Kävin taas tinderissä swaippaamassa, ja voi elämä miten huonoja matcheja sain!
Siis aivan järkyttävän huonot markkinat miehille tinderissä!
8.5 mies saa vain jotain 4-5 naisia pareiksi
Kommentit (65)
Eli totuus on että ap luulee olevansa 8.5 mies mutta todellisuudessa onkin vain 4-5 eikä suostu myöntämään sitä itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder näyttää suosituille profiileille suosittuja profiileja. Jos näet paljonkin "rumia" siellä, niin se on tasosi. Ja jos tykkäät kenestä tahansa, huononnat vain oman profiilisi tasoa.
Minä en yleensä edes näe niitä kauheita miesten profiileja, koska hyviä riittää.
Mistä sitten johtuu jos tinder näyttää paljon äärimmäisen hyviä mutta myös äärimmäisen huonoja profiileja, ilman mitään normaalia välimuotoa? Mulla oli just näin. Kumpi näistä sitten on tasoni? Olen siis nainen.
Tinderin tarkoitus ei ole matchätä ihmisiä vaan kerätä rahaa. Oma kokemus oli että tinder ei näyttänyt yhtäkään henkilöä minulle minun korttipakassa joka oli minusta tykännyt, ainut miten näin ne oli että maksoin gold jäsenyyden..
Joten voi olla että sinulle näyttään juuri sellaisia joiden kanssa ei olisi saumaa (jommankumman puolelta). Ne jotka onnistuvat ilman maksullisuutta tinderissä ovat usein miten juuri liittyneitä, kun heitä näytellään alussa kaikille.
Oma kohtainen kokemus tinderistä on että sitä rahastus sampoa ei kenenkään kannattaisi käyttää. Yhtä lailla muutkin rahastaa mutta eivät tee noin räikeitä temppuja vielä (okc on kyllä menossa pahasti samaan suuntaan).
Hmm, voi muuten olla noinkin. Olin tinderissä myös kolmisen vuotta sitten ja silloin siellä tuntui olevan huomattavasti enemmän profiileja, jotka tuntuivat minulle sopivilta - eivät liian huonoilta mutteivät liian hyviltäkään. Maksullista versiota minulla ei siis ollut. Nyt kun pari kuukautta sitten sovelluksessa käväisin, siellä oli ehkä yksi tai kaksi profiilia, joista olisin voinut tykätä. Ihan täysin tuntui muuttuneen koko mesta, joten poistuin samana päivänä kuin olin sinne mennytkin.
Kannattaa ehkä antaa vähän enemmän aikaa ja omilla tykkäyksillä ja tykkäämättömyyksillä ohjailla algoritmia. Profiilin teko ja poisto ja uudelleen rekkaaminen kuulemma huonontaa myös asemaa tuolla.
Joo no, en ole kyllä tuon jälkimmäisen kokemuksen jälkeen enää menossa sovellukseen. Ei siellä selvästikään ole enää mitään minulle. Varsinkin nyt kun tiedän että sen käyttö on tuollaista taktikoimista, ei todellakaan kiinnosta enää.
Ei se nyt varsinaisesti tietoista taktikointia vaadi, se on vain loogista että jos joku sieltä poistuu useinkin niin ei ole yhtä hyvä profiili suositeltavaksi kuin sellainen joka pysyy siellä. Sama juttu myös esimerkiksi jos tykkää ihan kaikista. Ja vain käyttämällä sovellusta se voi alkaa antaa osuvia suosituksia, siihenkin vaikuttaa negatiivisesti tuo kaikista tai ei kenestäkään tykkääminen. Pakko ei ole tietenkään käyttää, mutta vaikuttaa että moni sahaa omaa oksaansa näissä sovelluksissa ja syyttää sitten virheellisesti jotain ihan väärää puuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan tykkäyksiä (gold-versio) lähinnä naisilta, jotka ovat useamman alle kouluikäisen lapsen huoltajia, ja painavat toistakymmentä kiloa minua enemmän.
Itselläni ei ole lapsia ja harrastan päivittäin monipuolista liikuntaa (187cm/82kg). Olen korkeakoulutettu ja vakituisessa työssä. Muuta en profiilissani mainitse.
Pakko varmaan hyväksyä, että tämä sitten on se tasoni, mutta mikäköhän se taso mahtaa olla useamman alle kouluikäisen lapsen omaavalla reilusti ylipainoisella miehellä?
M40
Kerrot profiilissasi pituutesi, painosi, koulutuksesi, vakituisen työsi ja että ei ole lapsia ja harrastat monipuolista liikuntaa? Sitten ihmettelet, kun niin harva kiinnostuu sinusta? Ja että ne sinusta kiinnostuvat ovat kotona viihtyviä naisia?
Tiedätkö, miksi he sinusta oletettavasti kiinnostuvat? Koska sinä elät yhtä rauhallista elämää kuin hekin; et matkustele, et biletä, et seikkaile sukellusmatkoilla tai kiipeile vuorille eri puolilla maailmaa. Olet tavallinen suomalainen työssäkäyvä mies. Sellainen, jonka kanssa kotona viihtyvä nainen voisi hyvin kuvitella olevansa ja elävänsä.
Ja koska et itse ilmaise profiilissasi, että et halua pyöreää ja/tai yh-naista, he eivät tee yhtään mitään väärää.
Aikamoisia johtopäätöksiä vetelet :)
Minulla on kyllä liitetty tiliin ig-profiili, josta käy hyvin selväksi urheiluharrastukseni sekä kiinnostukseni matkusteluun (kuten myös se, että olen asunut useammassa eri maassa elämäni aikana). Niin ikään vaellusharrastuksestani löytyy useita kuvia.
Ja tiedät varmaan itsekin minkälainen vaikutus sillä olisi, mikäli kirjoittaisin profiiliini erikseen, että pyöreät ja lapselliset naiset älkää vaivaituko.
Jospa ne sinusta tykänneet naiset sitten tykkäävät itsekin matkustelusta yms. ja kiinnostuvat sinusta sen takia?
Minä en kyllä tiedä, millainen vaikutus sillä olisi, jos kertoisit profiilissasi edes vähän siitä, että millaista kumppania etsit. Olisiko se jotenkin huono asia? Vaikka että "etsin 30-45 vuotiasta liikunnallista naista tositarkoituksella. Olisi mukavaa esimerkiksi matkustella yhdessä." Miten arvelet siinä käyvän, jos tuontyyppisen jutun siihen profiiliisi kirjoittaisit?
- eri
Vierailija kirjoitti:
Minä saan tykkäyksiä (gold-versio) lähinnä naisilta, jotka ovat useamman alle kouluikäisen lapsen huoltajia, ja painavat toistakymmentä kiloa minua enemmän.
Itselläni ei ole lapsia ja harrastan päivittäin monipuolista liikuntaa (187cm/82kg). Olen korkeakoulutettu ja vakituisessa työssä. Muuta en profiilissani mainitse.
Pakko varmaan hyväksyä, että tämä sitten on se tasoni, mutta mikäköhän se taso mahtaa olla useamman alle kouluikäisen lapsen omaavalla reilusti ylipainoisella miehellä?
M40
Miksi olet noin hintelä? Etkö treenaa lihaksia? Onko sinulla joku sairaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Kerrot profiilissasi pituutesi, painosi, koulutuksesi, vakituisen työsi ja että ei ole lapsia ja harrastat monipuolista liikuntaa? Sitten ihmettelet, kun niin harva kiinnostuu sinusta? Ja että ne sinusta kiinnostuvat ovat kotona viihtyviä naisia?
Tiedätkö, miksi he sinusta oletettavasti kiinnostuvat? Koska sinä elät yhtä rauhallista elämää kuin hekin; et matkustele, et biletä, et seikkaile sukellusmatkoilla tai kiipeile vuorille eri puolilla maailmaa. Olet tavallinen suomalainen työssäkäyvä mies. Sellainen, jonka kanssa kotona viihtyvä nainen voisi hyvin kuvitella olevansa ja elävänsä.
Ja koska et itse ilmaise profiilissasi, että et halua pyöreää ja/tai yh-naista, he eivät tee yhtään mitään väärää.
Minulla on kyllä liitetty tiliin ig-profiili, josta käy hyvin selväksi urheiluharrastukseni sekä kiinnostukseni matkusteluun (kuten myös se, että olen asunut useammassa eri maassa elämäni aikana). Niin ikään vaellusharrastuksestani löytyy useita kuvia.
Ja tiedät varmaan itsekin minkälainen vaikutus sillä olisi, mikäli kirjoittaisin profiiliini erikseen, että pyöreät ja lapselliset naiset älkää vaivaituko.
Olet asunut useissa maissa, harrastat, matkustelet, vaellat.. ja silti et livenä tapaa kiinnostavia naisia. Jokin ei täsmää.
(Vihjeen siitä, mikä ongelmasi todennäköisesti on, antaa tuo loppulauseesi. Vain sosiaalisesti tumpelo, kenties neurokirjolla oleva, kirjoittaisi tuollaisen lauseen. Muut osaisivat ilmaista asian esim. että "Etsimäni nainen elää samaa elämänvaihetta eli lapset kuuluvat vasta tulevaisuuteen. Arvomaailmaani kuuluu hyvä fyysinen kunto, mikä näkyy myös kehossa, ja toivon sinun jakavan saman tavoitteen." )
Muuten ok, mutta minusta 40-vuotiaan miehen ei kannata enää laittaa mitään "lapset kuuluvat tulevaisuuteen" -juttua. Tulee mieleen vain joku keski-ikäinen ikiteini, joka haluaa kaiken, mutta ei ymmärrä asettua aloilleen. Tuon ikäisillä naisilla lapset eivät yleensä kuulu tulevaisuuteen, tai jos kuuluvat, niin hyvin lähitulevaisuuteen. Ne ovat ne alle kolmekymppiset naiset, joilla elämänvaihe on se, että nyt keskitytään matkusteluun jne ja mietitään lapsia sitten myöhemmin. Niin nuoret naiset puolestaan eivät yleensä nelikymppisiä miehiä ensisijaisesti etsi.
En vaa pysty tajuu miks kukaan antais tykkäyksen jollekin josta ei pidä. Aivan idioottimaista touhua.
Siis ap, Tinderin algoritmi matchaa sut samantasoisiin kuin itse olet. Mietipä sitä. Sun taso on se 4 tai 5, ei yhtään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä kun luulin, että pariksi voi saada vain ja ainoastaan sellaisia, joista ensin itse tykkää...
Miesten pitää vetää kaikki oikealla, ja sitten katsoa mitä jää haaviin.
Jos valkkaa tasoisiaan, niin tod näk menee ne matchit ohiTuon takia tinderistä ei parisuhdetta löydäkään, vain panoja joita ei tee mieli tavata uudelleen
Tällä tavalla Tinderin algoritmi laskee sun attractiveness pisteet alas ja sen jälkeen esittelee sulle yhtä alhaisen viehätystason naisia. Lol.
https://medium.com/acid-sugar/understanding-the-tinder-algorithms-for-d…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä kun luulin, että pariksi voi saada vain ja ainoastaan sellaisia, joista ensin itse tykkää...
Jos valkkaa tasoisiaan, niin tod näk menee ne matchit ohiTuon takia tinderistä ei parisuhdetta löydäkään, vain panoja joita ei tee mieli tavata uudelleen
Tällä tavalla Tinderin algoritmi laskee sun attractiveness pisteet alas ja sen jälkeen esittelee sulle yhtä alhaisen viehätystason naisia. Lol.
Uskotko kaikkea mitä internetissä lukee?
