Miksi kaupungilla näkee paljon komeita miehiä rumien naisten kanssa ja toisinpäin?
Jatkuvasti, harvassa ovat parit jotka ovat samalla tasolla ulkonäöllisesti.
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Erikokoisuus ihmetyttää minua. Esim. nainen on ylipainoinen ja mies hyväkuntoinen ja hoikka.
Todennäköisesti ei ollut tutustuessa noin? Ylipaino voi kyllä johtaa siihen, ettei suhde jatku, mutta jos syy on joku muu kuin laiskuus, itsestään huolehtimatta jättäminen ja epäterveellinen syöminen , niin varmaan ymmärrystäkin löytyy.
Keski-ikäinen mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki eivät ole pinnallisia ja kateita kuin AP, jos pitää auki silmät muutenkin kuin ulkonäön osalta niin saattaisi rakkaus yllättää.
Ei tarvitse loukkaantua, kyllä parisuhde alkaa ulkonäköseikoista.
AP
Ulkonäköön kiinnittää ensimmäisenä huomiota, koska se on näkyvä juttu, mutta on eri asia kuka on sitten oikeasti se elämänkumppani, jonka kanssa haluaa koko elämänsä viettää ja lapsiakin saada, ja siinä ei esim. joku itsekäs plastiikkakirurgilla ahkerasti käynyt bimbo kiinnosta, vaikka olisi pikavilkaisulla kuinka hemaisevan näköinen.
Ulkonäköön kiinnittää huomiota ehkä puoli sekuntia, sen jälkeen ratkaisee eleet ja olemus. Se on isoin tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko oikeasti sanoa, että minun menestyvimpien tuttava- ja lähipiireissä ollaan pariuduttu statuksen ja ulkonäön mukaan. Kuulostaa ihan rehellisesti sanottuna rumien puheilta, mutta en tarkoita tätä millään pahalla, vaan haluaisin avartaa omaa mielipidettäni.
AP
No en todellakaan usko, että kukaan on sinulle sanonut pariutuvansa ulkonäön ja statuksen perusteella, joten tuo on vain sinun pähkähullu kuvitelmasi. Muut ovat pariutuneet siksi, kun ovat rakastuneet toisiinsa. Kuka mistäkin syystä.
Toisaalta harva varmaan kehtaisi tunnustaa pariutuneensa pinnallisista syistä, vaikka se olisikin totuus?
Vierailija kirjoitti:
Olen opettanut tyttärelleni (18), että miehessä on ulkonäkö täysin sivuseikka. (toki siisti pitää olla, mutta peritty ulkonäkö siis)
Komeakin vanhenee ja siihen ulkonäköön tottiukin.
Tärkeintä on, että ei ole pöidekäyttäjä tai aggressiivinen. Vaan on empaattinen ja ystävällinen. Lisäksi elämässä eteenpäin pyrkivä. (entisensä kesken lopetti amiksen eikä sen jälkeen ole tehnyt yhtään mitään opintoja tai töitä. Vuosi mennyt kotona pelaillessa)
Eli haluat tyttärellesi seksielämän, jossa hän laittaa silmät kiinni ja ajattelee isänmaata sillä aikaa kun mies, jota hän ei tunne lainkaan puoleensavetäväksi eikä siis haluttavaksi, jyystää häntä lähetyssaarnaajassa?
Vierailija kirjoitti:
Erikokoisuus ihmetyttää minua. Esim. nainen on ylipainoinen ja mies hyväkuntoinen ja hoikka.
Itseäkin vähän mutta joskus voi nainen olla vaikka lihonut lasten saannin jälkeen. Toisaalta tunnen kyllä laiha mies ja aina lihavana ollut nainen pareja.
Vierailija kirjoitti:
Itse ihmettelen samaa välillä, miksi minua rumempi,lihavampi ja tyhmempi saa komean miehen?
Koska hän on parempi kumppani ja mukavampi toisille ihmisille. Useimmat miehet haluaa helpon ja reilun suhteen, jossa on mukava ja helppo olla.
Vierailija kirjoitti:
Pakko oikeasti sanoa, että minun menestyvimpien tuttava- ja lähipiireissä ollaan pariuduttu statuksen ja ulkonäön mukaan. Kuulostaa ihan rehellisesti sanottuna rumien puheilta, mutta en tarkoita tätä millään pahalla, vaan haluaisin avartaa omaa mielipidettäni.
AP
Ei ihme, se selittää miksi ajattelet noin ja kyselet tuollaisia. En mä epäile yhtään etteikö olisi piirejä joissa statuksella on oikeasti väliä. Mun mielestä se on ontto tapa elää elämää eikä siinä saavuta onnellisuutta. Mutta kukin tavallaan.
Nämä nyky botox naamat vois vähän katella peileihin ja etsiä sieltä syytä miksi moni komea mies kulkee "ruman" ( huom luonnollisen näköisen) naisen kanssa.
Tämä on 100 % naisen tekemä aloitus ja yritys harjoittaa sosiaalista kontrollia. Ainuttakaan miestä ei nappaisi pätkääkään, jos komeat miehet seurustelevat rumien tai lihavien naisten kanssa. Mies ajattelisi tämän olevan vain hyvä asia, koska jääpähän instabimbot sitten itselle.
a. Ruma nainen nielee komean lastit ja kiittää päivän proteiineista
b. rumalla miehellä on rahaa
AUTTOIKO AP?
SITTTEN KUN VIELÄ OLISI JOTAIN MUUTAKIN TUOHON ALOITUKSENE KUN SINUN MUTU NIIN OLISI AIKA HELVETIN HIENOA.
Kaksi yksinkertaista syytä:
- naiset olivat nättejä kun pari löysi toisensa
- rumat miehet ovat varakkaita
Varmasti rakastuneita normaaleja ihmisiä.
Tähän astisesta elämästäni tiedän olevani ulkonäöltäni useimpia miellyttävä mies. Seurustelin kerran ihan tavallisen kauniin naisen kanssa. Ei hän siis mikään silikoni playboy nainen ollut, mutta minulle kaunis niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Huomasin ulkona liikkuessamme yhden asian. Pälvikaljukaljamahamiehet tulivat ihan avoimesti aukomaan päätään. Se loppui kun suhteemme naisen kanssa loppui eli nyt saan kävellä rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on 100 % naisen tekemä aloitus ja yritys harjoittaa sosiaalista kontrollia. Ainuttakaan miestä ei nappaisi pätkääkään, jos komeat miehet seurustelevat rumien tai lihavien naisten kanssa. Mies ajattelisi tämän olevan vain hyvä asia, koska jääpähän instabimbot sitten itselle.
PASKAA SUOLLAT!
Miehethän kitisevät jatkuvasti, miksi naiset ovat omaa tasoaan parempien miesten kanssa!
Tosiasiassa naiset tyytyvät itseään rumempiin, lihavampiin ja muutenkin huonompiin miehiin.
Keski-ikäinen mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kaikki eivät ole pinnallisia ja kateita kuin AP, jos pitää auki silmät muutenkin kuin ulkonäön osalta niin saattaisi rakkaus yllättää.
Ei tarvitse loukkaantua, kyllä parisuhde alkaa ulkonäköseikoista.
AP
Ulkonäköön kiinnittää ensimmäisenä huomiota, koska se on näkyvä juttu, mutta on eri asia kuka on sitten oikeasti se elämänkumppani, jonka kanssa haluaa koko elämänsä viettää ja lapsiakin saada, ja siinä ei esim. joku itsekäs plastiikkakirurgilla ahkerasti käynyt bimbo kiinnosta, vaikka olisi pikavilkaisulla kuinka hemaisevan näköinen.
Nämä ankkahuulet yms eivät ole hyvännäköisiä kuin korkeintaan kaukaa katsottuna.
Siinä on käynyt niin, että alussa kumpikin on olleet hoikkia ja viehättäviä, mutta sitten toisella pettää sen parisuhteen tuoman turvallisuudentunteen vuoksi kontrollit ja päästää itsensä lässähtämään. Usein myös miehet eivät tiedosta tasoaan ja heikon itsetunnon takia päätyvät jonkun valasnaisen kanssa yhteen, kun ajattelevat ettei muuhunkaan ole mahiksia. Kauhean usein en ainakaan ole nähnyt niin päin asetelmaa, että hoikka kaunis nainen olisi jonkun pösilömiehen kanssa mutta toisinpäin kyllä.
Ap, mistä päättelet että kyseessä on aina pariskunta? Mies ja nainen voivat kävellä yhdessä kaupungilla, vaikka eivät parisuhteessa keskenään olisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niin paljon vähän ja reilusti ylipainoisia naisia. Hoikkia muijia ei riitä kaikille.
Miehissä on enemmän ylipanoisia, joten hoikkia muijia riittää kyllä enemmän kuin hoikkia miehiä.
Läskit äijät kuvittelee olevansa lihaksikkaita.
Kuka on komea ja kuka kaunis? Millainen on ruma ihminen? Tähän ikään mennessä olen oppinut, ettei kukaan ole ruma. Joku miellyttää minun silmääni, mutta toinen ei näe hänessä mitään erikoista.
Vanha klisee kauneus on katsojan silmässä - pitää edelleen paikkansa.
Jaa a mutta mulla olis tarina nuoruudestani, jolloin kuvittelin että kaikki miehet kuolaavat perääni. En tietenkään ollut mikään kaikista kaunein kaunotar, mutta ihan semi nätti.
Uskon että se itsevarma asenne oli syy miksi musta kiinnostuttiin. Ja oon miettinyt sitä välillä kaikkien kohdalle, ja uskon että toimisi ihan kenenkä vaan kohdalla vaikka kuinka lihava tai ruma tai mitä ikinä olisikaan.
Siinä syy miksi kauniit ovat myös rumien kanssa.