Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaupungilla näkee paljon komeita miehiä rumien naisten kanssa ja toisinpäin?

Vierailija
08.06.2021 |

Jatkuvasti, harvassa ovat parit jotka ovat samalla tasolla ulkonäöllisesti.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä nöhnyt koskaan. Mielestäni lähes sääntö on, että puolisot ovat aika samantasoisia ulkoisesti.

Helsingissä tälläistä ainakin näkee jatkuvasti.

Vierailija
22/99 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku diagnoosia vailla oleva tällaisiakin jaksaa miettiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikokoisuus ihmetyttää minua. Esim. nainen on ylipainoinen ja mies hyväkuntoinen ja hoikka.

Mutta ylipainoiset miehet hoikkien naisten kanssa ilmeisesti eivät, koska median aivopesu on tehnyt tästä hyväksyttävää.

Vierailija
24/99 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen samaa välillä, miksi minua rumempi,lihavampi ja tyhmempi saa komean miehen?

Johtuisiko valloittavasta persoonallisuudestasi?

Vierailija
25/99 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikokoisuus ihmetyttää minua. Esim. nainen on ylipainoinen ja mies hyväkuntoinen ja hoikka.

On niin paljon vähän ja reilusti ylipainoisia naisia. Hoikkia muijia ei riitä kaikille.

Vierailija
26/99 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko oikeasti sanoa, että minun menestyvimpien tuttava- ja lähipiireissä ollaan pariuduttu statuksen ja ulkonäön mukaan. Kuulostaa ihan rehellisesti sanottuna rumien puheilta, mutta en tarkoita tätä millään pahalla, vaan haluaisin avartaa omaa mielipidettäni.

AP

Niin, pinnalliset ihmiset ovat usein pinnallisia. Sekoitatko "menestyksen" hyvään itsetuntoon ja ulkonäköön?

Vierailija
27/99 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opettanut tyttärelleni (18), että miehessä on ulkonäkö täysin sivuseikka. (toki siisti pitää olla, mutta peritty ulkonäkö siis)

Komeakin vanhenee ja siihen ulkonäköön tottiukin.

Tärkeintä on, että ei ole pöidekäyttäjä tai aggressiivinen. Vaan on empaattinen ja ystävällinen. Lisäksi elämässä eteenpäin pyrkivä. (entisensä kesken lopetti amiksen eikä sen jälkeen ole tehnyt yhtään mitään opintoja tai töitä. Vuosi mennyt kotona pelaillessa)

Olethan opettanut myös pojillesi, että naisessa ukonäkö on täysin sivuseikka?

Tärkeintä on, että nainen ei ole päihteidenkäyttäjä tai aggressiivinen. Vaan on empaattinen ja ystävällinen. Ja käy töissä.

Mielestäni on TODELLA JÄRKYTTÄVÄÄ, että aivopeset ja painostat tytärtäsi ottamaan ruman miehen!

Vierailija
28/99 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa enemmän katkeran, rannalle jääneen ruikutukselta. Joku mielestään vähemmän viehättävä on selkeästi vienyt tyypin, joka oli tällä kiikarissa.

Elämä on.

Vierailija
29/99 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista ei näe koskaan. Päinvastoin kyllä näkee, ylipainoinen mies ja hyväkuntoinen ja hoikka nainen ovat tavallinen näky.

Vierailija
30/99 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niin paljon vähän ja reilusti ylipainoisia naisia. Hoikkia muijia ei riitä kaikille.

Miehissä on enemmän ylipanoisia, joten hoikkia muijia riittää kyllä enemmän kuin hoikkia miehiä.

Vierailija
31/99 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sekään kaikille miehille ole big deal. Itse olen n 10kg ylipainoinen ja miehet ovat olleet aina hoikkia. He ovat myös tehneet aloitteen tutustumiseen kun olen itse huono siinä lajissa.

Vierailija
32/99 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä nöhnyt koskaan. Mielestäni lähes sääntö on, että puolisot ovat aika samantasoisia ulkoisesti.

Se, että sun kylässä ihmiset naivat vain serkkujaan ei ole kuitenkaan yleistettävässä koko maailmaan.

Olen kylläkin syntyperäinen helsinkiläinen, ja nähnyt täällä vain keskenään samantasoisia pariskuntia.

Ehkä nimenomaan pikkupaikkakunnilla on toinen paljon paremmannäköinen kuin toinen, jos siellä on vähemmän valikoimaa.

Vierailija
33/99 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki eivät ole pinnallisia ja kateita kuin AP, jos pitää auki silmät muutenkin kuin ulkonäön osalta niin saattaisi rakkaus yllättää.

Ei tarvitse loukkaantua, kyllä parisuhde alkaa ulkonäköseikoista.

AP

Ulkonäkö on yleensä se, joka herättää kiinnostuksen, se on totta. Enkä itse usko kommentteja, joissa sanotaan ettei puolison ulkonäöllä olisi ollut mitään merkitystä. Se olisi varsin kummallista, koska silloinhan kyseinen ihminen voisi harrastaa seksiä ja kokea himoa ihan minkä näköistä ihmistä kohtaan tahansa. Kyllä se oman puolison ulkonäkö ihan varmasti on miellyttänyt alusta alkaen.

Se taas ei tarkoita, että vain nykyisen länsimaisen kulttuurikäsityksen mukaisesti kauniit ja komeat ihmiset miellyttäisivät silmää. Ei tuo omakaan puolisoni pääsisi Dressmannin malliksi, sen verran osaan itsekin hänen ulkonäköään arvioida. Silti hän on ihan hemmetin puoleensavetävä <3

Vierailija
34/99 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tällainen ylipainoinen nainen ja miesystäväni on pitkä, hoikka ja komea. Tavattiin aikoinaan yliopistossa ja miestä ei ole koskaan haitannut ylipainoni, vaan on aina rakastanut mua sellaisena kuin olen.

Kyllä varmaan jotkut ulkopuoliset (kuten sinä AP) miettii, että mitä hän näkee tällaisessa yli satakiloisessa keijukaisessa, mutta me ollaan aina oltu henkisesti samalla aaltopituudella ja muiden mielipiteet ei siihen vaikuta. Seksielämämme on myös erittäin tyydyttävää ;)

Vierailija
35/99 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa enemmän katkeran, rannalle jääneen ruikutukselta. Joku mielestään vähemmän viehättävä on selkeästi vienyt tyypin, joka oli tällä kiikarissa.

Elämä on.

Muuten kanssasi samaa mieltä mutta älkää hyvät ihmiset enää käyttäjä tuota "Elämä on"-hokemaa. Kyllästynyt siihen jo aikoja sitten.

Vierailija
36/99 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin, että olisiko koko loppuelämä sitten tällaista suolausta kateellisilta naisilta jos komean miehen kelkkaan lähtisin.

Vierailija
37/99 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikki eivät ole pinnallisia ja kateita kuin AP, jos pitää auki silmät muutenkin kuin ulkonäön osalta niin saattaisi rakkaus yllättää.

AP

Ulkonäkö on yleensä se, joka herättää kiinnostuksen, se on totta. Enkä itse usko kommentteja, joissa sanotaan ettei puolison ulkonäöllä olisi ollut mitään merkitystä. Se olisi varsin kummallista, koska silloinhan kyseinen ihminen voisi harrastaa seksiä ja kokea himoa ihan minkä näköistä ihmistä kohtaan tahansa. Kyllä se oman puolison ulkonäkö ihan varmasti on miellyttänyt alusta alkaen.

Se taas ei tarkoita, että vain nykyisen länsimaisen kulttuurikäsityksen mukaisesti kauniit ja komeat ihmiset miellyttäisivät silmää. Ei tuo omakaan puolisoni pääsisi Dressmannin malliksi, sen verran osaan itsekin hänen ulkonäköään arvioida. Silti hän on ihan hemmetin puoleensavetävä <3

Tiedätkö, minä ihan oikeasti voisin harrastaa seksiä ihan minkänäköisen miehen kanssa tahansa. Mutta en todellakaan minkälaisen kanssa tahansa, vaan minun pitää ihailla, arvostaa ja rakastaa miestäni. Ulkonäkö ei aiheuta minussa sellaisia tunteita, mutta esim äly aiheuttaa.

Minusta on jännä, miten niin monen ihmisen on vaikea ymmärtää, että kaikki muut eivät ajattele samoin kuin he itse.

Vierailija
38/99 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, että sun kylässä ihmiset naivat vain serkkujaan ei ole kuitenkaan yleistettävässä koko maailmaan.

Olen kylläkin syntyperäinen helsinkiläinen, ja nähnyt täällä vain keskenään samantasoisia pariskuntia.

Ehkä nimenomaan pikkupaikkakunnilla on toinen paljon paremmannäköinen kuin toinen, jos siellä on vähemmän valikoimaa.

Vahvistusharha. Tämä on sinulle selkeästi tärkeä aihe.

Vierailija
39/99 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ulkonäköön kiinnittää ensimmäisenä huomiota, koska se on näkyvä juttu, mutta on eri asia kuka on sitten oikeasti se elämänkumppani, jonka kanssa haluaa koko elämänsä viettää ja lapsiakin saada, ja siinä ei esim. joku itsekäs plastiikkakirurgilla ahkerasti käynyt bimbo kiinnosta, vaikka olisi pikavilkaisulla kuinka hemaisevan näköinen.

Vierailija
40/99 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko oikeasti sanoa, että minun menestyvimpien tuttava- ja lähipiireissä ollaan pariuduttu statuksen ja ulkonäön mukaan. Kuulostaa ihan rehellisesti sanottuna rumien puheilta, mutta en tarkoita tätä millään pahalla, vaan haluaisin avartaa omaa mielipidettäni.

AP

No en todellakaan usko, että kukaan on sinulle sanonut pariutuvansa ulkonäön ja statuksen perusteella, joten tuo on vain sinun pähkähullu kuvitelmasi. Muut ovat pariutuneet siksi, kun ovat rakastuneet toisiinsa. Kuka mistäkin syystä.

Väitätkö, ettei ulkonäöllä ole ihmisille merkitystä? Takuulla on.

Jotkut jopa tykkää rumista. Ja se mikä jonkun silmään on kaunis, ei toista viehätä,

Toki ulkonäkö vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi