Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Näkeekä” ihmisestä jos hän ei ole koskaan seurustellut?

Vierailija
08.06.2021 |

Tai harrastanut seksiä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/39 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokoy nihamasa dekatsu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minulta on muutaman kerran tökerösti ja varmaan ilkeyksissään kysytty asiasta. Olen seurustellut kolme kertaa ja ihan tavallista elämää viettänyt kaikin puolin.

Vierailija
4/39 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusta sen luuserin tunnistaa.

Vierailija
5/39 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan monesta asiasta, näkeekö: persoonasta, olemuksesta, syistä miksei ole seurustellut... Esim. hyvännäköistä, ulospäinsuuntautunutta ei moni usko kokemattomaksi.

Vierailija
6/39 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmöistä kommenteista sen tunnistaa.

Vierailija
7/39 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät harittaa.

Vierailija
8/39 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen, ei.

Vierailija
9/39 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huomaa, mutta toisten kohdalla asiasta kuultuaan yllättyy vähemmän kuin toisten.

Vierailija
10/39 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näe, ainakaan ennen kuin ryhtyy seurustelemaan tai harrastamaan seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
11/39 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huomaa, mutta toisten kohdalla asiasta kuultuaan yllättyy vähemmän kuin toisten.

Tää vastaus kuullosti siltä että tunnet useammankin kokemattoman ihmisen?

Kysyn ihan ystävällisesti, koska joskus tuntuu että olen ainoa maailmassa.

Ap

Vierailija
12/39 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä ensisilmäyksellä tiedä tietenkään. Mutta jos juttelee pidempään jne niin saattaa herätä epäilys. Tietenkään ei voi yleistää, mutta monta kertaa olen osunut ajatuksissani oikeaan, siinä onko joku seurustellut vai ei.

Vierailija
13/39 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain voi ehkä ihmisen habituksesta päätellä, mutta varmuudella ei voi tietää ellei asia tule puheeksi.

Vierailija
14/39 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näe. Täysin kokemattomia on paljon enemmän kuin luulisi. Olen itse ihan kokematon, eikä kukaan uudempi tuttavuus sitä uskoisi. Peitän kokemattomuutta suuriin puheisiin ja reteään käytökseen. Monista juhlista olen lähtenyt jonkun mukaan, pussailen, mutta aina olen "liian väsynyt" seksiin, kun en omaa epävarmuuttani pysty. Suurin osa luulee, että olen itsevarma ja seksuaalisesti aktiivinen. Osa varmaan tajuaa, että käyttäydyn reteästi peittääkseni epävarmuutta. Vanhimmat kaverini tietävät EHKÄ totuuden. Koskaan emme ole asiasta puhuneet.

Vierailija
15/39 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä ensisilmäyksellä tiedä tietenkään. Mutta jos juttelee pidempään jne niin saattaa herätä epäilys. Tietenkään ei voi yleistää, mutta monta kertaa olen osunut ajatuksissani oikeaan, siinä onko joku seurustellut vai ei.

Ensisilmäykselläkin voi tulla jo jonkinlainen vaikutelma. Jos ihmisessä on minun silmissäni hyvin paljon epämiellyttäviä ominaisuuksia, on aika todennäköistä että moni muukin on ajatellut samoin.

Vierailija
16/39 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee, jos ei ole mikään stoalainen.

Vierailija
17/39 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaa kädet. Runsas runkhaaminen aiheuttaa karvakasvua kämmeniin. Joten jos kämmenet on karvaiset, voi olettaa ettei kyseinen henkilö ole saanut pitkään aikaan. Ehkä ei ikinä.

Vierailija
18/39 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hölmöistä kommenteista sen tunnistaa.

Jaa, minusta tää oli älykäs vastaus typerään kysymykseen.

Vierailija
19/39 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee virtaako kundaliini sakraalichakrassa ja sydänchakrassa. Voi kyllä olla tukossa myös jos parisuhteessa pihtaa rakkautta tai...

Vierailija
20/39 |
08.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

On olemassa ihmisiä, joista muut tekevät oletuksia että he varmasti ovat / ovat olleet parisuhteessa, vaikkeivät ole olleet. On myös niitä vastakohtia, joista moni olettaa, ettei ole koskaan seurustellut, vaikka on / on ollut parisuhteessa. Me ihmisinä olemme huonoja tulkitsemaan toisia, teemme olettamuksia, jotka ovat toisinaan oikeassa, ja näiden sattumalta oikeassa olemisten pohjalta kuvittelemme, että näemme päälle päin vaikka ja mitä.

Olin melko iäkäs, kun aloin seurustella ensi kertaa. Minusta kukaan ulkopuolinen ei olisi uskonut tätä. Kumppanini oli rempseä, menevä ja erittäin sosiaalinen mies, joka tulee kaikkien kanssa toimeen. Kävi ilmi vasta useita kuukausia tuntemisen jälkeen, että hänkään ei ollut koskaan seurustellut. 

Oikeasti siis kukaan ei tiedä, jotkut luulevat tietävänsä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi