Hesalaisten miesten mukaan he eivät omista autoa koska ilmasto kylmenee heidän toiminnan avulla
Nämä "miehet" ovat liittyneet tiellämakaajien seuraan. Ja seura tekee kaltaisekseen. He menevät bussilla😁😁😁
Kommentit (15)
Ei, vaan minä en omista autoa, koska minulla ei ole ajokorttia. Mihin minä kortittomana autoa tarvitsisin?
t: hesamies
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan minä en omista autoa, koska minulla ei ole ajokorttia. Mihin minä kortittomana autoa tarvitsisin?
Kutsutko mieheksi itseäsi?
Minulla on auto. Helsingissä on rekisterissä 272000 autoa. Se automäärä jonossa vastaa väliä Hanko-Utsjoki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Jaaha, taas näitä. Nokkahuilu mukana bussissa ja sandaalit lintallaan. Rastatukka?
Mä en uskalla ajaa autoa kun nautin jatkuvasti taikasieniä. T. Elokapina
Ilmastonmuutos on totta. Sitä vastaan voi taistella esim. Luopumalla autosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Jaaha, taas näitä. Nokkahuilu mukana bussissa ja sandaalit lintallaan. Rastatukka?
En ole kovinkaan musikaalinen ja nokkahuilua olen viimeksi pitänyt kädessäni kolmannella luokalla. Sandaaleita en käytä. Olen lähes kalju.
Pyörällä pääsee ihan mukavasti täällä liikkumaan, landelle ei ole mitään asiaa.
Ei kun mulla on jopo, töissä ei ehdi käymään ku liiman haistelu vie kaiken ajan.
H:gissä ei ole mitään järkisyytä omistaa autoa, jos ei käy töissä kaupungin ulkopuolella. Julkinen liikenne toimii, ja hyvä niin.
Mun miehellä ei ole autoa siksi, kun sitä ei tarvita kuin max. 3x vuodessa ja silloin se vuokrataan. Mies on hitsaaja, tekee voimalaitoksessa 12h työvuoroja ja on kalju.
Terveisiä Helsingistä.
Todellisuudessa ilmastoon ei ole mitään vaikutusta helsinkiläisten autottomuudella. Syy on siinä, että suomen vasemmistolainen hallitus lahjoittaa vuosittain aika estottomasti suomalaisten rahoja useiden miljoonien, jopa miljardien eurojen verran ulkomaille ja ulkomaalaisille, erityisesti köyhimpiin maihin. Näin aiheuttaen ihmisten eliniän kasvamisen, suuremmat todennäköisyydet parantua vakavammistakin sairauksista, vähentäen erityisesti köyhien ulkomaiden ihmisten kuolemia. Näin saavat aikaan ihmisten määrän tavallista nopeampaa kasvua koko maapallolla ja tätä kautta aiheuttaen ilmastonmuutosta, muita ympäristöongelmia.
Jokainen hiilidioksiditonni nyt on ilmastoteko jääkauden vastaiseen taisteluun.
Stadimies😄😄