Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Wolt-kuski saa ruuan tuotua kerrostalo-asunnon ovelle, jos alaovi on kiinni?

Vierailija
10.06.2021 |

?

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla muitakin vaikeuksia päättelykyvyssä ja ajattelussa?

Vierailija
22/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikseen lukee vaihtoehto "ilman kontaktia"

Ap

Jos minä olisin kuljetusfirman pamppu niin panisin sinut kyllä mustalle listalle. Hei hei.

Voisi asiakkaat käydä vähiin kun asioiden kysyminen on kielletty.

Ap

Niin sä luulet olevasi koko maailman keskus? Oletko yhtään kartalla siitä miten paljon kysyntää on koko ajan enemmän sille että saa jotain suoraan kotiin?

Jos minä olisin pomo niin antaisin itsestäänselvästi vastauksia ihmisten kysymyksiin, niiden jotka eivät ennen ole palvelua käyttäneet.

Sen sijaan asiattomasti vastaavat ilkeilijät saisivat lähdön.

Ap

Jos olisit eli et ole! On perin selvää miksi et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovikoodin antaminen ulkopuolisille on rikos? ja ap voi vaikka kuolla nälkäänsä.

Vierailija
24/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos minä olisin kuljetusfirman pamppu niin panisin sinut kyllä mustalle listalle. Hei hei.

Ap

Niin sä luulet olevasi koko maailman keskus? Oletko yhtään kartalla siitä miten paljon kysyntää on koko ajan enemmän sille että saa jotain suoraan kotiin?

Jos minä olisin pomo niin antaisin itsestäänselvästi vastauksia ihmisten kysymyksiin, niiden jotka eivät ennen ole palvelua käyttäneet.

Ap

Jos olisit eli et ole! On perin selvää miksi et.

Hauskaa että ajattelin samaa sinusta :)

Pidän kyllä enemmän omasta alastani tosiaan.

Ap

Vierailija
25/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Summerit on olemassa.niitä käytetään.

Vierailija
26/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovikoodit on kehitetty sitä varten, että porraskäytävään ei pääse ulkopuolisia. Koodia ei saa antaa kenellekään, joka ei asu talossa (tämä yleensä mainittu talon järjestyssäännöissä). Haet siis safkasi alaovelta!

Paskat varmasti annan ovikoodin woltille varsinkin jos tilaan sieltä n.4 x viikossa:DD

Vierailija
27/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla muitakin vaikeuksia päättelykyvyssä ja ajattelussa?

Teidän tyhmien ja raivokkaiden ihmisten ymmärtäminen.

Ap

Vierailija
28/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin? Seuraat sovelluksesta milloin ruoka saapuu ja menet alaovelle. Se kuski voi jättää sen tilauksen alaovelle kun näkee että odotat sitä toisella puolella ja sinä avaat oven vasta kun kuski on lähtenyt. Tadaa, olet saanut ruoan ilman kontaktia! Ihan maalaisjärjellä tämän voi päätellä vaikka en itse asu kerrostalossa.

Vierailija
29/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi äly, älä jätä...

hän tietenkin soittaa sinulle ja sinä kipität alaovelle, jossa otat toimituksen vastaan.

Vierailija
30/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ap

Summerit on olemassa.niitä käytetään.

On ne varmaan maagisesti nyt olemassa niissäkin paikoissa joissa on vain se koodi eikä summeria ihan vain siksi että sinä nyt näin päätit.

Vierailija
31/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen edes aloitustason tolkun omaava ja kerron firmalle tilatessa koodin oveen. Duh. Harrastukseni ei ole kiusata suorittavan työn tekijöitä.

Älkää levittäkö näitä koodeja. Menevät jakoon. Eikö voi mennä ovelle saa tana.

Koodeistra ei ole mitään hyöty kohta, kun sen tietävät kaikki.

Sama kuin olisi ulko-ovi koko ajan auki kaupaungissa ----> häiriöitä tiedossa.

Joku Posti voi olla eri asia, mutta jotkut karvaranteet ei.

Saa tanan tunarit.

Ja oli ranna tai ei niin ei koodia jakoon, kiitos.

Sama kun jakaisitte avainta (kopio) kaikille!

