Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Entä tunnetteko naisia jotka ei millään saa parisuhdetta?

Vierailija
08.06.2021 |

Onko heissä jotain yhdistävää tekijää?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes jokaisella naisella on useita ottajia. Mutta jos nainen ei kiinnostu kenestäkään heistä, niin eihän sille mitään voi.

Ois kiva tietää missä ne ottajat ovat. Varattujen pettämisiä ja yhden illan paukuttajia ei lasketa.

Te naiset ITSE olette lukuisia kertoja täällä sanoneet, että jokaisella naisella on kysyntää. Mutta totta kai ihmettelet, että missä niitä ottajia on, kun et laske mukaan tavallisia miehiä.

Tämä saattaa tulla sinulle yllätyksenä, mutta "me naiset" emme ole jokin kollektiivinen tajunta, jossa kaikkiin pätee samat kokemukset, mielipiteet ja lainalaisuudet. Yksi tai edes useampi nainen ei riitä edustamaan kaikkia naisia. Me omemme yksilöllisiä ihmisiä, ihan kuten te miehetkin. Joillakin on kysyntää ja joillain ei. Ja kaikkea siltä väliltä. Naiset jotka ovat sitä mieltä, että jokaisella naisella on kysyntää, ovat epäilemättä itse niitä naisia, joilla on runsaasti kysyntää ja todennäköisesti he joko elävät jossain kaltaistensa kuplassa, tai sitten eivät ole tarkoittaneet kysynnällä samaa kuin moni muu tarkoittaa.

Mitä sinä tarkoitat kysynnällä? Jos tarkoitat sitä, että jos nainen menee baariin ja saa illan aikana viereensä itseään 15 vuotta vanhemman rapajuopon, joka saa hädintuskin sönkättyä ymmärrettävästi suustaan, että haluaa pillua, niin toki varmaan sitten suurella osalla naisista on kysyntää. Jos taas kysynnällä tarkoitetaan suht normaalin elämänhallinnan omaavia miehiä, jotka ovat kiinnostuneita jopa tutustumaan naiseen pikapanoja lähemmin, niin eipä sitä kysyntää välttämättä kovin usein olekaan.

Naiset voisi sitten näyttää esimerkkiä ja lopettaa miesten yleistyksen tällä palstalla, jos ovat itse olevinaan uniikkeja lumihiutaleita.

Ai niin, ja unohtui se kätevä "kaikki naiset eivät ajattele samoin" <-> "kaikki naiset ajattelee samoin" välillä vaihtelu riippuen siitä millainen miehen argumentti naisista pitää tiputtaa alas. Sekin on melko ärsyttävää. Valitsette yhden kannan ja pysytte siinä, ette voi saada kumpaakin.

Vierailija
42/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ainakin yhden, joka on sanonut haluavansa parisuhteen, mutta ei ole kai ikinä seurustellut vakavasti. Mukava, harrastaa musiikkia ja urheilua (käsittääkseni molempien harrastusten parissa tapaa myös miehiä), ihan normaali/nätti ulkonäöltään, haluaisi lapsia. Hyvä koulutus, töissä, hyvin pärjännyt myös kv-tehtävissä alallaan. En tiedä, mistä johtuu (emme ole niin läheisiä, että olisi asiaa juuri käsitelty), mut luulen, että ainakin on tosi, tosi ujo näissä jutuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkku vapaasta tahdostaan kirjoitti:

Ei kaikki sinkut halua parisuhdetta. On myös niitä jotka haluavat parisuhteen sijaan pysytellä vapailla markkinoilla kunnes tapaavat itselleen oikeanlaisen miehen.

Hassua että usein kuulee sitä ihmeteltävän että "mikä siinä on että maija ei löydä miestä?". Ikäänkuin kaikille naisille olisi ykkösasia olla parisuhteessa. Kyllä niitä miehiä on tarjolla, mutta en halua miestä vain siksi että olisin parisuhteessa.

Juuri näin! Kerran äitini uteli miesasioistani. Sanoin, että alan hätäillä siinä vaiheessa, kun tarjonta loppuu. Toistaiseksi ei ole loppunut.

Aika moni nainen tekee tuon virheen. Se tarjonta kun loppuukin sitten lopulta kuin varkain ja melko totaalisesti. Siitä käytetään nimitystä "seinä" ja jokainen nainen törmää siihen aikanaan. Mies pitäisi ottaa juuri silloin kun on kukkeimmillaan ja on eniten sitä tarjontaa, eikä odotella sinne kolmenkympin puoleenväliin kun seinä tulee jo naamalle kovaa vauhtia.

Vierailija
44/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harva nainen hinkuu parisuhteeseen.

Ne on aina ne sama yleensä, joille parisuhde on joku unelmien täyttymys. Enemmän on niitä joita ei vois vähempää kiinnostaa.

Tulee vaan vääristynyt vaikutelma kun tv on täynnä millon mitäkin paritusohjelmia, ihan kuin kaikki ilman miestä elävät olisivat miestä jotenkin vailla. Suuriosa ei ole.

Vierailija
45/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes jokaisella naisella on useita ottajia. Mutta jos nainen ei kiinnostu kenestäkään heistä, niin eihän sille mitään voi.

Tämä kommentti taisi mennä osalta yli hilseen... En ole tuota kirjoittanut, mutta ymmärrän tuon niin, että naisella saattaa olla useitakin ottajia, mutta valitsee elää ilman parisuhdetta, koska kukaan kumppaniehdokkaista ei todella sytytä. 

Sehän on hyvä asia. Reiluahan se on kaikkia osapuolia kohtaan, ettei ryhdy mihinkään järkiliittoon ilman aitoa tunnetta.

Miksi pitäisi olla parisuhteessa?

Erikoista. Minä en oikeasti tunne yhtään sellaista naista, jolla olisi lähes aina useita juuri hänestä parisuhdemielessä kiinnostuneita miehiä valmiina ottamaan hänet, heti jos hän kiinnostusta ilmaisee. Millaisilla naisilla tällainen tilanne mielestäsi on? Mitkä tekijät heitä yhdistää? Mistä nämä useat kumppaniehdokkaat näiden naisten elämään tupsahtavat ja mistä nainen tietää heidän haluavan parisuhdetta hänen kanssaan?

Vierailija
46/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne. Miehetön nainen yleensä on melko tyytyväinen elämäänsä eikä etsi miestä joka sen pilaisi.

Vierailija
47/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on taas tätä miesten fantasiaa.

Laskevat vain ne kauneimmat naisiksi, joten luulevat kaikilla naisilla olevan ottajia.

Totuus sitten taas jotain muuta.

Lapsettomissa parisuhteissa mies tienaa reilusti naista enemmän yli 51% tapauksista. Suunnilleen yhtä paljon on alle 1/3 eli 29%.

Ilman parisuhdetta jää yleensä keskituloinen nainen ja köyhä mies.

Tästä voisi päätellä että varallisuudella on jokin yleensä merkitys (51% reilusti enemmän) ja noille keskituloisille naisille ei vain riitä riittävän hyvätuloisia miehiä ja hei, ei ne köyhää ota. Selityskin tälle saatiin toisessa ketjussa: miehen tulee kyetä huolehtimaan vaimonsa tarpeista raskauden aikana ja äitiyslomalla.

Vierailija
48/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ainakin itseni. Syitä olen pohtinut ja päätynyt siihen, että en ole tarpeeksi itsevarma, mielenkiintoinen, fiksu ja hauska. Tylsää seuraa siis, enkä estyneisyydeltäni ja epävarmuudeltani oikein uskalla päästää tuntemattomia lähelle. Voihan myös olla, etten vain ole kohdannut minulle sopivaa ihmistä.

Muuten olen ihan tavallinen nuori nainen. Nätti, ystävällinen, onnellinen, koulutettu, työssäkäyvä, aktiivista elämää viettävä, hyvin elämässäni pärjäävä. Muilta osin myös ihmissuhdeasiani ovat ihan hyvällä mallilla, ainoastaan parisuhdetta ei vain yrityksistä huolimatta löydy.

Vierailija
49/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois kiva tietää missä ne ottajat ovat. Varattujen pettämisiä ja yhden illan paukuttajia ei lasketa.

Te naiset ITSE olette lukuisia kertoja täällä sanoneet, että jokaisella naisella on kysyntää. Mutta totta kai ihmettelet, että missä niitä ottajia on, kun et laske mukaan tavallisia miehiä.

Tämä saattaa tulla sinulle yllätyksenä, mutta "me naiset" emme ole jokin kollektiivinen tajunta, jossa kaikkiin pätee samat kokemukset, mielipiteet ja lainalaisuudet. Yksi tai edes useampi nainen ei riitä edustamaan kaikkia naisia. Me omemme yksilöllisiä ihmisiä, ihan kuten te miehetkin. Joillakin on kysyntää ja joillain ei. Ja kaikkea siltä väliltä. Naiset jotka ovat sitä mieltä, että jokaisella naisella on kysyntää, ovat epäilemättä itse niitä naisia, joilla on runsaasti kysyntää ja todennäköisesti he joko elävät jossain kaltaistensa kuplassa, tai sitten eivät ole tarkoittaneet kysynnällä samaa kuin moni muu tarkoittaa.

Mitä sinä tarkoitat kysynnällä? Jos tarkoitat sitä, että jos nainen menee baariin ja saa illan aikana viereensä itseään 15 vuotta vanhemman rapajuopon, joka saa hädintuskin sönkättyä ymmärrettävästi suustaan, että haluaa pillua, niin toki varmaan sitten suurella osalla naisista on kysyntää. Jos taas kysynnällä tarkoitetaan suht normaalin elämänhallinnan omaavia miehiä, jotka ovat kiinnostuneita jopa tutustumaan naiseen pikapanoja lähemmin, niin eipä sitä kysyntää välttämättä kovin usein olekaan.

Naiset voisi sitten näyttää esimerkkiä ja lopettaa miesten yleistyksen tällä palstalla, jos ovat itse olevinaan uniikkeja lumihiutaleita.

Olen kanssasi aivan samaa mieltä siitä, että ihan jokainen, sukupuoleen katsomatta, voisi lopettaa typerän yleistämisen. Ja kyllä, jokainen ihminen on mielestäni uniikki yksilö, sukupuoleen katsomatta.

Vierailija
50/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku vapaasta tahdostaan kirjoitti:

Ei kaikki sinkut halua parisuhdetta. On myös niitä jotka haluavat parisuhteen sijaan pysytellä vapailla markkinoilla kunnes tapaavat itselleen oikeanlaisen miehen.

Hassua että usein kuulee sitä ihmeteltävän että "mikä siinä on että maija ei löydä miestä?". Ikäänkuin kaikille naisille olisi ykkösasia olla parisuhteessa. Kyllä niitä miehiä on tarjolla, mutta en halua miestä vain siksi että olisin parisuhteessa.

Juuri näin! Kerran äitini uteli miesasioistani. Sanoin, että alan hätäillä siinä vaiheessa, kun tarjonta loppuu. Toistaiseksi ei ole loppunut.

Aika moni nainen tekee tuon virheen. Se tarjonta kun loppuukin sitten lopulta kuin varkain ja melko totaalisesti. Siitä käytetään nimitystä "seinä" ja jokainen nainen törmää siihen aikanaan. Mies pitäisi ottaa juuri silloin kun on kukkeimmillaan ja on eniten sitä tarjontaa, eikä odotella sinne kolmenkympin puoleenväliin kun seinä tulee jo naamalle kovaa vauhtia.

Joo, luulen tehneeni tämän virheen. Pitkä parisuhde kaatui jotain vuosia sitten, nyt olen seurustellut miehen kanssa joka on vähän sellainen paremman puutteessa. Ajauduttiin vähän vahingossa tähän suhteeseen. Pitäisi varmaan lähteä mutta pelkään että oma juna meni jo saada ketään hyvää, koska olen rupsahtanut viime vuosina kun elämänkriisi ajoi tilanteeseen jossa ei mitkään hyvät elämäntavat kiinnostaneet tippaakaan.

No, elämä on peliä eikä kaikki voi voittaa.

