Tunnetteko paljon sellaisia miehiä jotka eivät MILLÄÄN naista saa?
Kommentit (57)
Tiedän yhden ja koitin itsekin hänen kanssaan. Emme päässeet seksiin asti, sillä itse löin kapuloita rattaisiin kun joku hänessä oli. Jälkikäteen seuraavat asiat:
- En todellakaan arvosta henkilöä, joka kuvittelee itseään ns. parempien piirien ihmisenä kun minulla on joku yliopistotutkinto (DI). Hän ihan avoimesti sanoi minulle, että nostan hänen statustaan kun menemme naimisiin. Tyypillä itsellään oli vain lukio tausta.
- Edellisessä muistiinpanossa: naimisiin olisi pitänyt mennä ja perhe perustaa. En olisi enää saanut omaan uraani painostaa mitenkään. Jo deittailuvaiheessa minun toisinaan 12 tunnin työpäivät aiheuttivat nalkutusta mieheltä.
- Ulkonäkööni puuttuminen. Olisi pitänyt kasvattaa pitkät hiukset ja pitää ne blondina, käydä vahauksessa joka kolmas viikko, ripset huollattamassa joka toinen viikko. Lisäksi minun olisi pitänyt laihduttaa. Tällä hetkellä painan 65 kg ja laihdutan ihan omasta tahdosta. Kukaan muu kuin lääkärini tai minä ei puutu painooni. Muutenkin haastavaa kilpirauhasen vajaatoimintaa sairastavana.
- Olisi pitänyt hänen perässään muuttaa toiseen maahan. Hän ei kuulemma omaa elämäänsä perheen luolta suostu muuttamaan.
- Kaikki olisi kuulemma pitänyt tehdä yhdessä. Sanoin, että olen täältä Suomesta ostamassa mökkiä. Hänen olisi kuulemma pitänyt tulla varmistamaan,että se on meille hyvä ja arvioimaan remonttitarpeet. Jos hän olisi yhtään kuunnellut tarinoitani niin minä pidän omaisuuteni omana ja itse teen kyllä tarpeelliset remontit. Ja jos en minä osaa tai on luvanvaraisia niin kutsun ammattilaisen paikalle. En kaipaa miestä sähläämään minun omaisuudellani.
- Jatkuvasti vertasi minua eksäänsä, jonka kanssa seurusteli noin 15-vuotta sitten.
Tyyppi ei ollut saanut osumia Tinderissä yli 6 vuoteen. Itse tapasin töiden kautta. Valitettavasti henkilö ei osaa laskeutua omalle tasolleen. En itsekään kovin innostunut ollut 36-vuotiaasta, ryppyisestä ja puolikaljusta miehestä. Mikä sai keskustelemaan oli aluksi mukava luonne.
Tunnen, useammankin.
Kaikki tapaukset ovat melko lailla omasta halustaan jättäytyneet parisuhdemarkkinoiden ulkopuolelle. Kaikki ovat ylemmän korkeakoulututkinnon suorittaneita miehiä, jotka ovat orientoituneet lähinnä omiin mielenkiinnon kohteisiin, eivätkä sosiaaliset taidot ole prioriteettilistalla. Kukaan ei käsittääkseni ole edes haaveillut parisuhteesta, ovatpahan vain todenneet, että naiset eivät ole heitä varten.
Kaikki ovat muuten sinänsä erittäin fiksuja ja ulospäin ns. kunnollisilta miehiltä näyttäviä (urheilu/liikuntaharrastus, laaja yleissivistys, terveelliset elintavat, elämänhallinta kunnossa). Parisuhteet eivät vain kiinnosta, haluavat viettää paljon aikaa yksin, yhteinen ystäväpiiri täyttää sosiaaliset tarpeet. Yksi heistä on tunnistanut olevansa aromanttinen aseksuaali.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teillä naisilla on pakkomielellä miehet joilla ei ole naista tai saa naista? Täällä jatkuvasti näkee lankoja aiheesta.
Täällä on myös "lankoja" samasta aiheesta, mutta koskien naisia. Miksi et niitä näe, vai osuiko kenties arkaan paikkaan?
Tunnen itseni. Ei vaan naiset kiinnostu minusta siinä mielessä (kavereina / ystävinä kyllä). Ja mitä vanhemmaksi tulee niin sitä vähemmän tietysti.
Mielenterveysongelmat, autismin kirjo, huono hygienia
Vierailija kirjoitti:
Tunnen itseni. Ei vaan naiset kiinnostu minusta siinä mielessä (kavereina / ystävinä kyllä). Ja mitä vanhemmaksi tulee niin sitä vähemmän tietysti.
Jep sama täällä. En tiedä mitä oikein teen väärin, koska elämä rullaa muuten erinomaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Yli puolet tuntemistani miehistä on näitä jotka eivä löydä nasiat rinnalleen. Minä mukaanlukien.
Yli puolet tuntemistasi miehistä?? Tunnetko ainoastaan alle 25-vuotiaita miehiä?
Lyhyt.
Amis.
Persu.
Ja siis oikeasti vain tosi töykeä ja tyhmä. Esim lyttää kaikkien toisten musiikkimaun, elokuvat, joista ei itse tykkää, urheilulajit....todella luotaantyöntävä tyyppi.
Minula olla myos tuo problema. Nama kaikki donne minu halua taala kuumana vauvazza. Miten mina saadda he tutti tanne Italia?
T. Damiano
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole riittävän rikas niin ei saa naista. Pitää vähintään olla jokin lääkäri tai lakimies nykypäivänä. Mikän muu ei tunnu kelpaavan.
Noniin. Jos toi on se syy, niin sitten tiedät, mitä tehdä. Kyllä pitäisi olla riittävä motiivi päästä oikikseen tai lääkiksedn, onhan sitä pllun takia ihmisiä tapettu ja sotia aloitettu. Vai onko libidosi liian alhainen?
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt.
Amis.
Persu.
Ja siis oikeasti vain tosi töykeä ja tyhmä. Esim lyttää kaikkien toisten musiikkimaun, elokuvat, joista ei itse tykkää, urheilulajit....todella luotaantyöntävä tyyppi.
Näitä on just tosi paljon keskustelupalstojen modeina.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole riittävän rikas niin ei saa naista. Pitää vähintään olla jokin lääkäri tai lakimies nykypäivänä. Mikän muu ei tunnu kelpaavan.
Kaikki lakimiehet tai lääkärit joita minä tunnen on naimisissa kollegansa kanssa.
Miksi sinulle ei kelpaa oman tasoisesi nainen , eli amis- tasoa? Miksi pitää olla yliopistotasoa, ja vielä eliittialalta?
Ilmeisesti myös ulkonäön pitää olla eliittitasia, ja itse olet tavis tai mörkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä se että nuorempana ollut paljon naisia, nykyisin työttömänä ylipainoisena on jatkuvassa prosessissa kohti parempaa ihmista ja yrittää kehittää itseään, kunnes saavuttaa sen pisteen, että voi taas iskeä niitä naisia joista on itse kiinnostunut ja saa myös vastaan jotain.
Eli turha luuserina edes yrittää kun ei kuitenkaan onnistu. Ennemmin sinkkuna, kuin köyhänä jonkun valaan kanssa suhteessa.
Huokaus.
Ylipainoiset miehet usein inhoavat ylipainoisia naisia. Oma mieheni on lihonut vuosien varrella noin 40 kiloa. Pääsyy lihomiseen on että liikunta jäi polvivamman seurauksena. Hän aina moittii ja päivittelee lihavia naisia. Itse en ole lihonut vuosien varrella lainkaan. En ole joutunut lopettamaan liikuntaa ja olen liikan maikka. Miehelleni on supertärkeää, että olen hoikka. Välillä ärsyttää hitosti.
Vierailija kirjoitti:
Yks tulee mieleen, monisairas ja hakee yli 20 v nuorempaa naista, kun oman arvionsa mukaan on aika ulkona omanikäisten naisten kuvioista.
Minäkin tiedän yhden, joka hakee itseään tätä nykyä 15 vuotta nuorempaa, kun haluaa perheen. Kaikki muut kohdillaan, mutta ulkonäkö ei parasta priimaa. On myös todella vaativa naisen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teillä naisilla on pakkomielellä miehet joilla ei ole naista tai saa naista? Täällä jatkuvasti näkee lankoja aiheesta.
Päinvastoin, keskivertonaisella on suuri tarve löytää mies joka ei ole sinkku, varsinkaan pitkään sinkkuna ollut koska jotain vikaahan tuollaisessa täytyy olla. Niinpä haussa on varmuudenvuoksi sellainen josta on kiinnostunut monikin nainen.
En tiedä miksi jotkut jää sinkuiksi. Ehkä ne pettymyssarjan jälkeen lopettaa yrittämisenkin.
Yks tulee mieleen, monisairas ja hakee yli 20 v nuorempaa naista, kun oman arvionsa mukaan on aika ulkona omanikäisten naisten kuvioista.