Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuten komea ja fiksu mies, mutta haisee aina hielle?!?

Vierailija
08.06.2021 |

Tapailtu kolme kertaa ja jokaisella kerralla haissut. Olen miettinyt että ehkä vain tällä kertaa ja vain tällä kertaa, mutta kolmas kerta toden sanoo. Haisuli.. miksi?!? Muuten siisti ja pukeutuu hyvin. Hygienia päällepäin kunnossa. Jopa hampaat.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa on hajuste/kemikaaliallergikko? Ei pysty käyttämään voimakkaita tököttejä, ja vaikka kuinka käy suihkussa, niin se hiki alkaa haista, kun ne aineet, mitä voi käyttää, ei ole kovin tehokkaita. Tunnen tällaisia ihmisiä.

Niin minäkin eivätkä silti haise kuin hyvin harvoin. Käyvät suihkussa ja vaihtavat vaatteita muita useammin.

Veikkaan että suurin osa haisuleista vain tykkää elää niin. Eivät omasta mielestään haise pahalta ja jokuhan jo ehti tunnustaa, että oma hiki haisee hänen mielestään hyvältä.

Vierailija
42/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi hiki kuin paska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle, että "Olet muuten komea ja fiksu mies, mutta haiset aina hielle. Ehkä tämä oli tässä."

Vierailija
44/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävä (nainen) haisee hielle oli talvi tai kesä.

En tietenkään sano tästä hänelle mutta ihmettelen eikö hänen miesystävänsä häiritse.

Vahvasti hielle haiseva nainen on varmaan monelle turn off.

Varmasti on. Mun mies ei koskaan puhu pahaa etenkään naisista, mutta kerran mainitsi, että haisi tosi pahasti hielle ja ihmetteli sitä, kun nainen oli muuten siisti.

Tuskin se hiki miehenkään mielestä hyvältä haisee. Työkaverin ollessa kyseessä ikävä juttu.

Vierailija
45/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tiedätteks varmaan homo, kun se suihkuttelee hajuvesiä aina ja on komea ja fiksu ja viettää aikaa peilin edessä ja vaihtaa paitaa 4 kertaa päivässä ja alkkareita myös?

Ja sitä pyykkiä! Sitä sitä sitten riittää! Hiki päässä tässä saa itse olla, toivottavasti ei ruudun läpi haise.

Vierailija
46/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks työkaveri joka haisee ihan karmeelle. Kemikaaliherkkä ja itse on sitä mieltä, että hienhaju lakkasi kun oli tietyn ajan käyttämättä antiperspiranttia…

Siihen vaan itse turtuu, uskokaa pois haisulit, muut kyllä sen huomaa!

Vierailija
47/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka miehellä olisi poikkeuksellinen hieneritys niin löytäähän siihenkin keinot. Tosennäköisesti ei peseydy ja vaihda vastteitaan päivittäin. Siitähän se haju syntyy.

Voisitko kertoa mitä nämä keinot ovat?

Vierailija
48/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpä on helppo päättää, ryhtyykö romanssiin laisinkaan vai ei. Haju on aina merkki siitä, että jotain on pielessä.

Vierailija
49/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano hänelle, että "Olet muuten komea ja fiksu mies, mutta haiset aina hielle. Ehkä tämä oli tässä."

Mikä "tämä"?

Vierailija
50/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve elimistö ei haise.

Vierailija
51/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillakin hiki rupeaa haisemaan vasta kun hormonitoiminta reistailee. Tai kummallisuuksia ruokavaliossa. Mutta sekin kertoo jotain, ettei osaa/viitsi/ymmärrä huolehtia hajuttomuudesta - kuten myös yritys peittää se muilal hajuilla.

Vierailija
52/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka miehellä olisi poikkeuksellinen hieneritys niin löytäähän siihenkin keinot. Tosennäköisesti ei peseydy ja vaihda vastteitaan päivittäin. Siitähän se haju syntyy.

Voisitko kertoa mitä nämä keinot ovat?

Tuossa muutamia keinoja.

https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000005525418.html

Mutta eiköhän haisevista ihmisistä suurin osa vain jätä välistä peseytymisen ja vaatteiden vaihtamisen puhtaisiin. Jos hieneritys on voimakasta, käydään tietysti pesulla useammin ja vaatteet vaihdetaan niin usein kuin on tarvis. Eräällä ystävälläni on tämä ongelma. Hänellä on aina varapaitakin mukana ja käy vessassa pesemässä kainaloitaan. Ei haise, on erittäin siisti muutenkin. Mutta tässäkin ketjussa oli sellaisia, jotka suosivat "luonnollista hienhajua" kemikaalien sijasta yms.

Vierailija
53/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas hiki ei haise. Eli vaikka urheilisi niin jos käy suihkussa ja käyttää dödöä, ei hien pitäisi jatkuvasti haista. Jotainhan tuossa on. Joku hormonihäiriö tms.

Vierailija
54/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök.

Vierailija
55/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siinäpä on helppo päättää, ryhtyykö romanssiin laisinkaan vai ei. Haju on aina merkki siitä, että jotain on pielessä.

Niin minustakin. Jotain ongelmaa ja erikoisuutta on. Mt-ongelmissahan seurataan myös potilaan henkilökohtaista hygieniaa ja asunnon siisteyttä. Ei normaali ihminen joka elää vesijohtoveden äärellä haise. Ei tähän nyt tarvitse keskiaikaa ja muinaisuutta ottaa vertailukohteeksi, kun ihmisillä on suihku ja pesukone kotonaan, ellei sitten ole asunnoton.

Vierailija
56/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lääkäri sanoi kerran, että masennus haisee hieltä.

Vierailija
57/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske ajaa kainalokarvat, auttaa varsin paljon. Tietty antiperspiranttiakin tarvitaan.

Vierailija
58/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käske ajaa kainalokarvat, auttaa varsin paljon. Tietty antiperspiranttiakin tarvitaan.

Ryhtyykö joku muka opastamaan aikuista ihmistä hygieniassa? En minä ainakaan.

Vierailija
59/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss ansaitset parempaa.

Vierailija
60/74 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puhdas hiki ei haise" - ja muita höpö-höpö myyttejä. Joo, puhdastila-laboratoriossa tuotettu "puhdas" hiki ei haise, mutta ihminen on elävä organismi ja hien yksilöllinen haju syntyy jokaisen ihmisen iholla elävästä bakteerikannasta. Liikkuva ja lämmin ihminen hikoilee, näin keho säätelee lämpötilaansa, ja hiki haisee ihmisen yksilölliselle bakteerikannalle. Tämä on luonnollista, eikä johdu "huonosta hygieniasta." Moni luulee, ettei haise, mutta kyse on vaan tavasta ja tottumuksesta, turtumisesta omaan yksilölliseen hien hajuunsa. Samasta syystä sitä lempihajustetta tulee lätränneeksi päälleen vuosi vuodelta yhä enemmän, koska oma nenä tottuu eikä enää haista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi