Miten Wolt-kuski saa ruuan tuotua kerrostalo-asunnon ovelle, jos alaovi on kiinni?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen edes aloitustason tolkun omaava ja kerron firmalle tilatessa koodin oveen. Duh. Harrastukseni ei ole kiusata suorittavan työn tekijöitä.
Älkää levittäkö näitä koodeja. Menevät jakoon. Eikö voi mennä ovelle saa tana.
Koodeistra ei ole mitään hyöty kohta, kun sen tietävät kaikki.
Sama kuin olisi ulko-ovi koko ajan auki kaupaungissa ----> häiriöitä tiedossa.
Joku Posti voi olla eri asia, mutta jotkut karvaranteet ei.
Saa tanan tunarit.
Olen kertonut näitä koodeja jo muutaman vuoden ja anteeksi kun vieläkin talomme on pystyssä. Se kun tilaan jostain asiallisesti paikasta jossa ihmisiä ei kiinnosta yksi sadasta ovikoodista vaan yrittää tienata elantonta toisin kuin palstan monet tietäjät jotka elää toisten rahalla ja sen takia koko ajan pelkää oman itsensä edestä. Se on teille ihan oikein. Paranoia on palkka siitä että elää toisten palkalla.
Sun kaltaiseten takia olisi hyvä vaihtaa koodi ja laittaa lasku sulle aina tulemaan. Joka kerta aina uudestaan ja uudestaan.
Ei tuollaisella, yleisessä jaossa olevalla, koodilla ole mitään virkaa enää.
Ei muuta kuin ulko-ovi sepposen selälleen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen edes aloitustason tolkun omaava ja kerron firmalle tilatessa koodin oveen. Duh. Harrastukseni ei ole kiusata suorittavan työn tekijöitä.
Älkää levittäkö näitä koodeja. Menevät jakoon. Eikö voi mennä ovelle saa tana.
Koodeistra ei ole mitään hyöty kohta, kun sen tietävät kaikki.
Sama kuin olisi ulko-ovi koko ajan auki kaupaungissa ----> häiriöitä tiedossa.
Joku Posti voi olla eri asia, mutta jotkut karvaranteet ei.
Saa tanan tunarit.
Olen kertonut näitä koodeja jo muutaman vuoden ja anteeksi kun vieläkin talomme on pystyssä. Se kun tilaan jostain asiallisesti paikasta jossa ihmisiä ei kiinnosta yksi sadasta ovikoodista vaan yrittää tienata elantonta toisin kuin palstan monet tietäjät jotka elää toisten rahalla ja sen takia koko ajan pelkää oman itsensä edestä. Se on teille ihan oikein. Paranoia on palkka siitä että elää toisten palkalla.
Sinun takia näitä vihdetaan!
Kerrostalojen ovikoodit joutuvat helposti vääriin käsiin
Koodeja joudutaan ongelmien takia vaihtamaan usein
Kuski soitti minulle, kun ei päässyt alaovesta. Hain sitten ruoat sieltä.
Annat tietenkin mustafalle ovikoodin niin pääsee sitten yöllä suihkuun kun raukka pyöräillyt helteessä koko päivän👍
Vierailija kirjoitti:
Annat tietenkin mustafalle ovikoodin niin pääsee sitten yöllä suihkuun kun raukka pyöräillyt helteessä koko päivän👍
Yöllä suihkuun rappukäytävään? Jeppis jepulis. Kivasti sinä puhut huonosti palkattua työtä tekevistä ihmisistä.
Miten Tinder-deitti tulee kylään, jos alaovi on kiinni??
Vierailija kirjoitti:
KIITOS ehkäpä ensimmäisestä asiallisesta, normaalista vastauksesta Woltista aiemmin tilaamattomalle ihmiselle. Noin. Olipa se joillekin vaikeaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KIITOS ehkäpä ensimmäisestä asiallisesta, normaalista vastauksesta Woltista aiemmin tilaamattomalle ihmiselle. Noin. Olipa se joillekin vaikeaa.
