikoina lämmintä vettä pulloon ja puskapesulle. Kosteuspyyhkeitä vou myös käyttää.
Sama se on miehilläkin, persus kannattaa pesasta joka päivä ettei ala hiertämään. Samoin jalat.
Vierailija kirjoitti:
Viikon eräilyn ajan muhinut piirakka ja siihen sitten antamaan kielihoitoa.
Eläköön kalajuustopiiras!
Lapin raikkaissa puroissa on mukava huljutella alapäätä.
https://www.lotushygiene.com/fi/tuotteet/wc-paperit/kostea-wc-paperi/lo…
Käteviä. Saa myös ihan pikkupaketeissa. Saa heittää sinne, minne muunkin wc-paperin. Ei ole mitään "kangasta".
Itse olen pitänyt näitä mukana kaikilla reissuilla, missä ei ole mahdollisuutta pesuun tuosta vaan. Tosi käteviä, vaikka toki tuovat vähän lisää painoa matkaan.
Mies sen nuohoaa puhtaaksi ja heittää kuksalla jääkylmää vettä päälle. Hyvin on pärjätty.
kyllä sen ihan vaelluksillakin voi pestä. Ei kulu.
Ihan samalla tavalla kuin ap kuuraa oman kuppaisen kalunsa
Vierailija kirjoitti:
https://www.lotushygiene.com/fi/tuotteet/wc-paperit/kostea-wc-paperi/lo…
Käteviä. Saa myös ihan pikkupaketeissa. Saa heittää sinne, minne muunkin wc-paperin. Ei ole mitään "kangasta".
Itse olen pitänyt näitä mukana kaikilla reissuilla, missä ei ole mahdollisuutta pesuun tuosta vaan. Tosi käteviä, vaikka toki tuovat vähän lisää painoa matkaan.
Pyyhin anukseni aina näillä, täytyy olla melkoinen sontaperse jos hinkuttaa reikää vain kuivalla paperilla.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on tuhansia naisia joilla pimppa on ommeltu kiinni eli mitä valitat? Ei tarvi lähteä edes vaellukselle
Amen for that. Ei ollu vielä kymmenen vuotta sitten. Ei kyllä hauskaa ole ja ihan ymmärrettävästä syystä. Mikä joitain Suomalaisia naisia vaivaa? Liittyy e-pillereihin? 2000-luvun alun vaatimukset miehistä (olivatkin petollisia) katkeruus kauna oman elämänsä ikuinen pilaaminen) Ei yllätys. Suomalaiset on sitten hullua sakkia.
Harmi vaan kun itse kaipais aikuisten oikeasti ihan normaalia Suomalaista naista mut on kyllä kummalliseksi menny. En ole niitä 2000-luvun alun uroksia mutta kyllä olen itseni kunnossa pitäny. AINA.
Annan sillin tuoksua, keitän nuotiolla varhaisperunoita, maistuu hyvälle sillin tuoksussa.
Mulla on aina mukana vauvojen pepun pyyhintään tarkoitettuja kosteuspyyhkeitä. Niillä voi pestä kädet, naaman, kainalot ja alakerran, jos ei ole vettä saatavilla. Käteviä ja edullisia.
Kyllä se on suunniteltu niin, että selviää viikon vaelluksesta ja pyyhitäänhän se vessapaperilla jota voi vähän kostuttaa vedelläkin. Varmaan miehetkin vähän huljauttavat purovedellä isoimmat vuohenjuustot pois. Eikä vaellukselle mennä pimppaa haistattamaan. Haiskoot housuissa.
Lappi on täynnä kristallinkirkkaita jokia, lampia ja puroja. Käyn huuhtelemassa alapäätä ja Näkki tykkää.
Kyllä se nyt pari viikkoa pesemättä kestää.
Väärä palsta. Mammat eivät muutenkaan pese sitä juuri koskaan.
Kosteuspyyhkeillä kyykkyvatkaan