Vierailija
51/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän ainakin yhden, joka on sanonut haluavansa parisuhteen, mutta ei ole kai ikinä seurustellut vakavasti. Mukava, harrastaa musiikkia ja urheilua (käsittääkseni molempien harrastusten parissa tapaa myös miehiä), ihan normaali/nätti ulkonäöltään, haluaisi lapsia. Hyvä koulutus, töissä, hyvin pärjännyt myös kv-tehtävissä alallaan. En tiedä, mistä johtuu (emme ole niin läheisiä, että olisi asiaa juuri käsitelty), mut luulen, että ainakin on tosi, tosi ujo näissä jutuissa.

Ujouskaan ei ole mikään este, koska miehet yleensä puskee senkin läpi jos tarpeeksi kiinnostava nainen. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää se, että miehet saavat naiselta pakit, jolloin yrittäminen loppuu siihen. Eli naisella on standardinsa.

Vierailija
52/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen ainakin itseni. Syitä olen pohtinut ja päätynyt siihen, että en ole tarpeeksi itsevarma, mielenkiintoinen, fiksu ja hauska. Tylsää seuraa siis, enkä estyneisyydeltäni ja epävarmuudeltani oikein uskalla päästää tuntemattomia lähelle. Voihan myös olla, etten vain ole kohdannut minulle sopivaa ihmistä.

Muuten olen ihan tavallinen nuori nainen. Nätti, ystävällinen, onnellinen, koulutettu, työssäkäyvä, aktiivista elämää viettävä, hyvin elämässäni pärjäävä. Muilta osin myös ihmissuhdeasiani ovat ihan hyvällä mallilla, ainoastaan parisuhdetta ei vain yrityksistä huolimatta löydy.

Olen itse samanlainen. Kannattaa etsiä ujommista miehistä seuraa, he ymmärtävät että alussa jännittää eikä pysty heti antamaan itsestään ns. kaikkea.

Vierailija
53/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä niillä, omien sanojensa mukaan, on vaikka kuinka paljon. kukaan vaan ei kelpaa

Vierailija
54/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai niin, ja unohtui se kätevä "kaikki naiset eivät ajattele samoin" <-> "kaikki naiset ajattelee samoin" välillä vaihtelu riippuen siitä millainen miehen argumentti naisista pitää tiputtaa alas. Sekin on melko ärsyttävää. Valitsette yhden kannan ja pysytte siinä, ette voi saada kumpaakin.

All generalizations are false, including this one.

Vierailija
55/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita. Ulkonäöllä ei ole asiassa merkitystä. Avlla asiaa ei myönnetä.

Vierailija
56/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huippumalli ei osaa jutella mistään ei tule suhdetta miehen kanssa joka haluaa joskus keskustella. Nähty useita kertoja. Miehet lähtevät pois.

Vierailija
57/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säärillä ei muodosteta suhdetta muualla kuin avlla.

Vierailija
58/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille naisille ei riitä komeita, mukavia ja fiksuja miehiä. Jos naisen luonne ei ole mukava, ulkonäkö ei sopiva tai jokin muu show stopper - nämä leidit jää ilman miestä, vaikka kuinka yrittäisivät. Sitten, jotkut leidit etsii tasokasta seuraa, vaikka itse ei tämä meidän miesten mielestä täytä kriteereitä laadusta.

Vierailija
59/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ujouskaan ei ole mikään este, koska miehet yleensä puskee senkin läpi jos tarpeeksi kiinnostava nainen. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää se, että miehet saavat naiselta pakit, jolloin yrittäminen loppuu siihen. Eli naisella on standardinsa.

Ja standardit saa ollakin. Vai pitäisikö kelpuuttaa kuka tahansa vain siksi kun on ujo?

Vierailija
60/63 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut työelämässä tekemisissä yhden nutturapäisen hiljaisen virkanaisen kanssa joka ei ollut naimisissa. En tosin tiedä hänen yksityiselämästään mitään. 

Sitten oli yksi naapuri. Hän oli suuri koirien ystävä.

On niitä kaikenlaisia. 

Tosin vaimoni ystävätär joka oli ollut kanssa ilman paria, rupesi yllättäen seukkaamaan kun oli vähän alle 60 v, yhden 75 v miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme