Onko pitkällä miehellä iso
Jos mies on noin 195cm pitkä, onko hänellä iso ja paksu varustus? Vai onko yleensä normikokoinen?
Kommentit (31)
Keskimäärin positiivinen korrelaatio ukon ja pippelin pituuden välillä varmaan löytyy.
Mutta hajonta pippelinpituuksissa on ylipäätään aika vähäistä. Melkeen kaikilla on +/- pari senttiä keskiarvosta haarukassa.
Vierailija kirjoitti:
Kun meistä miehistä jotkut kertoisivat tosia mittoja olisi hauska tietää lepo-/erektiomittoja isoilla tai pienemmillä miehillä. Minä olen 179cm ja aika roteva äijä. Lepomitta on jotakin 9 cm nytkin ja erektiossa parhaimmillaan se on 18 cm eli se kaksinkertaistuu. Paksuus on ihan normi.
Olen normaali lyhyjalkainen pitkäselkäinen kohtuu leveäharteinen suomalainen lyhyt 167cm / 73kg kaljamahainen mies. kaluni löysänä 14-15cm ja seisokissa 20cm ja vasemmalle vähän käyrä, kun ollut nuorempana aina puolijäykkänä puntissa. Eikä tuo paksuuskaan paljoa kasva ymp. 12-12,5 -> 15cm. Siten kalun on 12% omasta pituudesta, joten vähän suhteettoman näköinen pienellä miehellä. Kengänko 42 jos jotain kiinnostaa ja nimettömät sormet pidemmät kuin etusormet. Onko tarpeeksi tarkasti, eli mitään logiikkaa mihinkään.
Ei jaksa näitä kokojuttuja aina. Suurimmalla osalla suomalaista miehistä on ollut nuorena normaali peniksen kasvu, ja heillä on normaali, hyvän kokoinen vehje. That's it. Suurin osa miesten vehkeistä on ihan samanlaisia.
On. Mun pitkällä miehellä on iso kalu. Tai ainakin se on just sopiva mulle ja se on tärkeintä.
Ei. Mikä pettymys,isolla miehellä onneton pätkä
Täysin riipuvainen kuinka läski on. Läski syö senttejä, tapas mummovainaa sanoa.
Seurustelen pitkän miehen (198) kanssa, ja hänellä on valitettavasti pieni (10 cm). Ei tunnu miltään.
Luulin, että isolla miehellä on kaikki isoa, mutta näin ei ainakaan tässä tapauksessa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun meistä miehistä jotkut kertoisivat tosia mittoja olisi hauska tietää lepo-/erektiomittoja isoilla tai pienemmillä miehillä. Minä olen 179cm ja aika roteva äijä. Lepomitta on jotakin 9 cm nytkin ja erektiossa parhaimmillaan se on 18 cm eli se kaksinkertaistuu. Paksuus on ihan normi.
Olen normaali lyhyjalkainen pitkäselkäinen kohtuu leveäharteinen suomalainen lyhyt 167cm / 73kg kaljamahainen mies. kaluni löysänä 14-15cm ja seisokissa 20cm ja vasemmalle vähän käyrä, kun ollut nuorempana aina puolijäykkänä puntissa. Eikä tuo paksuuskaan paljoa kasva ymp. 12-12,5 -> 15cm. Siten kalun on 12% omasta pituudesta, joten vähän suhteettoman näköinen pienellä miehellä. Kengänko 42 jos jotain kiinnostaa ja nimettömät sormet pidemmät kuin etusormet. Onko tarpeeksi tarkasti, eli mitään logiikkaa mihinkään.
Ihana :) mun mies kanssa lyhyt, 166cm..leveä harteinen kaljamahainen, kengän koko 39, pieni käsi, pieni nenä, ja penis lähes samanlainen. Pidempi tosin 23cm et mitään ei voi päätelöä mistään.
Tiesitkö se vasemmalle kääntynyt kielii käteen vetämisestä ;)
Pituus ei korreloi mitenkään peniksen pituuden kanssa. Se on fakta.
Isoilla on isompi. Itselläni pituutta 197,8cm ja kengän koko 47. En saa vehjettäni mahtumaan omaan kumisaappaaseeni kun juuri ja juuri löysänä. Sitten otettava heti pois ennenkun jäykistyy.. 😪 Vaikea löytää naista.
Yleensä raajat ja elimet ovat aikalailla samassa suhteessa pitkillä ja lyhyillä. Voi silti olla, että lyhyellä miehellä on iso penis ja pitkällä miehellä pieni.