Muuten komea ja fiksu mies, mutta haisee aina hielle?!?
Tapailtu kolme kertaa ja jokaisella kerralla haissut. Olen miettinyt että ehkä vain tällä kertaa ja vain tällä kertaa, mutta kolmas kerta toden sanoo. Haisuli.. miksi?!? Muuten siisti ja pukeutuu hyvin. Hygienia päällepäin kunnossa. Jopa hampaat.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Mun exä myös kunnon hikoilija. Kesäisin joka yö lakanat hiestä märät. Dödö pettää jo aamupäivästä. Seksin jälkeen olin märkä lähinnä miehen hiestä.
Ihana. Mikään ei oo niin kuumaa ku miehen saa niinku... kunnolla hikiseksi.
Jos se kerta on sun ex, niin miten saisin sen numeron?
Jollain se hiki haisee niin vahvalle, että tulee deodorantista läpi.
Ajattele miehen paksua lompakkoa niin unohtuu hienhaju ja kaikki muutkin viat.
Minu tuli nyt epavarmus minu dödö. Mina olla kuuma mies.
T. Damiano
Ai siis vaan hiki haisee naisen nenään?
Aah, ihanaa, prööööt.
Hien haju on kai osin sisäsyntyistä, hormonit + bakteerit, mutta ilmeisesti myös ruokavalio vaikuttaa - ja siihenhän pystyy vaikuttamaan.
Mun ystävä (nainen) haisee hielle oli talvi tai kesä.
En tietenkään sano tästä hänelle mutta ihmettelen eikö hänen miesystävänsä häiritse.
Vahvasti hielle haiseva nainen on varmaan monelle turn off.
Tapasin mieheni v 69 ja siihen aikaan lähes kaikki miehet haisivat hieltä.
Rakastuin häneen, koska oli niitä harvoja hyvänhajuisia miehiä ja haisee hyvältä edelleen.
T. Mummeli 71 v
En pystyisi jatkamaan oli syy mikä tahansa. Saan pahoinvointia pahoista hajuista. Jos hiki haisee voimakkaana niin mieshän ei peseydy, ei itseään eikä vaatteitaan. Tällaiset ihmiset haisevat minen metrin päähän. Anoppini on tällainen, äärimmäisen pihi. Ei siis voi peseytyä kun vettä kuluu. Miehellä jokin vakavampi ongelma jos monen mwtein päähän haisee.
Ei käytä dödöä, kuten en minäkään. Nautin hien hajusta, ennemmin kuin hajuvedestä. Olen kai jossain määrin hajusteyliherkkä, eikä kainalot tykkää dödöstä muutenkaan.
Voi kuinka moni haisee tietämättään. Myös naiset. Dödöä on kyllä ja hajuvesiä, mutta hiki se puskee läpi ja haisee, vaikka itse luullaan "en minä haise". Miettikääpä, että on hyvin todennäköistä, että teistä "ei-haisijoista" saatetaan puhua selän takana ihan samalla tavalla.
Kylläpä tässä ketjussa hikeennytään paljon ;D
Naiset ovat mestareita etsimään vikoja miehistä. Itse ovat aina täydellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuinka moni haisee tietämättään. Myös naiset. Dödöä on kyllä ja hajuvesiä, mutta hiki se puskee läpi ja haisee, vaikka itse luullaan "en minä haise". Miettikääpä, että on hyvin todennäköistä, että teistä "ei-haisijoista" saatetaan puhua selän takana ihan samalla tavalla.
Missä asut kun tapaat haisevia ihmisiä noin paljon? Ei se ole mitenkään normaalia että haistaan eikä peseydytä, siis tavallisten työssäkäyvien ihmisten parissa. Julkisilla paikoillakin haisevat ihmiset ovat sellaisia että ulkonäöstä nökee ettei kaikki ole kunnossa. Myös anoppini kuuluu tähän ryhmään.
Vaikka miehellä olisi poikkeuksellinen hieneritys niin löytäähän siihenkin keinot. Tosennäköisesti ei peseydy ja vaihda vastteitaan päivittäin. Siitähän se haju syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Korona-aikana on kuulkaa ihan hyvä haistaa vielä jotain. Tartunta vie useimmilta sivuvaikutuksena hajuaistin.
Jospa on hajuste/kemikaaliallergikko? Ei pysty käyttämään voimakkaita tököttejä, ja vaikka kuinka käy suihkussa, niin se hiki alkaa haista, kun ne aineet, mitä voi käyttää, ei ole kovin tehokkaita. Tunnen tällaisia ihmisiä.
Maailma ihmiset ovat olleet olemassa jo ennen isovanhempiasi. Eikä tässä ole kyse hygieniasta huolehtimisesta.