Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaisitko pukeutua kesällä hameeseen tai shortseihin, jos et ole viikkoon sheivannut sääriä?

Vierailija
07.06.2021 |

Vai et?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen antanut kasvaa koko talven, jalkani ovat kuin mustien sukkien peittämät.  Kuukauden tai parin sänki ei ole vielä kovin tiheä, mutta siitä eteenpäin sheivaisin. 

Vierailija
62/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti voin sanoa että en kehtaa. Minulla on tummat ja nopeasti kasvavat säärikarvat. Sheivauksesta parin päivän päästä näyttää jo kamalalta. Olen kunnon apina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vois vetää DDR:n tyyliin: puska rehottaa, karvaiset jalat, viikset ja kainalokarvat!

Puska saa rehottaa, se ei näy vaatteiden alta. Sääret ja viikset ajelen ja yhteen kasvaneet kulmat.

Vierailija
64/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi kehtasin. Mulla on onneksi vaalea ja harva karvoitus, joten ei ole pakko sheivata.

Vierailija
65/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään viimeksi kehtasin. Mulla on onneksi vaalea ja harva karvoitus, joten ei ole pakko sheivata.

No, kateeksi käy suoraan sanottuna. Mä en voi laittaa hametta, jos en aamulla ehdi sheivata sääriä. Ei kivaa.

Vierailija
66/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kasvaa myös viikset. Kummasti nämä luonnollisuuden puolestapuhujat kuitenkin maalaavat värittömiä karvojaan monesti, jos kyse on ripsistä tai kulmakarvoista.

Tämä on kyllä miehenä hauskaa, vaaleat eivät ymmärrä tummien naisten karvankasvua. Kova on kuitenkin uhoaminen, että en aja (kulmat ja ripset silti värjätään)

Vierailija
67/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan sheivannut sääriäni. Mulla on hyvin hentoiset, lyhyet ja vaaleat säärikarvat.

Vierailija
68/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sheivannut sääriäni koko talven aikana. Viime viikonloppuun asti viiletin shortseissa ja hameissa menemään, kesätuuli tuuheita karvoja kutitellen. Sitten päätin pukeutua serkun lakkiaisiin pikkumustaan ja siinä tuli minulla joku raja vastaan ja sheivasin.

Vierailija
69/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaan. En ole koskaan sheivannut sääriäni. Ei niihin kyllä mitään näkyvää karvaa ole kasvanutkaan ikinä.

Kas on olemassa sentään joku toinenkin, jolle koko sheivaaminen on täysin turhaa puuhaa. Jos sheivaisin toisen jalan ja jättäisin toisen sheivaamatta, kukaan ei erottaisi niitä toisistaan sen perusteella. Minun kohdallani tällä edulla on haittapuolena se, että eivät ole hiuksetkaan mikään leijonanharja.

Vierailija
70/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla oikein kasva säärikarvoja, tai on sellaisia tosi vaaleita näkymättömiä enkä siksi sheivaa sääriä ollenkaan. 

Vierailija
71/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäisikö ne ajella useamminkin? Ajan jalat ehkä pari kertaa kesässä jos siltä tuntuu. Eivätkä karvani todellakaan ole mitkään vaaleat haituvat.

Vierailija
72/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en aja koskaan perskarvoja, tykkään niistä suklaarusinoista siellä! (vertailuna tyhmille blondeille)

Vierailija
73/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin jonkinasteisesta hirsutismista ja karvat on tummia. Jos sheivaan sääret tai ajelen kainalot aamulla, niin iltapäivällä on näkyvissä ihan selkeä sänki. Käytän siitä huolimatta shortseja ja hihattomia paitoja jos mieli tekee, jos joku saa ällöreaktion niin se on lähinnä henkilökohtainen voi voi.

Vierailija
74/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskin vaan säärikarvoista kehtaaminen kiinni.. Sisäänkasvaneet karvat ja niiden raapiminen on arpeuttanut kintut niin ettei toivoakaan että kehtaisin pitää mitään hameita tai lyhytlahkeisia housuja..

Vierailija
75/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi sheivata, jos ei ole mitään sheivattavaa? Ihmiset ovat erilaisia, toisilla on miltei olematon karvankasvu. En ala sheivata olemattomia karvoja, tulos olisi sama ennen ja jälkeen.

Vierailija
76/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne kerkeä viikossa edes kasvaa juurikaan? Tai ei mulla ainakaan. Ja yleensä sheivaan jos tiedän että tulen käyttämään jotain asua missä sääret vilkkuu, mutta ei ne karvat mua estä tekemästä mitään. En ajattele kuumana kesäpäivänä esim että "vitsi ku haluaisin uimaan mutta en oo sheivannu niin en voi mennä" jos muut häiriintyy mun kintuista ja niissä olevista karvoista niin se on sitten niitten oma ongelma.

Vierailija
77/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne kerkeä viikossa edes kasvaa juurikaan? Tai ei mulla ainakaan. Ja yleensä sheivaan jos tiedän että tulen käyttämään jotain asua missä sääret vilkkuu, mutta ei ne karvat mua estä tekemästä mitään. En ajattele kuumana kesäpäivänä esim että "vitsi ku haluaisin uimaan mutta en oo sheivannu niin en voi mennä" jos muut häiriintyy mun kintuista ja niissä olevista karvoista niin se on sitten niitten oma ongelma.

Kyllä jo päivässä on musta sänki.

Vierailija
78/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pitäisikö ne ajella useamminkin? Ajan jalat ehkä pari kertaa kesässä jos siltä tuntuu. Eivätkä karvani todellakaan ole mitkään vaaleat haituvat.

No mä ajan joka päivä, oli sitten kesä tai talvi.

Vierailija
79/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en helvetissä kehtaisi :D mulla on aika tummat säärikarvat eikä mitään sellaista hentoa ohutta...

Vierailija
80/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi sheivata, jos ei ole mitään sheivattavaa? Ihmiset ovat erilaisia, toisilla on miltei olematon karvankasvu. En ala sheivata olemattomia karvoja, tulos olisi sama ennen ja jälkeen.

Sama mulla, olen blondi ja en ymmärrä sitä miksi tummat tytöt valittaa. Jopa jalkojen välistä olen valmiiksi paljas! 

Lisäksi minulle on aivan ihmeen kaupalla kasvanut äidin kohdussa kulmat ja ripset!

-plondi