Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaisitko pukeutua kesällä hameeseen tai shortseihin, jos et ole viikkoon sheivannut sääriä?

Vierailija
07.06.2021 |

Vai et?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tähän ketjuun tai tälle palstalle osunut paljon naisia, joita jalkakarvat ei hävetä tai ne ei jopa kasva/ kasvaa vaaleana ja hentona. Onko tuo siis se "normaali"? Aloin nimittäin just tuntea itseni totaalisen epänormaaliksi, koska mulla karvat kasvaa ja NÄKYY! En todellakaan viitsi kulkea sääret ajelematta. Jos ajan tänään illalla, niin huomenna iltapäivällä on jo kova sänki. En ole edes kovin tumma, mutta säärikarvat on. Ei mene tasan nallekarkit tässäkään asiassa. 😔

Vierailija
82/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Mulla on kello viiden sänki jos olen aamulla sheivannut. Ajelen siis joka päivä kesät talvet. Inhoan säärikarvojani, viikon jälkeen näyttäisin täysin apinalta.

Lisään vielä että karvat ovat siis mustia ja paksuja ja niitä on paljon. Toki myös hiukseni ovat paksut ja vahvat ja saan niistä valtavasti kommentteja. Tämä säärikarvajuttu on sitten se kolikon kääntöpuoli...

Helppohan se on kehuskella sheivaamattomuudella jos omat karvatbon vaaleita ja/tai hentoja...

Sama. Kasvatin korona-ajan alussa huvikseni säärikarvat täyteen mittaan ja olihan se mieleenpainuva näky. En viitsinyt käyttää mekkoa kotona yksin, kun oli niin rumaa mielestäni.

Kaikki kauneusihanteet ovat vain kulttuurin luomia. Silti en pukeudu selluliittia tai vatsamakkaroita korostavasti vaikka mikroshortseihin ja napapaitaan näin nelikymppisenä. Korostan mielelläni kauniita ja paksuja hiuksiani enkä nyrhi vain saksilla poikki sattumanvaraisesta kohdasta silloin tällöin. Miksi sheivaaminen poikkeaisi muista tavoista, joilla ulkonäköä yritetään kohentaa.

Toiset saavat tehdä karvoilleen mitä huvittaa, mutta itse en viihdy gorilla-lookissa.

Iso osa miehistä ei sheivaa, miksi se ei ole ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa tähän ketjuun tai tälle palstalle osunut paljon naisia, joita jalkakarvat ei hävetä tai ne ei jopa kasva/ kasvaa vaaleana ja hentona. Onko tuo siis se "normaali"? Aloin nimittäin just tuntea itseni totaalisen epänormaaliksi, koska mulla karvat kasvaa ja NÄKYY! En todellakaan viitsi kulkea sääret ajelematta. Jos ajan tänään illalla, niin huomenna iltapäivällä on jo kova sänki. En ole edes kovin tumma, mutta säärikarvat on. Ei mene tasan nallekarkit tässäkään asiassa. 😔

Mullakin näkyy ja on tummaa ja tiheää :D En silti sheivaa. Kulttuurin luoma tarve. Oma valinta siis sheivaako vai ei.

Vierailija
84/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tässä ole sama juttu, kun kysytään, että kuka on tyhmä?? Tässä tapauksessa blondit tulevat kertomaan kovaan ääneen, että EN MINÄ AINAKAAN. FB:ssä löytyy paljon samaa, kai se itsetunto nousee silläkin tavalla.

Vierailija
85/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän kesällä paljon polvipituisia tai minihameita enkä ajele säärikarvojani. En ajele kyllä kainalokarvojanikaan. Kehtaan siis. Jos joku häiriintyy, niin se on sitten voi voi.

Voit olla varma, että häiriintyy. Ajattelisit hiukan muitakin.

Saatan muuttua huomaavaisemmaksi ja pukeutua täyspitkään hameeseen, jos miehet lopettavat kulkemisen yläosattomissa rinnat ja maha paljaana ja ajelevat kainalokarvansa, jos käyttävät kesällä hihattomia paitoja.

Vierailija
86/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä nautin, kun olen karvainen. Tykkään siitä, ku plonditypykkäni hiplailee vakoani. Siellä on monenlaista ylläriä tiedossa, ja tyttö tykkää

Vierailija
87/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullakin näkyy ja on tummaa ja tiheää :D En silti sheivaa. Kulttuurin luoma tarve. Oma valinta siis sheivaako vai ei.

Oma valinta kyllä ja sheivaankin, koska mielestäni jalkakarvani ovat rumat ja epäsiistit. En siis muiden mieliksi (pelkästään), vaan itsenikin vuoksi, ja tiedän myös, että mieheni ei pidä jaloista, joita ei erota hänen omistaan. 😄

Vierailija
88/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sekä käsissä, että jaloissa tuuheat ja tummahkot karvat, mutta ne ei kasva mitenkään ihan älytöntä vauhtia eikä mua haittaa, vaikka en olisikaan jaksanut sheivata useampaan viikkoon ja karvat näkyisi (käsivarsia en kyllä ajele koskaan, sääret sillon kun näen puolisoani, jonka kanssa ollaan etäsuhteessa, mutta kun pidempiäkin aikoja vietetään yhdessä niin ei häntä haittaa, vaikka annan karvojen kasvaa). Kyllä mäkin teininä ja joitakin vuosia sitten vielä häpeilin karvoja ja meikittömyyttä, mutta nykyään ei jaksa enää kiinnostaa, mitä tuntemattomat ihmiset musta ajattelee jos kävelen meikittömänä ja karvaisena vastaan. Todennäköisesti en tule kyseisiä ihmisiä enää ikinä missään kohtaamaan ja en tiedä olenko sitten ollut tosi onnekas myös, kun ei mulle ole ikinä kukaan karvoista, meikkaamattomuudesta tai aknesta heittänyt mitään kommenttia 🤷🏻‍♀️ N25

Vierailija
89/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Jos joku huomaa, että en ole sheivannut säöriäni, hän on aivan liian lähellä minua ja vaarassa saada turpaan.

Tämä. Tai mikä tuolla havainnoitsijalla sit onkaan hätänä, jos on rähmällään kinttujeni edessä. Viatonta sairauskohtauksen saanutta tai vaikka pyörällä kaatunutta autan toki.

Noin puolella naisista säärikarvat ovat käytännössä huomaamattomat normaalin kanssakäymisen etäisyyksiltä.

Vierailija
90/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sekä käsissä, että jaloissa tuuheat ja tummahkot karvat, mutta ne ei kasva mitenkään ihan älytöntä vauhtia eikä mua haittaa, vaikka en olisikaan jaksanut sheivata useampaan viikkoon ja karvat näkyisi (käsivarsia en kyllä ajele koskaan, sääret sillon kun näen puolisoani, jonka kanssa ollaan etäsuhteessa, mutta kun pidempiäkin aikoja vietetään yhdessä niin ei häntä haittaa, vaikka annan karvojen kasvaa). Kyllä mäkin teininä ja joitakin vuosia sitten vielä häpeilin karvoja ja meikittömyyttä, mutta nykyään ei jaksa enää kiinnostaa, mitä tuntemattomat ihmiset musta ajattelee jos kävelen meikittömänä ja karvaisena vastaan. Todennäköisesti en tule kyseisiä ihmisiä enää ikinä missään kohtaamaan ja en tiedä olenko sitten ollut tosi onnekas myös, kun ei mulle ole ikinä kukaan karvoista, meikkaamattomuudesta tai aknesta heittänyt mitään kommenttia 🤷🏻‍♀️ N25

Tässähän tullaan monen kohdalla myös siihen, että "mitä minusta ajatellaan". useat blondit ovat karvattomia joka paikasta (ei siis oikeasti ole), ja sitten ihmettelevät, että työpaikalla suhtaudutaan vain panemisen kohteena.

Vierailija
91/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä luuseri, joka tätä alapeukutit, taidat olla Nobel-blondeja? Häpeä!

Vierailija
92/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen säärikarvat kesäisin ainakin viikoittain. Voi niissä joskus siis vähän näkyä karvoja. Ihan vaaleita ne kyllä ovat.

Vierailija
93/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ei näitä karvoja edes huomaa muut kuin minä itse.

Vierailija
94/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi sheivata, jos ei ole mitään sheivattavaa? Ihmiset ovat erilaisia, toisilla on miltei olematon karvankasvu. En ala sheivata olemattomia karvoja, tulos olisi sama ennen ja jälkeen.

Sama mulla, olen blondi ja en ymmärrä sitä miksi tummat tytöt valittaa. Jopa jalkojen välistä olen valmiiksi paljas! 

Lisäksi minulle on aivan ihmeen kaupalla kasvanut äidin kohdussa kulmat ja ripset!

-plondi

Tuskinpa tämä sarkasmi meni perille... ;)