Sivut

Kommentit (199)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos kommentti päätetään "valitettavasti", jota ennen on piste. Luen tämän aina marttyyrimaisella äänensävyllä, valitettavasti. 

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos kommentti päätetään "valitettavasti", jota ennen on piste. Luen tämän aina marttyyrimaisella äänensävyllä, valitettavasti. 

Tietenkin siis pilkku eikä piste! T. edellinen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teini. Ei kai kukaan itseään arvostava ihminen käytä lapsestaan nimitystä "teini".

Millä nimityksellä niitä pitäisi kutsua?

• ylös 10
  • alas 0
uuujapeee on sanonko missä

Käyttäjä34229 kirjoitti:
Jätä se sika ja up

hahahaha uuu ja peee saa mut hyvä ettei raivon valtaan,yhtä tyhjän kanssa koko uuuu ja peeee

tsadaajoo

Vierailija kirjoitti:
Mua lähinnä ärsyttää se, että jos joku ajattelee jostain asiasta eri tavalla tai jos kertoo jostain erikoisemmasta asiasta/tapahtumasta tms. niin heti tulee joku huutelemaan, että ihan paska provo, 0/5 jne.

0/5 ja up paskimmat sanat ikinä jos jonoon laitettas!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"MEILLÄ MIES"

Mammat tähän tyyliin joko ihastelee/kehuskelee itsetyytyväisenä sitä, että oma mies kykenee toimimaan kuten täysillä älylahjoilla varustettu aikuinen "Meillä mies auttaa kotitöissä työpäivän jälkeen <3"

Tai valittaa, kun oma mies toimii päin sitä itseään "Meillä mies ei periaatteesta ikinä osta lahjaa äitienpäiväksi :'/".

Kumpikin ärsyttää aivan suhteettomasti. Tulee niin rasittava mielikuva tällaisesta meillä mies, meidän neiti, meillä lapseen verrattavissa oleva aikuinen - lässytyksestä. Ei varmaan ole ongelma kenellekään muulle, mutta sainpahan avautua :D.

Mua taas ärsyttää vielä enemmän se tyyppi (sinä?) joka tulee jokaiseen aloitukseen tai vastaukseen valittamaan tuosta sanavalinnasta :D ihan todella monessa keskustelussa näkyi sitä valitusta jossain välissä, tuntui ettei sillä valittajalla ole yhtään muuta elämää tai sanottavaa kuin urputtaa tuosta yhdestä asiasta, meni jo todella pikkumaiseksi

winner

Vierailija kirjoitti:
Ap

Eikö voi kirjoittaa rehellisesti Antti-Pekka tai Ari-Pekka?

Mä oon aina luullut, että se ap on alapeukun lyhenne...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"MEILLÄ MIES"

Mammat tähän tyyliin joko ihastelee/kehuskelee itsetyytyväisenä sitä, että oma mies kykenee toimimaan kuten täysillä älylahjoilla varustettu aikuinen "Meillä mies auttaa kotitöissä työpäivän jälkeen <3"

Tai valittaa, kun oma mies toimii päin sitä itseään "Meillä mies ei periaatteesta ikinä osta lahjaa äitienpäiväksi :'/".

Kumpikin ärsyttää aivan suhteettomasti. Tulee niin rasittava mielikuva tällaisesta meillä mies, meidän neiti, meillä lapseen verrattavissa oleva aikuinen - lässytyksestä. Ei varmaan ole ongelma kenellekään muulle, mutta sainpahan avautua :D.

Mua taas ärsyttää vielä enemmän se tyyppi (sinä?) joka tulee jokaiseen aloitukseen tai vastaukseen valittamaan tuosta sanavalinnasta :D ihan todella monessa keskustelussa näkyi sitä valitusta jossain välissä, tuntui ettei sillä valittajalla ole yhtään muuta elämää tai sanottavaa kuin urputtaa tuosta yhdestä asiasta, meni jo todella pikkumaiseksi

Hehee, jokaiselle löytyy siis onneksi joku juttu, mistä ärsyyntyä :D. Tasapuolisen mukavaa kesää kaikille meille, nillittäjille ja ärsyttävien sanavalintojen käyttäjille!

T: se meillä mies -ärsyyntyjä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.