Vierailija kirjoitti:
En vaa pysty tajuu miks kukaan antais tykkäyksen jollekin josta ei pidä. Aivan idioottimaista touhua.
Ap on hyvin hyvin epätoivoinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Vaeltavat "tykkään liikkua luonnossa" ovat usein yksin. Tai ainakin näitä on deittipalveluissa 13 tusinassa. Ja niin, mustakin vaellus on ihan ok harrastus, mutta muilla. En itse mistään hinnasta lähtisi jonnekin ankeaan Lappiin hengailemaan haisevissa merinovillakalsareissa. Tai että viikonloppuna harmaaseen risukkoon mitä suomalainen luonto pääasiassa on...Ei kiitos.
(Ja joo, olen ollut monta kertaa kun lapsena pakotettiin ja esim. tenojokilaakson harmaus oli masentavaa jo silloin. Etelässä.lähinnä sitten harmaata risukkoa ja synkkää kuusikkoa ja ne järvet...Ei vaan säväytä yhtään samalla kuin valtameri)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko siis, että ulkonäkö on tärkein parisuhteen edellytys miesten mielestä?
Kynnyskysymys se ainakin on koko parisuhteen syntymiselle.
Nainen, jolla on hyvä luonne, mutta epäviehättävä ulkonäkö, on potentiaalinen ystävä.
Nainen, jolla on hyvä luonne, ja viehättävä ulkonäkö, on potentiaalinen kumppani.
Näiden tietenkin luulisi olevan ihan itsestäänselvyyksiä, mutta jostain syystä ne eivät usein sitä kuitenkaan ole...
Jännä juttu, että sitten kun nainen sanoo näin, niin se on kauhea synti ja nainen on nirso ja paha ihminen. Eikä kestä varttia pidempään, ennen kuin ketjuun ilmaantuu se "80% naisista pitää kaikkia miehiä keskimääräistä rumemman näköisinä" -tyyppi. Mitenköhän nämä asiat ovat kaikkea muuta kuin itsestäänselvyyksiä ainakin silloin, kun se on nainen, joka haluaa parisuhdekumppaninsa olevan ulkoisestikin viehättävä...🤔
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Sinun ei tarvitse kirjoittaa profiilisi erikseen että pyöreät ja lapselliset naiset älkää vaivautuko. Ihan riittää se, ettet itse anna niille likeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskotko kaikkea mitä internetissä lukee?
En . Vain sen , mikä on totta. Useat eri lähteet ovat yksimielisiä Tinderin algoritmi sitä. Viehättävyyspisteesi nousee sitä ylemmäs , mitä viehättävämmiltä saat tykkäyksiä. Samalla viehättävyystadolla olevia näytetään toisilleen. Systeemi rankaisee niitä, jotka väärinkäyttävät sitä. Eli ei kannata tykätä kaikista, mutta sekään ei ole hyvä, ettei tykkää kenestäkään. Yleisesti toimivana suhteena pidetään 80% hylkyyn 20% ole tykkäys.
Vai niin. Onneksi en itse ole 8.5 mies, niin ei ole tuollaisia ongelmia. Minusta Tinder on ihan kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder näyttää suosituille profiileille suosittuja profiileja. Jos näet paljonkin "rumia" siellä, niin se on tasosi. Ja jos tykkäät kenestä tahansa, huononnat vain oman profiilisi tasoa.
Minä en yleensä edes näe niitä kauheita miesten profiileja, koska hyviä riittää.
Mistä sitten johtuu jos tinder näyttää paljon äärimmäisen hyviä mutta myös äärimmäisen huonoja profiileja, ilman mitään normaalia välimuotoa? Mulla oli just näin. Kumpi näistä sitten on tasoni? Olen siis nainen.
Tinderin tarkoitus ei ole matchätä ihmisiä vaan kerätä rahaa. Oma kokemus oli että tinder ei näyttänyt yhtäkään henkilöä minulle minun korttipakassa joka oli minusta tykännyt, ainut miten näin ne oli että maksoin gold jäsenyyden..
Joten voi olla että sinulle näyttään juuri sellaisia joiden kanssa ei olisi saumaa (jommankumman puolelta). Ne jotka onnistuvat ilman maksullisuutta tinderissä ovat usein miten juuri liittyneitä, kun heitä näytellään alussa kaikille.
Oma kohtainen kokemus tinderistä on että sitä rahastus sampoa ei kenenkään kannattaisi käyttää. Yhtä lailla muutkin rahastaa mutta eivät tee noin räikeitä temppuja vielä (okc on kyllä menossa pahasti samaan suuntaan).
Hmm, voi muuten olla noinkin. Olin tinderissä myös kolmisen vuotta sitten ja silloin siellä tuntui olevan huomattavasti enemmän profiileja, jotka tuntuivat minulle sopivilta - eivät liian huonoilta mutteivät liian hyviltäkään. Maksullista versiota minulla ei siis ollut. Nyt kun pari kuukautta sitten sovelluksessa käväisin, siellä oli ehkä yksi tai kaksi profiilia, joista olisin voinut tykätä. Ihan täysin tuntui muuttuneen koko mesta, joten poistuin samana päivänä kuin olin sinne mennytkin.
Kannattaa ehkä antaa vähän enemmän aikaa ja omilla tykkäyksillä ja tykkäämättömyyksillä ohjailla algoritmia. Profiilin teko ja poisto ja uudelleen rekkaaminen kuulemma huonontaa myös asemaa tuolla.
Joo no, en ole kyllä tuon jälkimmäisen kokemuksen jälkeen enää menossa sovellukseen. Ei siellä selvästikään ole enää mitään minulle. Varsinkin nyt kun tiedän että sen käyttö on tuollaista taktikoimista, ei todellakaan kiinnosta enää.
Ei se nyt varsinaisesti tietoista taktikointia vaadi, se on vain loogista että jos joku sieltä poistuu useinkin niin ei ole yhtä hyvä profiili suositeltavaksi kuin sellainen joka pysyy siellä. Sama juttu myös esimerkiksi jos tykkää ihan kaikista. Ja vain käyttämällä sovellusta se voi alkaa antaa osuvia suosituksia, siihenkin vaikuttaa negatiivisesti tuo kaikista tai ei kenestäkään tykkääminen. Pakko ei ole tietenkään käyttää, mutta vaikuttaa että moni sahaa omaa oksaansa näissä sovelluksissa ja syyttää sitten virheellisesti jotain ihan väärää puuta.
Poistin tuossa välissä profiilini siis kokonaan, niin että jouduin luoda sen alusta asti uudelleen toisella kerralla. Suhtaudun sekptisesti voiko tämä muka vaikuttaa?
Ja sillä toisella kerralla sain sen muutaman hassun tunnin aikana koko tarjonnan järkevän etäisyyden päästä selattua läpi, sillä lopulta käyttäjiä ei enää ollut. Voihan olla että tarjonta oli vain muuttunut noiden muutaman vuoden aikana rajusti, että siellä todellakin on nykyään vain niitä ääripäitä, tai sitten minusta on tullut aiempaa nirsompi. Tiedä sitä sitten.
Minä olen omasta mielestäni täysi kymppi. Kun tässä kerran saa itse itselleen sen tason määritellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Ööh, olisiko sillä se vaikutus, että nämä naiset eivät sinuun ottaisi yhteyttä? Mikä olisi hyvä juttu, koska et sellaisia naisia halua?
En kyllä ymmärrä teitä tinderin käyttäjiä.
Tinder on suunniteltu niin ettei sopivat ihmiset tapaisi toisiaan. Eihän se ole heille etu että ihmiset löytävät kumppanin ja poistuvat sovelluksesta.
Siksi siellä ei ole esim. sellaista valikkoa jolla voisi tarkemmin rajata sopivia ihmisiä itselleen.
Mikä Badoosta tekee Tinderiä paremman?