Ap
siinä ei ollut muuta vaikeaa kuin sinä. oletko vain tyhmä vai myös jälkeenjäänyt?
Vierailija kirjoitti:
Luonto eli tässä kohtaa Jamala keksii keinon.
Jamalan ÄO on nähty. Ikinä eivät osaa oven taakse jättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
siinä ei ollut muuta vaikeaa kuin sinä. oletko vain tyhmä vai myös jälkeenjäänyt?
Tyhmät eivät ymmärrä älykkäitä, älä nolaa itseäsi tämän enempää.
Ap
Tyhmimpien mielestä muunlaiset kuin he ovat tyhmiä. Valtava tarve myös hyökätä toisten tekemisiin. Olet varmaan maailman napa-kommentoija, taisin osua sinun napaasi ja horjuttaa maailmasi :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP asuu ilmeisesti veneen alla tai teltassa tai ei ole ikinä käynyt kerrostalossa, kaupungissa kun ei tiedä, miten ovisysteemit kerrostaloissa toimivat.
Sanoinhan jo, mutta sille en voi mitään jos luetun ymmärryksessä on sinulla vikaa.
Ap
Toope hermostuu.
Ratkaisu ongelmaasi: älä koskaan, ikinä tilaa ruokaa Woltin/Foodoran kautta. Pidä foliohattu päässäsi. Ja vielä: rakenna vallihauta talosi ympärille ja hanki sinne uiskentelemaan krokotiileja.
Vierailija kirjoitti:
Ovikoodit on kehitetty sitä varten, että porraskäytävään ei pääse ulkopuolisia. Koodia ei saa antaa kenellekään, joka ei asu talossa (tämä yleensä mainittu talon järjestyssäännöissä). Haet siis safkasi alaovelta!
Voi voi voi voi.... 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuo asia on jo täällä mainittu+ monta muuta vastaavaa. Mutta sinulle ei kelpaa, kun et joko osaa itse lukea, et ymmärrä, et halua nähdä.. Tämän ketjun tarkoitus ei ole mikään muu, kuin päästä taas haukkumaan m a m u j a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP asuu ilmeisesti veneen alla tai teltassa tai ei ole ikinä käynyt kerrostalossa, kaupungissa kun ei tiedä, miten ovisysteemit kerrostaloissa toimivat.
Sanoinhan jo, mutta sille en voi mitään jos luetun ymmärryksessä on sinulla vikaa.
Ap
Toope hermostuu.
Ratkaisu ongelmaasi: älä koskaan, ikinä tilaa ruokaa Woltin/Foodoran kautta. Pidä foliohattu päässäsi. Ja vielä: rakenna vallihauta talosi ympärille ja hanki sinne uiskentelemaan krokotiileja.
Säälittävä vaan jatkaa jankuti jankuti.. 😂 jäikö levy päälle
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tyhmimpien mielestä muunlaiset kuin he ovat tyhmiä. Valtava tarve myös hyökätä toisten tekemisiin. Olet varmaan maailman napa-kommentoija, taisin osua sinun napaasi ja horjuttaa maailmasi :)
Ap
Kenelle oikein osoitat tekstisi? Itsellesi, vai? Tällä on nimittäin useita ihmisiä kommentoimassa.
Laita ap jo se liimapullon korkki kiinni. Kukaan ei enää ymmärrä mitä joriset täällä.
, 34- vuotias , elämäntapatyötön persu- pelle Kouvolasta esittelee täällä taas viksuja ajatuksiaan.🤣😅
Ovikoodijärjestelmät mahdollistaisivat teknisesti kertakäyttökoodit lähettejä varten mutta jostain syystä niitä ei kovinkaan yleisesti käytetä.
Tajuatko, että sinä + 100 muuta asukasta kertoo sen niin se on tuhansilla ylimääräisillä tiedossa pelkästään viime kuukaisen aikana.
Monella se on tiedossa vuosien aikana.
Teidän koodi on jo menettänyt merkityksensä.
Kiitos sunlaisten!
Onneksi ei olla naapaureita. Jaatko avaintasiki kaikille?