Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naiset pidätte pimpan puhtaana pitkillä vaelluksilla?

Vierailija
10.06.2021 |

Olen miettinyt jos parikin päivää pimppa on pesemättä se alkaa haista ja kutiamaan, niin miten esim.viikon erämaa retkeilyn aikana?

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteuspyyhkeillä kyykkyvatkaan

Vierailija
2/59 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain intiimialueen kosteuspyyhkeitä? Samahan se on miehilläkin, haisee jos ei pese.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteuspyyhkeet tai kastelee ihan pyyhkeen ja sillä pyhkii:))

Vierailija
4/59 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätumputtajan aloitus.

Järvessä voi peseytyä.

Vierailija
5/59 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäaikaan on aina sen verran vettä tarjolla, että voi pesaosta. Kylmempinä aikoina lämmintä vettä pulloon ja puskapesulle. Kosteuspyyhkeitä vou myös käyttää.

Sama se on miehilläkin, persus kannattaa pesasta joka päivä ettei ala hiertämään. Samoin jalat.

Vierailija
6/59 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikon eräilyn ajan muhinut piirakka ja siihen sitten antamaan kielihoitoa.

Eläköön kalajuustopiiras!

Vierailija
7/59 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapin raikkaissa puroissa on mukava huljutella alapäätä.

Vierailija
8/59 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.lotushygiene.com/fi/tuotteet/wc-paperit/kostea-wc-paperi/lo…

Käteviä. Saa myös ihan pikkupaketeissa. Saa heittää sinne, minne muunkin wc-paperin. Ei ole mitään "kangasta".

Itse olen pitänyt näitä mukana kaikilla reissuilla, missä ei ole mahdollisuutta pesuun tuosta vaan. Tosi käteviä, vaikka toki tuovat vähän lisää painoa matkaan.

Vierailija
9/59 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sen nuohoaa puhtaaksi ja heittää kuksalla jääkylmää vettä päälle. Hyvin on pärjätty.

Vierailija
10/59 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sen ihan vaelluksillakin voi pestä. Ei kulu.

Vierailija
11/59 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin ap kuuraa oman kuppaisen kalunsa

Vierailija
12/59 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.lotushygiene.com/fi/tuotteet/wc-paperit/kostea-wc-paperi/lo…

Käteviä. Saa myös ihan pikkupaketeissa. Saa heittää sinne, minne muunkin wc-paperin. Ei ole mitään "kangasta".

Itse olen pitänyt näitä mukana kaikilla reissuilla, missä ei ole mahdollisuutta pesuun tuosta vaan. Tosi käteviä, vaikka toki tuovat vähän lisää painoa matkaan.

Pyyhin anukseni aina näillä, täytyy olla melkoinen sontaperse jos hinkuttaa reikää vain kuivalla paperilla.

Vierailija
13/59 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on tuhansia naisia joilla pimppa on ommeltu kiinni eli mitä valitat? Ei tarvi lähteä edes vaellukselle

Amen for that. Ei ollu vielä kymmenen vuotta sitten. Ei kyllä hauskaa ole ja ihan ymmärrettävästä syystä. Mikä joitain Suomalaisia naisia vaivaa? Liittyy e-pillereihin? 2000-luvun alun vaatimukset miehistä (olivatkin petollisia) katkeruus kauna oman elämänsä ikuinen pilaaminen) Ei yllätys. Suomalaiset on sitten hullua sakkia.

Harmi vaan kun itse kaipais aikuisten oikeasti ihan normaalia Suomalaista  naista mut on kyllä kummalliseksi menny. En ole niitä 2000-luvun alun uroksia mutta kyllä olen itseni kunnossa pitäny. AINA.

Vierailija
14/59 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan sillin tuoksua, keitän nuotiolla varhaisperunoita, maistuu hyvälle sillin tuoksussa.

Vierailija
15/59 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedellä.

Vierailija
16/59 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina mukana vauvojen pepun pyyhintään tarkoitettuja kosteuspyyhkeitä. Niillä voi pestä kädet, naaman, kainalot ja alakerran, jos ei ole vettä saatavilla. Käteviä ja edullisia.

Vierailija
17/59 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on suunniteltu niin, että selviää viikon vaelluksesta ja pyyhitäänhän se vessapaperilla jota voi vähän kostuttaa vedelläkin. Varmaan miehetkin vähän huljauttavat purovedellä isoimmat vuohenjuustot pois. Eikä vaellukselle mennä pimppaa haistattamaan. Haiskoot housuissa.

Vierailija
18/59 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappi on täynnä kristallinkirkkaita jokia, lampia ja puroja. Käyn huuhtelemassa alapäätä ja Näkki tykkää. 

Vierailija
19/59 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt pari viikkoa pesemättä kestää.

Vierailija
20/59 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä palsta. Mammat eivät muutenkaan pese sitä juuri koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi