Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaisitko pukeutua kesällä hameeseen tai shortseihin, jos et ole viikkoon sheivannut sääriä?

Vierailija
07.06.2021 |

Vai et?

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
2/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla outoja katseita ja oksennusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun säät sallii niin pukeudun hameeseen. En kyllä sheivaa muuta kuin partani silloin tällöin. 

Vierailija
4/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei minua varsinaisesti häiritse, jos joku nainen kulkee sääri- ja kainalokarvat röyhyten, mutta hiukan ihmettelen kyllä. Miksei evoluutio ole jo hävittänyt säärikarvoja naiselta?

Vierailija
5/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vuosiin sheivannut. Ei vaan jaksa. Ja silti pidän hameita.

Vierailija
6/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan. Näitä sääriä ei ole ajeltu 36 vuoteen.

Vierailija
7/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en. Epäsiistiä ja epänaisellista. Apinoilta näyttävät sellaiset.

Vierailija
8/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu kyllä

Vierailija
9/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kesällä paljon polvipituisia tai minihameita enkä ajele säärikarvojani. En ajele kyllä kainalokarvojanikaan. Kehtaan siis. Jos joku häiriintyy, niin se on sitten voi voi.

Vierailija
10/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Jos joku huomaa, että en ole sheivannut säöriäni, hän on aivan liian lähellä minua ja vaarassa saada turpaan.

Vierailija
11/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole seheivannut kahteen vuoteen ja käytän mekkoja.

Vierailija
12/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin. Ei onneksi ole mikään nopea kasvuista karvaa minulla. Paitsi hiukset . Outoo, en ookkaan tajunnut koskaan miettiä, että ne kyllä kasvaa tosi nopeasti vaikka muualla ei.

Vierailija
13/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, etteivät ne onnekkaat sheivaa joilla karvoitus on hentoa, vaaleaa, harvaa. Mutta miten voi tuntea itsensä siistiksi ja viehättäväksi, jos tummat karvat rehottavat kintuissa?!

Vierailija
14/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän kesällä paljon polvipituisia tai minihameita enkä ajele säärikarvojani. En ajele kyllä kainalokarvojanikaan. Kehtaan siis. Jos joku häiriintyy, niin se on sitten voi voi.

Voit olla varma, että häiriintyy. Ajattelisit hiukan muitakin.

Vierailija
15/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan sääret ehkä kerran kuussa ja käytän lyhyitä mekkoja. Kuka mun sääriä edes katsoo?

Vierailija
16/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan aina sääret, jokaisen karvan. Lisäksi pidän päivittäin hametta, ja Zalandosta ostetua sukkanauhavyötä, koska jalat näyttävät selvästi todella hyviltä.

Vierailija
17/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajele, vaan epiloin. Kestävämpi tulos eikä iho ärsyynny. Mutta joo, karvoja en esittele.

Vierailija
18/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan. En ole koskaan sheivannut sääriäni. Ei niihin kyllä mitään näkyvää karvaa ole kasvanutkaan ikinä.

Vierailija
19/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan vallan mainiosti. Ainakin viikko edellisestä kainolokarvojen sheivaamisesta ja säärikarvoistakin kohta viikko.

Kuulun siihen onnekkaaseen ryhmään joilla on vaalea ja niukka karvoitus. Nilkkojen alueella oikeastaan vaan kasvaa karvoja ja nekin harvakseltaan.

Kainaloissa kasvaa myös muutama hassu karva.

Bikinirajaakaan ei tarvitse hysterisenä sheivata.

En itse pidä karvoista ja sitten kun omaan käteen alkaa tuntumaan säärikarvat ärsyttäviltä niin sheivaan.

Varmaan huomenna suihkussa jos muistan. Jos en muista niin ylihuomenna sitten.

Muiden karvat ei niin kiinnosta.

Toki jos ihan järkyttävän paljon on karvoja niin voisi kiinnittää huomion. Niin naisilla kuin miehillä.

Vierailija
20/94 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jos joku häiriintyy siitä se on hänen ongelmansa, ei minun. Samoin se että reippaasti ylipainoisena käytän bikineitä rannalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi