Entä tunnetteko naisia jotka ei millään saa parisuhdetta?
Kommentit (63)
Kyllä tunnen yhden .on omapäinenn, ei arvosta ketään ,eikä kenenkään mielipiteitä. Karkoittaa läheltään kaikki ihmiset. Ei itse ymmärrä ,että on hankala ihminen ja näyttää kärsivän,muttei halua muuttua .
Säälittävä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ainakin yhden, joka on sanonut haluavansa parisuhteen, mutta ei ole kai ikinä seurustellut vakavasti. Mukava, harrastaa musiikkia ja urheilua (käsittääkseni molempien harrastusten parissa tapaa myös miehiä), ihan normaali/nätti ulkonäöltään, haluaisi lapsia. Hyvä koulutus, töissä, hyvin pärjännyt myös kv-tehtävissä alallaan. En tiedä, mistä johtuu (emme ole niin läheisiä, että olisi asiaa juuri käsitelty), mut luulen, että ainakin on tosi, tosi ujo näissä jutuissa.
Ujouskaan ei ole mikään este, koska miehet yleensä puskee senkin läpi jos tarpeeksi kiinnostava nainen. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää se, että miehet saavat naiselta pakit, jolloin yrittäminen loppuu siihen. Eli naisella on standardinsa.
Ja standardit saa ollakin. Vai pitäisikö kelpuuttaa kuka tahansa vain siksi kun on ujo?
Minä vain sanoin, että ujous ei ole mikään syy naisella sille, että on sinkku. Piste.
Ainut yhdistävä tekijä on se, että heillä ei ole parisuhdetta. On kauniita ja rumia. Onnellisia ja katkeria. Ja siltä väliltä.
- katkera vanhapiika, joka ei saanut sitä miestä, jonka olisi halunnut
- jatkuvasti miehiä iskevä sinkkunainen, jota kaikki miehet pelkäävät
- tyytyväinen sinkku, jolle kyllä kumppani kelpaisi, mutta ei kuka tahansa. On mieluummin yksin kuin sopimattoman kumppanin kanssa. Saattaa vanhoilla päivillään kumppanin löytääkin.
- itsenäinen, omillaan toimeen tuleva "yhden naisen perhe". Ei edes halua kumppania. Elää tyytyväisenä oman näköistään elämää. Saattaa jossain elämänsä vaiheessa olla vanhempiensa omaishoitaja.