Muuten komea ja fiksu mies, mutta haisee aina hielle?!?
Tapailtu kolme kertaa ja jokaisella kerralla haissut. Olen miettinyt että ehkä vain tällä kertaa ja vain tällä kertaa, mutta kolmas kerta toden sanoo. Haisuli.. miksi?!? Muuten siisti ja pukeutuu hyvin. Hygienia päällepäin kunnossa. Jopa hampaat.
Kommentit (74)
Ei käy suihkussa. Jotkut vaan ei millään käy vaikka mikä olisi.
Mielenterveysongelma, ongelma hygieniatasossa, poikkeuksellinen hieneritys, mihin ei ole hakenut hoitoa tai muuten vain erikoinen tyyppi. Olette vasta kolmesti tavanneet ja ette oikeastaan vielä tunne, joten voi olla mikä tahansa noista syistä.
Tuskin ongelma katoaa, kun ei ole ensitreffeillekään hajua poistanut, joten kestätkö hajua niin kauan kunnes saat selvitettyä mistä se johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on nykyajan naisen hyvinvoiva elämä kun miehen hikikin on ongelma. Ei niin kovinkaan kauan aikaa sitten mies ei olisi peseytynyt, pesettänyt vaatteitaan kuin todella harvoin ja silloin olisi haissut hiki, vaatteet, monenlaiset eritteet ehkä jopa ammatin kautta tulleet haisut ja nainen otettiin silloin kun miehestä siltä tuntui halusi nainen tai ei ja siinä ei olisi mikään nenännyrpistely auttanut. Siksi olisi ihan hyvä jos ei joka pikkuasiasta tehtäisi liian suurta asiaa.
Juu. On se kurjaa kun enää ei saa olenkaan kun ei saa ottaa väkisin vai mitä?
Ei. Vaan se on kurjaa jos kyetä hyväksymään jotain pikku asiaa jolle joku ei ehkä voi mitään ja aletaan syrjiä mennä kohtuuttomuuksiin yms sen takia. Väkisinottaminen on rikos eikä se ole pikkuasia.
Aletaan syrjiä? Millä tavalla se on syrjintää, jos ei pysty kiinnostumaan seksuaalisesti pahalta haisevasta ihmisestä? Päteekö tämä syrjintäteoria myös muihin mahdollisiin vaatimuksiin? Onko sekin syrjintää, jos mies ei halua lihavaa naista? Tai naista jolla on lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kesä.
V'ttu jos ei ihminen edes hikoilla saa. Ja sit jos hiottaa, niin muijat on että yäk, laita se paita takaisin päälle, vaikka 5 metrin päähän haisee niistä tyrmäävä sillin haju, jota ne ei itse huomaa.
Kyllä, nyt on kesä ja kuuma sääkin. Hikoiluttaa itseänikin. Mutta siis kai sitä edes treffeille mennessä voisi käydä ensin suihkussa ja vaikka pistää dödöä kainaloihin? Ja jopa pitää sen puseronkin päällä, ellet treffaa naisia uimarannalla?
Joka kerran ruokakaupassa on näitä pinttyneelle hielle haisevia miehiä. Oksennus tulee.
Vierailija kirjoitti:
Joka kerran ruokakaupassa on näitä pinttyneelle hielle haisevia miehiä. Oksennus tulee.
Ruokakaupassa voi sentään väistää, mutta jos ollaan suljetussa tilassa kuten bussissa tai leffateatterissa, niin mullekin tulee pahoinvointi ja migreeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruokakaupassa voi sentään väistää, mutta jos ollaan suljetussa tilassa kuten bussissa tai leffateatterissa, niin mullekin tulee pahoinvointi ja migreeni.
Kassajonossa vaikea väistää. Meinaa kuolema tulla siinä hajussa.
Onko se nyt niin paha, jos mies tuoksahtaa voimallisesti seikkailulle!? 🤠
Kyllähän se vaikeaa on löytää miestä, joka ei pilaa itseään jollain perseilyllä.
Joko roikkuu nenäkarvat ylähuulen päällä, karmea lemu, kusenkeltaiset hampaat tms.
Miten voi olla niin vaikeaa nähdä kokonaisuutta!?!? Tätä olen miehissä aina ihmetellyt.
Joillakin miehillä on niin voimakas testosteronieritys iholle, ettei siihen auta mikään muu kuin sietäminen. Jotta jos ei tykkää on parempi pysytellä etäämmällä. Meillä kerrostalossa yhden uroon tuoksun erottaa jätehuoneessakin kun on huushollista tuotu jätesäkki.
Löysin ketjun ja olen itse aloittajan kanssa vastaavassa tilanteessa. Mies on komea ja mukava, mutta halatessa esim haisee niin pahasti hielle että odotan vain halauksen päättymistä. Ei ole ollut vastaavaa tilannetta ennen kenenkään kanssa. Mietin että onko tämä joku hygieniajuttu vai liittyykö juurikin yhteensopivuuteen.
Tapailu.