Miksi kaupungilla näkee paljon komeita miehiä rumien naisten kanssa ja toisinpäin?
Jatkuvasti, harvassa ovat parit jotka ovat samalla tasolla ulkonäöllisesti.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on 100 % naisen tekemä aloitus ja yritys harjoittaa sosiaalista kontrollia. Ainuttakaan miestä ei nappaisi pätkääkään, jos komeat miehet seurustelevat rumien tai lihavien naisten kanssa. Mies ajattelisi tämän olevan vain hyvä asia, koska jääpähän instabimbot sitten itselle.
Voisit olla olettamatta sukupuolia, ja olen mies 26.
Vierailija kirjoitti:
Pakko oikeasti sanoa, että minun menestyvimpien tuttava- ja lähipiireissä ollaan pariuduttu statuksen ja ulkonäön mukaan. Kuulostaa ihan rehellisesti sanottuna rumien puheilta, mutta en tarkoita tätä millään pahalla, vaan haluaisin avartaa omaa mielipidettäni.
AP
Tästä kommentista päätellen lähipiirisi ei todellakaan ole kovin menestynyt - eikä menesty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikokoisuus ihmetyttää minua. Esim. nainen on ylipainoinen ja mies hyväkuntoinen ja hoikka.
On niin paljon vähän ja reilusti ylipainoisia naisia. Hoikkia muijia ei riitä kaikille.
Nuorista eli 18–29-vuotiaista aikuisista vähintään ylipainoisia on naisista 35 ja miehistä lähes puolet, eli 47 prosenttia. Samanikäisistä naisista lihavia on 19 ja miehistä 17 prosenttia.
Yli 30-vuotiaista suomalaisista aikuisista vähintään ylipainoisia on 63 prosenttia naisista ja 72 prosenttia miehistä. Lihavia on naisista 28 ja miehistä 26 prosenttia. Lähes joka toinen (46 %) mies ja nainen on vyötärölihava.
https://thl.fi/fi/web/elintavat-ja-ravitsemus/lihavuus/lihavuuden-yleis…
Kauneus ei ole kyllä katsojan silmissä, onhan se nyt päivänselvä asia ja tosiaankin elähtänyt klisee. Kyllä on yleiset standardit joiden mukaan ollaan tai ei olla hyvännäköisiä, mutta toki joku voi painottaa joitain piirteitä yli muiden josta sitten johtuu joskus tuo katsojan silmässä oleva kauneus. Useimmiten tuota hokevat kuitenkin rumat ihmiset.
AP
Kun ihmisillä on eri kriteerit puolison valinnassa. Tiedän, että suuri osa ei tykkää miehistä, joista itse tykkään. Miehen pitää olla omalla tavalla rosoinen, mutta söpö. Kaikki ns komeat ällöttää. Lisäksi pitää olla huumorintajuinen ja kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Kun ihmisillä on eri kriteerit puolison valinnassa. Tiedän, että suuri osa ei tykkää miehistä, joista itse tykkään. Miehen pitää olla omalla tavalla rosoinen, mutta söpö. Kaikki ns komeat ällöttää. Lisäksi pitää olla huumorintajuinen ja kiltti.
Kuulostaa lähinnä copeemiselta sen asian kanssa, että ei saa hyvännäköistä.
Komea mieheni arvosti sitä, että olen luonnollisen näköinen, hyväsydäminen ja maanläheinen. Ulkonäöllisesti hän on kyllä täysin eri liigassa, mutta muuten arvot ja huumori kohtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Komea mieheni arvosti sitä, että olen luonnollisen näköinen, hyväsydäminen ja maanläheinen. Ulkonäöllisesti hän on kyllä täysin eri liigassa, mutta muuten arvot ja huumori kohtaavat.
Päteköhän tämä sitten useampaankin tuttavapiirieni ulkopuolella, kun siltä kovasti vaikuttaisi. Itse olen seurustellut lukiosta asti saman rumiluksen kanssa, kun itsekin olen. En tosin tuo häntä mainitusta syistä illanviettoihin tai muihin menoihin, eikä hän kyllä tulisikaan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen opettanut tyttärelleni (18), että miehessä on ulkonäkö täysin sivuseikka. (toki siisti pitää olla, mutta peritty ulkonäkö siis)
Komeakin vanhenee ja siihen ulkonäköön tottiukin.
Tärkeintä on, että ei ole pöidekäyttäjä tai aggressiivinen. Vaan on empaattinen ja ystävällinen. Lisäksi elämässä eteenpäin pyrkivä. (entisensä kesken lopetti amiksen eikä sen jälkeen ole tehnyt yhtään mitään opintoja tai töitä. Vuosi mennyt kotona pelaillessa)Eli haluat tyttärellesi seksielämän, jossa hän laittaa silmät kiinni ja ajattelee isänmaata sillä aikaa kun mies, jota hän ei tunne lainkaan puoleensavetäväksi eikä siis haluttavaksi, jyystää häntä lähetyssaarnaajassa?
Sulle ei nyt mitenkään avaudu tämä, että puoleensavetävyys ei kaikille ole yhtäkuin ulkonäkö. Luonne, karisma, luovuus, äly ja huumorintaju ovat esimerkiksi piirteitä, jotka voovat vetää puoleensa.
Poika ja äiti tai tytär ja isä kävelyllä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päteköhän tämä sitten useampaankin tuttavapiirieni ulkopuolella, kun siltä kovasti vaikuttaisi. Itse olen seurustellut lukiosta asti saman rumiluksen kanssa, kun itsekin olen. En tosin tuo häntä mainitusta syistä illanviettoihin tai muihin menoihin, eikä hän kyllä tulisikaan.
AP
Siis häpeät kumppaniasi? Ymmärsinkö oikein?
Aika pahalta kuulostaa.
Komeat miehet eivät useinkaan tykkää kauniista naisista, vaan aika tavallisen näköisistä perusnäteistä.
Kympin miehellä on yleensä 6-8 nainen, etenkin jos nainen on miestä nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen opettanut tyttärelleni (18), että miehessä on ulkonäkö täysin sivuseikka. (toki siisti pitää olla, mutta peritty ulkonäkö siis)
Komeakin vanhenee ja siihen ulkonäköön tottiukin.
Tärkeintä on, että ei ole pöidekäyttäjä tai aggressiivinen. Vaan on empaattinen ja ystävällinen. Lisäksi elämässä eteenpäin pyrkivä. (entisensä kesken lopetti amiksen eikä sen jälkeen ole tehnyt yhtään mitään opintoja tai töitä. Vuosi mennyt kotona pelaillessa)Eli haluat tyttärellesi seksielämän, jossa hän laittaa silmät kiinni ja ajattelee isänmaata sillä aikaa kun mies, jota hän ei tunne lainkaan puoleensavetäväksi eikä siis haluttavaksi, jyystää häntä lähetyssaarnaajassa?
Minä kans katsoin, että voi tytär raukkaa mitä neuvoja äiti jakelee.
Onneksi ei ole minun äitini!
Miehiä on enemmän pariutumisikäisissä. Lisäksi osa (laatu)miehistä kiinnittää useamman naisen kerrallaan tapailuun ja "suhteisiin". Ajatellaan että vaikka noin 10 % miehistä on tällaisia enemmän tai vähemmän laadukkaita eli vähintään supliikiltaan hyviä. Jos jokainen sitouttaa kaksi naista (mikä lienee alakanttiin kun pariutumismarkkinoilta näiden jäljiltä myös viilenee ja erkaantuu naisia), joten lukumääräisen epäsuhdan lisäksi markkinoilta myös sitoutetaan "naisia pois".