ÄLY HOI

Vierailija
32/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap i d i oon tai, vai asuuko se jossain perunakuopassa vailla kontakteja ulkomaailmaan, vai miksi se postaa nöitä typeriä ketjuja?

Vierailija
33/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP asuu ilmeisesti veneen alla tai teltassa tai ei ole ikinä käynyt kerrostalossa, kaupungissa kun ei tiedä, miten ovisysteemit kerrostaloissa toimivat.

Vierailija
34/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP asuu ilmeisesti veneen alla tai teltassa tai ei ole ikinä käynyt kerrostalossa, kaupungissa kun ei tiedä, miten ovisysteemit kerrostaloissa toimivat.

Sanoinhan jo, mutta sille en voi mitään jos luetun ymmärryksessä on sinulla vikaa.

Ap

Vierailija
35/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen edes aloitustason tolkun omaava ja kerron firmalle tilatessa koodin oveen. Duh. Harrastukseni ei ole kiusata suorittavan työn tekijöitä.

Älkää levittäkö näitä koodeja. Menevät jakoon. Eikö voi mennä ovelle saa tana.

Koodeistra ei ole mitään hyöty kohta, kun sen tietävät kaikki.

Sama kuin olisi ulko-ovi koko ajan auki kaupaungissa ----> häiriöitä tiedossa.

Joku Posti voi olla eri asia, mutta jotkut karvaranteet ei.

Saa tanan tunarit.

Olen kertonut näitä koodeja jo muutaman vuoden ja anteeksi kun vieläkin talomme on pystyssä. Se kun tilaan jostain asiallisesti paikasta jossa ihmisiä ei kiinnosta yksi sadasta ovikoodista vaan yrittää tienata elantonta toisin kuin palstan monet tietäjät jotka elää toisten rahalla ja sen takia koko ajan pelkää oman itsensä edestä. Se on teille ihan oikein. Paranoia on palkka siitä että elää toisten palkalla.

Vierailija
36/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruuskommunistit avaavat oven kuun pimeältä puolelta isolla antennilla lähetettävällä säteellä.

Vierailija
37/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin ketkä niitä persuja äänestää.

Vierailija
38/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei voi olla vastaanottamassa ruokaansa niin yhtä hyvin voi olla tilaamatta.

Joissain asuinpaikoissa joutuu jopa avaamaan portin/puomin ennen kun kukaan pääsee alueen sisäpuolella tai pihatielle,sellaiset asuinpaikat ei sovi kyllä yhtään ihmiselle joka ei osaa huolehtia koska tuleekin joku lähetys.

Jos kesämökilläsi palaa ja puomi lukossa rikkoo palokunta varmasti lukon ja käy sammuttamassa palon,tuo ainoa tapaus missä mennään väkisin,muussa tapauksessa on oltava vastassa.

Vierailija
39/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatska kirjoitti:

Jollei voi olla vastaanottamassa ruokaansa niin yhtä hyvin voi olla tilaamatta.

Joissain asuinpaikoissa joutuu jopa avaamaan portin/puomin ennen kun kukaan pääsee alueen sisäpuolella tai pihatielle,sellaiset asuinpaikat ei sovi kyllä yhtään ihmiselle joka ei osaa huolehtia koska tuleekin joku lähetys.

Jos kesämökilläsi palaa ja puomi lukossa rikkoo palokunta varmasti lukon ja käy sammuttamassa palon,tuo ainoa tapaus missä mennään väkisin,muussa tapauksessa on oltava vastassa.

Asut jossain jenkkilän aidatulla asuinalueella? Siis meillä täällä Suo-mes-sa on olemassa ihan asiallisia kuljetusfirmoja joiden työntekijöitä ei kiinnosta hevonvetskuakaan sinun talosi ja koodisi. Jos olet joku uusavuton niin rakenna muuri mutta suht älykkäät voi tilata ihan rauhassa.

Vierailija
40/76 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas ei woltin kuskit muka tahdo löytää ulko-ovelle missä on ovipuhelin ja soittelevat noutamaan alhaalta. Kyllä on niin tyyriit kuljetushinnat että saa luvan tulla ruoat ihan ovelle asti joka kerta. Woltilta saa onneksi helposti korvauksia jos jotain menee kuljetuksessa pieneen niin ei haittaa vaikka kuski jättäisi tulematta.