Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti, seurustelisitko itsesi kanssa?

Vierailija
09.06.2021 |

Jos vastaan tulisi melkein täysi kopiosi (luonteeltaan ja mielenkiinnoiltaan yms), mutta vastakkaista sukupuolta, niin voisitko seurustella hänen kanssaan? Jos oletetaan, että ulkonäkö olisi miellyttävä.

Minä en voisi. Kaksi tällaista jääräpäätä olisi huono yhdistelmä.

Kommentit (675)

Vierailija
21/675 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ehdottomasti. Olen suurenmoinen ja ainutlaatuinen. Nostaisin itseni jalustalle ja palvoisin 24/7.

Vierailija
22/675 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Mitä ihmettä minun kopio toisi suhteeseen tai täydentäisi minua!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/675 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Olen hyvä, ellen lähes täydellinen!

Vierailija
24/675 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, menis ihan pelkäksi sohvalla retkottamiseki koko elämä, onneksi mies on vähän aktiivisempaa sorttia kuin minä ja saa siten mutkin tekemään asioita.

Vierailija
25/675 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Kumpikaan ei välittäisi seksistä, mutta muusta läheisyydestä kyllä, joten olisi ihannesuhde.

Vierailija
26/675 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti hyvä kumppani. Mutta jos seurustelisin itseni kopion kanssa me uuvutettaisi itsemme jatkuvalla huolehtimisella ja paapomisella. Tulis jo riita kumpi saa huolehtia toisesta ja lelliä..

Seksi olisi kyllä aivan mahtavaa.

Vierailija
27/675 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuuttaisin korkeintaan fwb-suhteeseen.

Vierailija
28/675 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan.

Syyt:

-läski

-introvertti

-ei jaksa puhua

-usein omissa maailmoissa

-ahdistunut ja masentunut

-tarvitsee omaa aikaa ja kammoaa sitoutumista

-varaton

Vierailija
29/675 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me sovittaisi toisillemme. Tulisi helposti riitaa.

Vierailija
30/675 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha! Voisihan meillä olla hauskaa, kun katsoisimme samoja tv ohjelmia. Nauraisimme samoille asioille. En tiedä jaksaisinko katsella moista laiskottelijaa ja toisaalta yltiöinnokasta liikunnanharrastajaa

Vierailija
31/675 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kumppanin valinnassa on sattunut kohdalle henkilö jolla on omia heikkouksiani korjaavia ominaisuuksia. Kaksi minua ei yksinkertaisesti toimi yhteen kovin hyvin.

Vierailija
32/675 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä varmaan. Me ollaankin miehen kanssa paljon samanlaisia, ehkä juuri ne asiat joita voisin miehessäni muuttaa on niitä joita itsessäni on. Mies on vanhemmiten jotenkin muuttunut, tullut kiukkuisemmaksi eikä kannusta mua samalla tavalla kuin ennen, ja seksielämäkin on hiipunut.

Vierailija
33/675 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonteen puolesta, joo.

Joo olen 7v. seurustellut naisena miehen kanssa jolla sama luonne.Samat arvot,mieltymykset elämä. 

Vierailija
34/675 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakipanoksi kelpuuttaisin :/   Töihin palkkaisin myös koska olen aika hyvä työntekijä.

Vierailija
35/675 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa melkein seurustelenkin. 😄 Miesystävä on niin samanlainen kuin itse olen, että monesti naureskellaan jopa kavereiden kanssa, että ollaanko sama ihminen mutta vaan eri sukupuolta.

On meissä toki erojakin, luonnollisesti. Mutta niin samanlaisia ollaan, että kaverit ihmetelleet kuinka ei päädytty yhteen aikaisemmin, kun huomasivat miten hyvä kemia meillä on ja miten samalla tavalla ajatellaan ja nähdään tämä elämä ja maailma. Sekä hyvät että huonot puolet mätsää; ollaan syvällisiä keskustelijoita, fiksuja ja kilttejä mutta myös jääräpäisiä. 😄

Vierailija
36/675 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi jopa toimia. Mulla on paha paniikkihäiriö ja jos kopioni olisi samanlainen, voisimme yhdessä tukea toisiamme. Ei tarvitsisi selitellä tuntemuksiaan, kun toinen tietäisi täysin miltä toisesta tuntuu.

Vierailija
37/675 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan.

Syyt:

-läski

-introvertti

-ei jaksa puhua

-usein omissa maailmoissa

-ahdistunut ja masentunut

-tarvitsee omaa aikaa ja kammoaa sitoutumista

-varaton

Sinähän olet kuin minä. Ja ei, itsekään en katselisi itseäni parisuhteessa päivääkään.

N40+

Vierailija
38/675 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska suhde olisi tylsä ja ankea enkä tykkää yhtään ylipainosta tai liikkumattomuudesta.

Vierailija
39/675 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seurustelisin kun en saisi sellaisesta parisuhteesta mitään uutta tai lisää elämääni?

Vierailija
40/675 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa paljonkin samoja luonteenpiirteitä, mutta tarkan kopion kanssa en kyllä jaksaisi. Mulla on tapana jättää asioita viimetippaan ja on hämmentävän vaikea välillä hoitaa ihan normaaleja asioita. Laskuja tms vaikka olen korkeasti koulutettu ja hyvin töissä menestyvä ihminen. Tsemppaan näissä aika paljon miehen takia. Ihan pulassa varmaan oltaisiin jos tuossa vieressä olis toinen samanlainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme