Kävin taas tinderissä swaippaamassa, ja voi elämä miten huonoja matcheja sain!
Siis aivan järkyttävän huonot markkinat miehille tinderissä!
8.5 mies saa vain jotain 4-5 naisia pareiksi
Kommentit (65)
Etsitte vuosi toisensa perään jotain yksisarvista. Niitä 10/10 neitsyt kaunottaria ei valitettavasti vain löydy.
Pakko olla trolli, koska ei niitä mätsejä ei-toivottujen kanssa tule, jollei itse tykkäile heistä.
Mut joo, miten vaan. On se eittämättä karua huomata olevansa setä. Tai, se voi olla karua, tai sit just eikä melkein siististi cool.
-Happy Uncle
Vierailija kirjoitti:
Tuo Tinderhän on ihan kamala deittipalvelu. Eihän siinä voi mitenkään olla anonyymi aluksikaan, kun kuva töllöttää heti kaikkien nähtävillä.
Kai niitä entisentyylisiäkin vielä on? Joihin ei ole pakko heti liittää kuvaa. Voihan sen pyytää, jos pari viestiä miellyttää.
Suomi24 sinkut chat. Maksuton, kuvaton ja retro 👍
Vierailija kirjoitti:
Minä saan tykkäyksiä (gold-versio) lähinnä naisilta, jotka ovat useamman alle kouluikäisen lapsen huoltajia, ja painavat toistakymmentä kiloa minua enemmän.
Itselläni ei ole lapsia ja harrastan päivittäin monipuolista liikuntaa (187cm/82kg). Olen korkeakoulutettu ja vakituisessa työssä. Muuta en profiilissani mainitse.
Pakko varmaan hyväksyä, että tämä sitten on se tasoni, mutta mikäköhän se taso mahtaa olla useamman alle kouluikäisen lapsen omaavalla reilusti ylipainoisella miehellä?
M40
Sulle vissiin sit jää haaviin ne, joille on tärkeää vakituinen työpaikka ja liikuntakertojen määrä. Esim mulle, kolmekymppinen ihan simpsakka korkeakoulutettu, tärkeää on persoona. En varmaan swaippaisi sua oikealle, koska ei olisi mitään kiinnostavaa mulle. Ei vakityö ole mikään erityinen meriitti, jolla brassailla...
Samaa mieltä. Ei nelikymppinen voi enää etsiä naista, joka haluaa lasta. Se voi olla suurin ongelma tässä jutussa. Ap hakee liian nuoria naisia. Nuori lapseton nainen haluaa tietysti ensin hieman tutustua ja sitten vakiintua ennen lasta, ja siihen menee muutama vuosi. Joten aloittaja tippuu sillä matematiikalla laskuista.
On ok etsiä lapsettomia naisia, mutta jos joku vielä kaipaa perhettä, ja on itse nuori, ei ota noin vanhaa miestä. Tämän takia ehkä niitä sopivia naisia ei löydy.