Kehtaisitko pukeutua kesällä hameeseen tai shortseihin, jos et ole viikkoon sheivannut sääriä?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Jos joku häiriintyy siitä se on hänen ongelmansa, ei minun. Samoin se että reippaasti ylipainoisena käytän bikineitä rannalla.
Huh huh. Keho- ja karvapositiivinen.
En kehtaisi.
Näyttää niin kovin rumalle jos on sääret täynnä pitkää tummaa karvaa. Siinä menee kesähameen kauneus ihan hukkaan.
Mulla on vaaleat ja hennot säärikarvat. Sheivailen kesällä kerran tai pari viikossa.
Kuorin ihoa ja laitan rasvaa, haluan että sääret näyttää hyvältä.
Muiden sääriä en katsele.
Tietysti kehtaan. Ei tuolla kukaan mun sääriäni ole ikinä niin lähietäisyydeltä tutkiskellut, että huomaisi olenko sheivannut tänään vai kaksi viikkoa sitten. Ja vaikka jollain ei elämässään muuta sisältöä olisikaan kuin muiden säärikarvojen vahtaaminen niin ei se kyllä minun ongelma ole, jos ne sellaista henkilöä ällöttää, jota en edes tunne 😂 T. N25
Joo. Mulla ne karvat ei juuri näy, ovat vaaleita.
hahahaha en ole ikinä sheivannu,ei ole tarvetta,pari hassua valkoista karvaa reistissä,siis kyllä kehtaan
Viimeksi tänään oli hame, vaikka viimeksi jalkakarvat olen ajellut vuosi sitten. Ja karvani ovat siis pitkät, mustat ja tuuheat. Elämässäni on muutakin mietittävää ja tekemistä kuin karvani. Ja haluan opettaa lapsillenikin että turha hävetä luonnollosia asioita ja ole yöpeästi sellainen kuin itse haluat. Kainalokarvat ajelen, koska muutoin hikeni alkaa haisemaan nopeammin ja voimakkaammin. Ja vaikka hien haju on kanssa luonnollista, niin siihen vedän rajan. Siitä muutkin kärsivät, säärikarvoista ei.
En todellakaan. Mulla on kello viiden sänki jos olen aamulla sheivannut. Ajelen siis joka päivä kesät talvet. Inhoan säärikarvojani, viikon jälkeen näyttäisin täysin apinalta.
En, jossain kolmessa päivässä menee raja. Neljäntenä päivänä olen jo saanut tuijotusta ja kommentteja vierailta.
Ihokarvat ovat hyvin tummia ja nopeakasvuisia. En ihan ymmärrä pointtia, miksi jotain vaaleaa untuvaa kukaan ajelisikaan.
En ajele ikinä sääriäni.
Käytän mitä vaatteita haluan.
En ole aiemmin kehdannut, mutta nyt olen pari kertaa ollut sääret ajelematta hameessa. Ei edes niin paha. Mustathan nuo ovat, mutta ei silti niin kauas näy. Miksi pitäisi ajaa? En elä täällä muita miellyttääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, etteivät ne onnekkaat sheivaa joilla karvoitus on hentoa, vaaleaa, harvaa. Mutta miten voi tuntea itsensä siistiksi ja viehättäväksi, jos tummat karvat rehottavat kintuissa?!
Noh, minulla ei ole hentoa vaaleaa karvaa enkä sheivaa. Karvat eivät liity siisteyteen mitenkään ja viehättyvyyskin riippuu ajasta ja kulttuurista. Turha ottaa stressiä juuri tämän ajan vaatimuksista. Ihan tuulesta temmattuja.
En kehtaa. Mulla mustat ja paksut karvat. En halua ällöksyviä katseita.
Jos kaikki muut ihmiset olisi sokeita tai naisten karvat yhteiskunnan mielestä kauniit niin sitten kehtaisin.
Kukin tavallaan, mä myönnän suoraan että olen karvainen nainen ja sheivaan muiden ihmisten takia.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Mulla on kello viiden sänki jos olen aamulla sheivannut. Ajelen siis joka päivä kesät talvet. Inhoan säärikarvojani, viikon jälkeen näyttäisin täysin apinalta.
Lisään vielä että karvat ovat siis mustia ja paksuja ja niitä on paljon. Toki myös hiukseni ovat paksut ja vahvat ja saan niistä valtavasti kommentteja. Tämä säärikarvajuttu on sitten se kolikon kääntöpuoli...
Helppohan se on kehuskella sheivaamattomuudella jos omat karvatbon vaaleita ja/tai hentoja...
En. Karvani ovat hyvin paksuja, mustia ja niitä on tiheään. Viikon sänki paistaa aika pitkälle. Käsikarvat ovat hennompia (vaikkakin mustia nekin), ei haittaa jos ne näkyvät. Minulla kasvaa myös tummat viikset ja kulmakarvat yhteen. No, sentään hiusten tuuheus on positiivista tässä karvankasvussa.
Parhaillaan shortseissa ulkona, en ole sheivannut sitten viime kesän.
En sheivaa sääriä enkä kainaloita. Jaloissa kasvaa vaaleaa haituvaa ja kainalokarvatkin pysyvät siellä kainaloissa. En myöskään käytä rinstikoita.
Käytän silti kivutta kesävaatteita (paitoja, sortseja, hihattomia vaatteita). En ole huomannut kenenkään tuijottavan. En tosin edes ehkä osaisi kiinnittää tällaiseen huomiota.