Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Wolt-kuski saa ruuan tuotua kerrostalo-asunnon ovelle, jos alaovi on kiinni?

Vierailija
10.06.2021 |

?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

, 34- vuotias , elämäntapatyötön persu- pelle Kouvolasta esittelee täällä taas viksuja ajatuksiaan.🤣😅

Ai niin, unohdin jo kaikkien niiden olevan ps kannattajia, jotka eivät noudata identiteetittömän säikky-mielistelijän sääntöjä.

Ap

Vierailija
62/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä töykeitä kommentteja AP:n mielestäni ihan aiheelliseen aloitukseen. Itse asun kerrostalossa, jonka alaovi on aina lukossa. Summeria ei ole, mutta ovikoodi on, jota on jyrkästi kielletty antamasta ulkopuolisille. Tilaan Woltista muutamia kertoja kuukaudessa, ja erilaiset sekoilut ovat enemmän sääntö kuin poikkeus. Olen kirjoittanut Woltiin neuvoksi, että soita minulle kun olet alaovella koska ovi on lukossa. Juuri viime viikolla kävi niin, ettei soittoa koskaan tullut, mutta kun kävelin alaovelle niin siellähän se ruokakassi odotti ulkona. Viime kuussa puolestaan tuli soitto, että ruoka on jätetty alaovelle, mutta kun menin hakemaan niin alaovella ei ollut yhtikäs mitään.

Että onhan tuo nyt paljon helpompaa niille, joilla on se summeri ja joille ruoka voidaan tuoda suoraan asunnon oven eteen. Vaatii paljon vähemmän päivystämistä. Krapulassakaan ei tarvitse lähteä ihmisten ilmoille vartoilemaan hampurilaisen tuloa, vaan riittää että avaa asunnon oven yöpaidassa ja nappaa hampurilaisen sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä että moukkien pään sisältö kiinnostaisi enempää, mutta mikähän heitä aiheessa näin provosoi :(

Ap

Vierailija
64/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaa ovisummeria ja ruoantilaaja päästää hänet porrashuoneeseen. Siten saa.

Vierailija
65/76 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ulko-ovet voisi pitää auki ovikoodillisissa taloissa, kun koodi on kaikkea tilaillessa jaettu puolelle kaupungille? Tai teipata koodi oveen, kun ei jengi tajua, miksi pitäisi olla vain asukkaiden tiedossa

Vierailija
66/76 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wolt-kuski on tavallinen ihminen. Miten ovesta yleensä kuljetaa, kai ap sen tiedät?

Vierailija
67/76 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kun jollain oli tuotu ovelle.

Ap

No varmaan sitten joku oli sattumalta kulkenut ovesta samaan aikaan, ja kuski päässyt sisälle samalla oven avauksella?

Vierailija
68/76 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy laittamassa luuta alaoven väliin niin ovi ei mene lukkoon

Vierailija
69/76 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi päästää nyt kansan köyhin osa räplään omaa ruokaa.

Vierailija
70/76 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

, 34- vuotias , elämäntapatyötön persu- pelle Kouvolasta esittelee täällä taas viksuja ajatuksiaan.🤣😅

Ai niin, unohdin jo kaikkien niiden olevan ps kannattajia, jotka eivät noudata identiteetittömän säikky-mielistelijän sääntöjä.

Ap

enemmän se häirittee että joku luulee puoluekannalla olevan mitään väliä. ei suomessa ole kun yksi puolue ja se on köyhää vastaan. vidun noloo fanittaa politiikkaa

Vierailija
71/76 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuski voi jättää ruoat siihen ulos niin asiakas voi itse hakea safkansa. Ei tehdä asioita vaikeaksi.

Vierailija
72/76 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikseen lukee vaihtoehto "ilman kontaktia"

Ap

Jos minä olisin kuljetusfirman pamppu niin panisin sinut kyllä mustalle listalle. Hei hei.

Voisi asiakkaat käydä vähiin kun asioiden kysyminen on kielletty.

Ap

Niin sä luulet olevasi koko maailman keskus? Oletko yhtään kartalla siitä miten paljon kysyntää on koko ajan enemmän sille että saa jotain suoraan kotiin?

Jos minä olisin pomo niin antaisin itsestäänselvästi vastauksia ihmisten kysymyksiin, niiden jotka eivät ennen ole palvelua käyttäneet.

Sen sijaan asiattomasti vastaavat ilkeilijät saisivat lähdön.

Ap

Mä en tiennytkään, että tää on nykyään Woltin asiakaspalvelu. T: Eri

Vierailija
73/76 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly hoi kirjoitti:

Menet ottamaan sen lähetyksen alhaalta vastaan?

Meillä taloyhtiö on kieltänyt jakamasta koodia ruokaläheteille. Ne kun kuulemma jakavat näitä koodeja keskenään ja pääsevät varmaan stadin jokaiseen rappuun. Myös vapaillaan...

Vierailija
74/76 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaa summeria, joku muu avaa naapurista. Sanoo sinne Naapurille Wolt.

Vierailija
75/76 |
25.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kiipeää kuin Hämähäkkihenkilö konsanaan, ja koputtaa ikkunaan. Älä sitten säikähdä ja kilju, ettei hän säikähdä ja pudota ruokiasi. 

Vierailija
76/76 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kysy mitään näin typerää.