Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanska luopuu kasvomaskeista. Toivottavasti meillä ei tehdä samoin!

Vierailija
10.06.2021 |

Nythän maskeihin on totuttu ja suurin osa ei kyseenalaista, joten turha niistä minusta enää olisi luopua ollenkaan. Tanska meinaa nyt tehdä niin. Uskotteko, että Suomi seuraa perässä, vai jääköhän meille maskit lopullisesti? Itse toivon jälkimmäistä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ei-enaa-kasvomaskeja-tanska-hollent…

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä sekunnilla kun maskipakko poistuu julkisista mun maskit lentää hevonhelevettihin

Miksi? Eikö se maski kuitenkin olisi mukavampi kuin olla ilman?

Vierailija
42/79 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski on oksettava. Käytän ainoastaan kun on pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burkhat ja maskit tulisi kieltää. Maski olisi sallittu vain vappuna.

Vierailija
44/79 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä sekunnilla kun maskipakko poistuu julkisista mun maskit lentää hevonhelevettihin

Mukavampi?! Millai! Maskin pitäminen on inhottavaa.

Vierailija
45/79 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä heivasin maskit vapaa-ajalla pois jo aikaa sitten kun sain ne kaksi rokotetta. Töissä joudun kyllä vielä käyttämään. Aina harvoin joku tuijottaa pahasti tai pelokkaasti, kun luulevat nuoren naisen levittävän heille koronaa... eivät tajua että olen täysrokotettu eturintamatyöntekijä. Mutta ei väliä. Suomen on aika avautua. Epidemia on hallinnassa.

En ymmärtänyt, täysrokotettu eturintamatyöntekijä ja luulet siis ettet voi saada koronaa tai levittää sitä? Okei.

Toisaalta olen ajatellut maskista luopumista itsekin, koska sen hyöty on aika olematon jos niitä käyttää vain se 1/4 muista samassa kaupassa asioivista. On nimittäin aika harvalla enää maskia naamalla katukuvassa.

Maskihan suojaa pääasiassa toisia, ei itseäni, näin olen käsittänyt ainakin.

Joten ehkä lakkaan hiostamasta itseäni sillä sen enempää myös, eihän se todellakaan mikään mukava ole. Rokotusta ei ole.

Vierailija
46/79 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita ne mieluummin roskikseen, hevonhelevettihin (maahan) heittäviä on jo ihan tarpeeksi.

Vierailija
47/79 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavampi?! Millai! Maskin pitäminen on inhottavaa.

Mkiten voit kokea noin? Kyllä itse ainakin tykkään maskeista! Millä lailla se nyt muka olisi inhottavaa, sehän on aika turvallista ja miellyttävää kuitenkin. Tai vähintäänkin sen kuuluisi tuntua neutraalilta, eli vaikkei tykkäisi, niin ei inhottaisikaan, eli ihan sama onko maski vai ei. Ja koska se on kerran kaikille ihan sama, niin silloin toki käytämme niitä - nyt ja jatkossa. Ei ikinä maskeista luopumista, en hyväksy sitä! Fiksua olisi pitää maskeja jatkossa aina.

Vierailija
48/79 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotukset ei ole poistamassa koronaa sitten mihinkään!

Britanniassa on ainan hurja nousu tartuntamäärissä!

Kohta 10 000 tartuntaa päivässä. Nousu on todella raju, kun sitä on moninkertaisesti vuoden takaiseen.

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/uk/

WAR mongerer; WHO- Boss That Mad pharaoh has no BALLS 

Vierailija
49/79 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta 10 000 tartuntaa päivässä. Nousu on todella raju, kun sitä on moninkertaisesti vuoden takaiseen.

Aivan eli MASKI ON AINOA TOIMIVA KEINI KORONAA VASTAAN.

MIKÄÄN MUU ei toimi.

Vierailija
50/79 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan eli MASKI ON AINOA TOIMIVA KEINI KORONAA VASTAAN.

MIKÄÄN MUU ei toimi.

Paras keini on pysyä himassa yksin.

Vierailija
51/79 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa trollata, kenenkään mielestä ei ole.

Vierailija
52/79 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä on, en nyt ole ihan varma onko pakko vai vahva suositus, käyttää maskia, paitsi omalla työpisteellä ollessa.

No sitten kun porukka menee käymään työmaaruokalassa tai kahvitunnilla taukohuoneessa, se maski tietenkin riisutaan syömisen ja kahvinjuonnin ajaksi pois. Eli porukka riisuun sen maskin naamaltaan ja laskee siihen ruokapöydälle johonkin vasemmalle puolelle alassuin.

Sitten kun ruokailu tai kahvittelu on hoidettu, otetaan maski taas pöydältä ja laitetaan se takaisin päähän.

Sitten hetken päästä tulee ehkä seuraava kahvittelija siihen saman pöydän ääreen ja tekee samat rutiinit. Laskee ehdä sen maskin täsmälleen samalle paikalle siihen ruokapöydälle.

Ei kovin hygieenistä minun mielestäni.

Monesti kun kävelee omalta työpisteeltä vaikka sinne kahvitilaan, ei vastaan tule ristin sielua. Maski pitää kuitenkin olla päässä. Sitten kahvitilassa voi olla enemmänkin porukkaa, siellä maski taas otetaan pois päästä.

Ei ihan loogista hommaa minun mielestäni.

Vierailija
53/79 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita ne mieluummin roskikseen, hevonhelevettihin (maahan) heittäviä on jo ihan tarpeeksi.

Sitä odotan kyllä innolla, kun ne kertakäyttöiset rätit häviää kaduilta ja muualta roskaamasta.

Mitäköhän muuten noille kangasmaskeille kannattaisi tehdä? Osan säästän, jos vielä tarvetta tulee mutta en viitsi muitakaan roskiin heittää. Vinkkejä saa antaa jos joku on tuunaillut niistä jotain?

Vierailija
54/79 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/chile/

Korona on Cilen talven mittaan suorastaan Räjähtänyt siellä. Rokoruksia on ennätysmäärä, mutta niin on tartuntojakin.846

Vierailija
55/79 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabi Emiraatit kiikkuu rokotusennnätyksissä, mutta koronan katoamisesta ei ole tietoakaan.

Kohta USA TARTUNNAT kääntyy jo nousuun kuten Britanniassa, sille näyttää, koska lasku loivenee koko ajan.

Koska rokotteet eivät tehoa, on pakko seurata miestä, jolla on MUNAA, eli Lasse Lehtosta. Lasse Lehtonen on sanonut, että koronan voi tukahduttaa pois maailmasta. Hän kuuluu Eroon koronasta Koronatiedemiehiin.

Vierailija
56/79 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyttää kenenkään maskin pitämistä, mutta tuntuu, että joillekin minun ffp2- maskin pitäminen on ongelma. Tuntemattomat ihmiset eivät edes tiedä minun elämäntilannettani tai mahdollisia sairauksia enkä kyllä ole velvollinen niitä kellekään tilittämään.

Minulle sinun maskittomuus ei kuulu, mutta sinulle ei kuulu myöskään minun maskin pitäminen.

Mun mielestä yhä useammalla, jotka nyt ylipäätään mitään maskia käyttää, on viime aikoina näkynyt ffp2- ja ffp3-maskeja. 

Vierailija
57/79 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä odotan kyllä innolla, kun ne kertakäyttöiset rätit häviää kaduilta ja muualta roskaamasta.

Mitäköhän muuten noille kangasmaskeille kannattaisi tehdä? Osan säästän, jos vielä tarvetta tulee mutta en viitsi muitakaan roskiin heittää. Vinkkejä saa antaa jos joku on tuunaillut niistä jotain?

Ajattelin tehdä niistä bikinit. Mulla on siis sellaisia mustia polyesterimaskeja.

Vierailija
58/79 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arabi Emiraatit kiikkuu rokotusennnätyksissä, mutta koronan katoamisesta ei ole tietoakaan.

Kohta USA TARTUNNAT kääntyy jo nousuun kuten Britanniassa, sille näyttää, koska lasku loivenee koko ajan.

Koska rokotteet eivät tehoa, on pakko seurata miestä, jolla on MUNAA, eli Lasse Lehtosta. Lasse Lehtonen on sanonut, että koronan voi tukahduttaa pois maailmasta. Hän kuuluu Eroon koronasta Koronatiedemiehiin.

Samalla tukahdutetaan myös kaikki muu hyvinvointi, talous ja ihmisten mielenterveys.

Vierailija
59/79 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Lasse Lehtosella MUNAA laittaa maski naamalle ja tukahduttaa virus maailmasta?

Vai onko hänkin. THIS MAD PHARAOH WHO HAS NO BALLS AT ALL.

Vierailija
60/79 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Burkhat ja maskit tulisi kieltää. Maski olisi sallittu vain vappuna.

ristit tulisi myös kieltää kuten myös ateismi. mitä jää jäljelle? hindut?