Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas lasten kesälomapäivä edessä. Pitäisi keksiä heille tekemistä. Mies on töissä

Vierailija
08.06.2021 |

Olisi niin kivaa tehdä jotain perheenä, mutta pitää odottaa miehen lomaa.

Mitä te teette lastenne kanssa muuta kuin käytte leikkipaikoilla ja puuhaatte kotona?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 viikkoa lomaa lasten kanssa ilman miestä. Käydään uimassa rannalla, pyöräillään, pelataan Pokemon Go:ta, käydään yhdessä ruokakaupassa, jätkillä, leikkipuistoissa, eväsretkillä. Ajattelin myös kokeilla käydä kirpparilla, mitä en ole harrastanut koskaan. Joku kesäkahvila voisi myös olla kiva. Eläinpuistossa käytiin jo aiemmin. Lapsen suuri toive oli että käydään kirjastossa. Loppujen lopuksi aika pieniä ovat lasten lomatoiveet.

Vierailija
22/26 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on 3 viikkoa lomaa lasten kanssa ilman miestä. Käydään uimassa rannalla, pyöräillään, pelataan Pokemon Go:ta, käydään yhdessä ruokakaupassa, jätkillä, leikkipuistoissa, eväsretkillä. Ajattelin myös kokeilla käydä kirpparilla, mitä en ole harrastanut koskaan. Joku kesäkahvila voisi myös olla kiva. Eläinpuistossa käytiin jo aiemmin. Lapsen suuri toive oli että käydään kirjastossa. Loppujen lopuksi aika pieniä ovat lasten lomatoiveet.

Liikuttavaa. Mutta eihän kirjastoissa saa nyt olla? Saa vain varata kirjan kotona ja käydä hakemassa sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee aika mökillä. Minä teen etätöitä, lapset onkii, ui tekevät majoja metsään jne. Koira kulkee vieressä ja valvoo. Iltapäivisin käydään veneellä uistelemassa ja vanhin poika soutaa mulle verkkoja, tehdään yhdessä ruokaa ja lättyjä/paistetaan nuotiolla makkaraa,  saunotaan ja uidaan. Lapset jo sen ikäisiä ettei tarvitse koko ajan valvoa mutta sen luontoisia, että viihtyvät luonnossa. Kavereita saavat tuoda tänne yökylään ja niitä on nyt tulossakin kun koulut loppui. Ihanaa näillä keleillä.

Vierailija
24/26 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikuttavaa. Mutta eihän kirjastoissa saa nyt olla? Saa vain varata kirjan kotona ja käydä hakemassa sen.

On viikon, pari päässyt jo ihan sisällekin hyllyjä selamaan.

Vierailija
25/26 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehellä ei ole ikinä lomaa kesällä ja silti lapsilla riittää tekemistä aamusta iltaan.

Vierailija
26/26 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mökillä. Hyvin on tekemistä näillä keleillä.