Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä riippakiviä kaupoissa?

Tykkään shoppailla rauhassa
08.06.2021 |

Tarkoitan heitä ystäviä/sukulaisia, jotka eivät ilmeisesti osaa kulkea ostoskeskuksissa tai yleensäkään missään kaupoissa muulla tavoin kuin kävelemällä perässäsi. En jaksa ymmärtää. Ilmeisesti ei ole omia kiinnostuksen kohteita; tosin eivät näytä kyllä olevan kiinnostuneita myöskään niistä tuotteista, joita minä katselen.
Monesti käy myös niin, että jos nappaan vaikka kassalle mennessäni juomapullon, perässähiihtäjäkin hoksaa, että "minäpä otan kanssa". Ihan kuin eivät osaisi ajatella omilla aivoillaan onko jano vai ei.

Joo, aina en voi mennä itsekseni kauppoihin, välillä on joku mukana.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä tämäkin aloitus tarkoitti? Siis että ap vie joskus vanhoja sukulaisia kyydillä kauppaan, ja sitten he kävelevät hänen kanssaan? No onpa kauheaa.

Vierailija
2/14 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä tarkoita vanhoja sukulaisia vaan yleensä vaikka jos menen vaikka serkkutytön kanssa ostoksille ja hänellä ei ole mitään, mitä haluaisi katsella vaan mieluummin raahautuu perässäni. Miksi yleensä halusi kanssani kaupoille?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä suvussa rutsaa?

Vierailija
4/14 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta kylillä on tollottajia.

Vierailija
5/14 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri tekee just tota että pyytää mukaansa vaikka Ikeaan tai jouluostoksille tai vastaavaa ja koko reissu keskitytään vain ja ainoastaan hänen asioihinsa! Jos jään katselemaan jotain itsekseni, hän jatkaa matkaa eikä jää odottamaan kuten mun pitäisi aina häntä.

Sama juttu jos tavataan esim. kummankin työkavereita samalla reissulla, hänen työkavereiden kanssa jäädään kyllä suusta kiinni moneksi minuutiksi ja minä en saisi edes muutamaa sanaa vaihtaa omieni kanssa.

Liekö selvää että kun mulla on shoppailutarvetta, menen yksin ja noille kaverin shoppailureissuille vain harvoin ja seuraksi jos siksikään. Itse en ehdota mitään enää koskaan.

Vierailija
6/14 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt ei ollut päätä eikä häntää. Vähän tarvisi lisää tietoa, esim. miksi ne sukulaiset on aina mukana kauppakeskuksessa?

Vierailija
7/14 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?! Jos menen kauppaan jonkun kanssa, niin haluan viettää aikaa hänen kanssaan. Puolison kanssa joskus voidaan jakaa kauppalistaa, jos on kiire, mutta yleensä yhdessä kävellään ja höpistään hänenkin kanssa.

Vierailija
8/14 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään eksyttää tuommoiset ja kuunnella sitten valitusta, kun ovat joutuneet olemaan vaatekaupassa kokonaista kymmenen minuuttia ilman meikäläistä. Auta armias, jos menen sovituskoppiin ilman, että olen muistanut kertoa siitä.

Vierailija
9/14 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos myymäläetsiviä ei lasketa niin...

Vierailija
10/14 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kysymys siitä, että ostamisesta on tullut ajanvietettä ja sitä harrastavat sellaisetkin, jotka eivät oikeasti harrasta ostamista?

Ei vain keksitä muutakaan tapaa seurustella kanssasi?

Vierailija
11/14 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ihtensä serkku?

Vierailija
12/14 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välttämättä tarkoita vanhoja sukulaisia vaan yleensä vaikka jos menen vaikka serkkutytön kanssa ostoksille ja hänellä ei ole mitään, mitä haluaisi katsella vaan mieluummin raahautuu perässäni. Miksi yleensä halusi kanssani kaupoille?

AP

Ap on outo. Jos lähdetään yhdessä shoppailemaan, shoppaillaan yhdessä.

Vierailija
13/14 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään eksyttää tuommoiset ja kuunnella sitten valitusta, kun ovat joutuneet olemaan vaatekaupassa kokonaista kymmenen minuuttia ilman meikäläistä. Auta armias, jos menen sovituskoppiin ilman, että olen muistanut kertoa siitä.

No onhan se törkeää käytöstä, jos on yhdessä shoppailemassa ja menee sovituskoppiin eli häviää kertomatta siitä toiselle. Toivottavasti ihmiset eivät nykyisin ole tuollaisia.

Vierailija
14/14 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on typerästi kirjoitettu. Miksi yleensä pyydät kauppaan ketään ystävääsi mukaan, jos aikomuksesi on eksyttää heitä?