Miksi kaupungilla näkee paljon komeita miehiä rumien naisten kanssa ja toisinpäin?
Jatkuvasti, harvassa ovat parit jotka ovat samalla tasolla ulkonäöllisesti.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
He eivät ole kuulleet tasoteoriasta. Eivät ole Vauvapalstan vakilukijoita.
Mikä on tasoteoria?
Joskus tai usein kyse on hyötysuhteesta. Hyvännäköinen ottaa ruman esimerkiksi asunnon tarpeen vuoksi. Ja muu tulee siinä sivussa kuten ruoka, juomat hygienia.
Koska kaikki eivät ole pinnallisia ja kateita kuin AP, jos pitää auki silmät muutenkin kuin ulkonäön osalta niin saattaisi rakkaus yllättää.
Hyvännäköisillä ihmisillä on yleensä hyvä itsetunto, joten he voivat valita mieleisensä kumppanin ilman, että tarvitsee miettiä mitä kaverit ja kylänmiehet asiasta ajattelevat.
Pienimunaiset miehet, joilla on huono itsetunto, tarvitsevat itsetunnolleen buustia siitä, että nainen näyttää muidenkin miesten mielestä pantavalta.
Just siksi, ettei mitään tasoja ole. Suurin osa ihmisistä etsii yhteensopivuutta, yhdessä viihtymistä ja iloa tuottavaa parisuhdetta. Katso heitä uusin silmin, nuo kaksi tuolla vaikuttavat viihtyvän keskenään, heillä tuntuu olevan yhteinen huumorintaju, mielenkiinnon kohteet.
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki eivät ole pinnallisia ja kateita kuin AP, jos pitää auki silmät muutenkin kuin ulkonäön osalta niin saattaisi rakkaus yllättää.
Ei tarvitse loukkaantua, kyllä parisuhde alkaa ulkonäköseikoista.
AP
Koska kaikki eivät ole pinnallisia ulkonäön miettijöitä, vaan iso osa meistä rakastuu ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse loukkaantua, kyllä parisuhde alkaa ulkonäköseikoista.
AP
Sinulla ehkä, ei kaikilla. Minulla ratkaisi mieheni äly ja huumori, ulkonäkö oli yhdentekevä asia.
-ja + napa, samanlaiset hylkii toisiaan.
Itse ihmettelen samaa välillä, miksi minua rumempi,lihavampi ja tyhmempi saa komean miehen?
Pakko oikeasti sanoa, että minun menestyvimpien tuttava- ja lähipiireissä ollaan pariuduttu statuksen ja ulkonäön mukaan. Kuulostaa ihan rehellisesti sanottuna rumien puheilta, mutta en tarkoita tätä millään pahalla, vaan haluaisin avartaa omaa mielipidettäni.
AP
Ulkonäkö ei ole tärkein ominaisuus
Kun reilut parikymmentä vuotta sitten mentiin kimppaan, en ollut suinkaan mikään missi, en naamalta enkä kropalta, mies sen sijaan olisi kelvannut muillekin. Nyt olen vähän päälle viiskymppinen, kiihtyvään tahtiin rupsahtava ämmänrämä, mutta tuo kuusissakymmenissä oleva mieheni, joka itse senkun komistuu vanhemmiten, kertoo joka päivä rakastavansa ja kävelee edelleen mielellään kanssani käsikynkkää kaupungilla. Voisiko siis olla niin, että joillekin ulkonäkö on sittenkin sivuseikka, ja sisäinen kauneus on vaan sattunut napsahtamaan yksiin?
En ole kyllä nöhnyt koskaan. Mielestäni lähes sääntö on, että puolisot ovat aika samantasoisia ulkoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Erikokoisuus ihmetyttää minua. Esim. nainen on ylipainoinen ja mies hyväkuntoinen ja hoikka.
Naiset usein keräävät kiloja synnytettyään miehelle tämän jälkeläisen. Ulkopuolelta näet vain siivun näiden ihmisten elämästä.
Ja ylipainoinen nainen voi myös olla hyväkuntoinen, turha tehdä mitään oletuksia.
Vierailija kirjoitti:
Pakko oikeasti sanoa, että minun menestyvimpien tuttava- ja lähipiireissä ollaan pariuduttu statuksen ja ulkonäön mukaan. Kuulostaa ihan rehellisesti sanottuna rumien puheilta, mutta en tarkoita tätä millään pahalla, vaan haluaisin avartaa omaa mielipidettäni.
AP
No en todellakaan usko, että kukaan on sinulle sanonut pariutuvansa ulkonäön ja statuksen perusteella, joten tuo on vain sinun pähkähullu kuvitelmasi. Muut ovat pariutuneet siksi, kun ovat rakastuneet toisiinsa. Kuka mistäkin syystä.
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä nöhnyt koskaan. Mielestäni lähes sääntö on, että puolisot ovat aika samantasoisia ulkoisesti.
Se, että sun kylässä ihmiset naivat vain serkkujaan ei ole kuitenkaan yleistettävässä koko maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Erikokoisuus ihmetyttää minua. Esim. nainen on ylipainoinen ja mies hyväkuntoinen ja hoikka.
Kertoo sinusta juuri riittävästi.
He eivät ole kuulleet tasoteoriasta. Eivät ole Vauvapalstan vakilukijoita.