Tästä luonnollisesti seuraa kireä kilpailutilanne naaraista tavanomaisille miehille. Siksi liikunnallisella tavismiehillä on käsipuolessa pullukoita ja komeillakin tavallisia naisia, jos komeuden lisäksi ei ole juuri muita naisiin vetoavia avuja.
Vierailija kirjoitti:
Komeat miehet eivät useinkaan tykkää kauniista naisista, vaan aika tavallisen näköisistä perusnäteistä.
Kympin miehellä on yleensä 6-8 nainen, etenkin jos nainen on miestä nuorempi.
Todella kauniilla naisilla on usein yksi ongelma: asenne.
Ei sitä oikein jaksa.
Naiset toki kertovat itselleen ja maailmalle että miehet pelkäävät heitä koska nainen on niin kaunis.
Ei aivan, mutta jos nukutte yönne tuon ansiosta niin mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Kun reilut parikymmentä vuotta sitten mentiin kimppaan, en ollut suinkaan mikään missi, en naamalta enkä kropalta, mies sen sijaan olisi kelvannut muillekin. Nyt olen vähän päälle viiskymppinen, kiihtyvään tahtiin rupsahtava ämmänrämä, mutta tuo kuusissakymmenissä oleva mieheni, joka itse senkun komistuu vanhemmiten, kertoo joka päivä rakastavansa ja kävelee edelleen mielellään kanssani käsikynkkää kaupungilla. Voisiko siis olla niin, että joillekin ulkonäkö on sittenkin sivuseikka, ja sisäinen kauneus on vaan sattunut napsahtamaan yksiin?
Tässä taas nähdään, että nämä on lähinnä mammojen subjektiivisia kokemuksia ja naiset luulevat sen oman miehen olevan joku komistus.
Ei nimittäin kukaan komistu enää kuusikymppisenä, siinä vaiheessa on jo komistumiset komistuttu jos ylipäätään on.
Se voi kyllä olla totta, että mies on geneettisesti sinua tasokkaampi ja luultavasti onkin, koska on sinua vanhempi.
Naiselle vanhemman miehen naiminen on tapa saada itseään tasokkaampi mies.
Mies preferoi nuoruutta niin kovin, että voi ottaa itseään rumemman naisen, jos se on nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kympin miehellä on yleensä 6-8 nainen, etenkin jos nainen on miestä nuorempi.Todella kauniilla naisilla on usein yksi ongelma: asenne.
Ei sitä oikein jaksa.
Naiset toki kertovat itselleen ja maailmalle että miehet pelkäävät heitä koska nainen on niin kaunis.
Ei aivan, mutta jos nukutte yönne tuon ansiosta niin mikäs siinä.
Niin, miehet haluavat yleensä alemmuudentuntoisen naisen joka katselee miestä ylöspäin eikä vaadi mitään.
Se on miesten käsitys ”mukavasta” naisesta.
Ei kyseenalaista, ei vaadi, tottelee, palvoo, on kiitollinen siitä että niin hieno mies alkoi hänen kanssaan.
Sitten jos nainen ei ole tuollainen kylkiluu-luonteinen, niin se on ”hankala” ja asenneongelmainen (eli itsenäinen).
Tämähän on tiedetty jo ikiajan. Suomessa vanha sananlaskukin sanoo että komea mies ei kaunista naista saa.
AP Mitkä ovat mainisemasi yleiset standardit? Laita linkki.
Edelleen väitän että kauneus on katsojan silmässä. Onko mielestäsi rumuus ulkonäköön, kokoon, toilintakykyyn vai mihin liittyvä asia. Mikä tekee miekestäsi ihmisestä ruman? Vai oletko ehkä suvaitsematon?
TILASTOKESKUKSEN mukaan parisuhteissa olevat miehet tienaavat 51% tai useammin (riipuu onko lapsia) huomattavasti enemmän kuin nainen.
alle 1/3 on parisuhteessa taloudellisesti suunnilleen samalla viivalla.