Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin taas tinderissä swaippaamassa, ja voi elämä miten huonoja matcheja sain!

Vierailija
09.06.2021 |

Siis aivan järkyttävän huonot markkinat miehille tinderissä!

8.5 mies saa vain jotain 4-5 naisia pareiksi

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä saan tykkäyksiä (gold-versio) lähinnä naisilta, jotka ovat useamman alle kouluikäisen lapsen huoltajia, ja painavat toistakymmentä kiloa minua enemmän.

Itselläni ei ole lapsia ja harrastan päivittäin monipuolista liikuntaa (187cm/82kg). Olen korkeakoulutettu ja vakituisessa työssä. Muuta en profiilissani mainitse.

Pakko varmaan hyväksyä, että tämä sitten on se tasoni, mutta mikäköhän se taso mahtaa olla useamman alle kouluikäisen lapsen omaavalla reilusti ylipainoisella miehellä?

M40

Kerrot profiilissasi pituutesi, painosi, koulutuksesi, vakituisen työsi ja että ei ole lapsia ja harrastat monipuolista liikuntaa? Sitten ihmettelet, kun niin harva kiinnostuu sinusta? Ja että ne sinusta kiinnostuvat ovat kotona viihtyviä naisia?

Tiedätkö, miksi he sinusta oletettavasti kiinnostuvat? Koska sinä elät yhtä rauhallista elämää kuin hekin; et matkustele, et biletä, et seikkaile sukellusmatkoilla tai kiipeile vuorille eri puolilla maailmaa. Olet tavallinen suomalainen työssäkäyvä mies. Sellainen, jonka kanssa kotona viihtyvä nainen voisi hyvin kuvitella olevansa ja elävänsä.

Ja koska et itse ilmaise profiilissasi, että et halua pyöreää ja/tai yh-naista, he eivät tee yhtään mitään väärää.

Aikamoisia johtopäätöksiä vetelet :)

Minulla on kyllä liitetty tiliin ig-profiili, josta käy hyvin selväksi urheiluharrastukseni sekä kiinnostukseni matkusteluun (kuten myös se, että olen asunut useammassa eri maassa elämäni aikana). Niin ikään vaellusharrastuksestani löytyy useita kuvia.

Ja tiedät varmaan itsekin minkälainen vaikutus sillä olisi, mikäli kirjoittaisin profiiliini erikseen, että pyöreät ja lapselliset naiset älkää vaivaituko.

Olet asunut useissa maissa, harrastat, matkustelet, vaellat.. ja silti et livenä tapaa kiinnostavia naisia. Jokin ei täsmää.

(Vihjeen siitä, mikä ongelmasi todennäköisesti on, antaa tuo loppulauseesi. Vain sosiaalisesti tumpelo, kenties neurokirjolla oleva, kirjoittaisi tuollaisen lauseen. Muut osaisivat ilmaista asian esim. että "Etsimäni nainen elää samaa elämänvaihetta eli lapset kuuluvat vasta tulevaisuuteen. Arvomaailmaani kuuluu hyvä fyysinen kunto, mikä näkyy myös kehossa, ja toivon sinun jakavan saman tavoitteen." )

Muuten ok, mutta minusta 40-vuotiaan miehen ei kannata enää laittaa mitään "lapset kuuluvat tulevaisuuteen" -juttua. Tulee mieleen vain joku keski-ikäinen ikiteini, joka haluaa kaiken, mutta ei ymmärrä asettua aloilleen. Tuon ikäisillä naisilla lapset eivät yleensä kuulu tulevaisuuteen, tai jos kuuluvat, niin hyvin lähitulevaisuuteen. Ne ovat ne alle kolmekymppiset naiset, joilla elämänvaihe on se, että nyt keskitytään matkusteluun jne ja mietitään lapsia sitten myöhemmin. Niin nuoret naiset puolestaan eivät yleensä nelikymppisiä miehiä ensisijaisesti etsi.

Samaa mieltä. Ei nelikymppinen voi enää etsiä naista, joka haluaa lasta. Se voi olla suurin ongelma tässä jutussa. Ap hakee liian nuoria naisia. Nuori lapseton nainen haluaa tietysti ensin hieman tutustua ja sitten vakiintua ennen lasta, ja siihen menee muutama vuosi. Joten aloittaja tippuu sillä matematiikalla laskuista.

On ok etsiä lapsettomia naisia, mutta jos joku vielä kaipaa perhettä, ja on itse nuori, ei ota noin vanhaa miestä. Tämän takia ehkä niitä sopivia naisia ei löydy.

Vierailija
62/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitte vuosi toisensa perään jotain yksisarvista. Niitä 10/10 neitsyt kaunottaria ei valitettavasti vain löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla trolli, koska ei niitä mätsejä ei-toivottujen kanssa tule, jollei itse tykkäile heistä.

Mut joo, miten vaan. On se eittämättä karua huomata olevansa setä. Tai, se voi olla karua, tai sit just eikä melkein siististi cool.

-Happy Uncle

Vierailija
64/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo Tinderhän on ihan kamala deittipalvelu. Eihän siinä voi mitenkään olla anonyymi aluksikaan, kun kuva töllöttää heti kaikkien nähtävillä.

Kai niitä entisentyylisiäkin vielä on? Joihin ei ole pakko heti liittää kuvaa. Voihan sen pyytää, jos pari viestiä miellyttää.

Suomi24 sinkut chat. Maksuton, kuvaton ja retro 👍

Vierailija
65/65 |
09.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan tykkäyksiä (gold-versio) lähinnä naisilta, jotka ovat useamman alle kouluikäisen lapsen huoltajia, ja painavat toistakymmentä kiloa minua enemmän.

Itselläni ei ole lapsia ja harrastan päivittäin monipuolista liikuntaa (187cm/82kg). Olen korkeakoulutettu ja vakituisessa työssä. Muuta en profiilissani mainitse.

Pakko varmaan hyväksyä, että tämä sitten on se tasoni, mutta mikäköhän se taso mahtaa olla useamman alle kouluikäisen lapsen omaavalla reilusti ylipainoisella miehellä?

M40

Sulle vissiin sit jää haaviin ne, joille on tärkeää vakituinen työpaikka ja liikuntakertojen määrä. Esim mulle, kolmekymppinen ihan simpsakka korkeakoulutettu, tärkeää on persoona. En varmaan swaippaisi sua oikealle, koska ei olisi mitään kiinnostavaa mulle. Ei vakityö ole mikään erityinen meriitti, jolla brassailla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän