Kehtaisitko pukeutua kesällä hameeseen tai shortseihin, jos et ole viikkoon sheivannut sääriä?
Kommentit (94)
En ymmärrä naisia, jotka ei aja tummia selvästi näkyviä karvoja pois. Ei ne ainakaan mitään esteetikkoja ole.
Shortsit ja sheivaamattomuus ok. Mutta hame herättäisi huomiota liikaa.
Siis kuka teidän sääriä tuijottaa tai kommentoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Mulla on kello viiden sänki jos olen aamulla sheivannut. Ajelen siis joka päivä kesät talvet. Inhoan säärikarvojani, viikon jälkeen näyttäisin täysin apinalta.
Lisään vielä että karvat ovat siis mustia ja paksuja ja niitä on paljon. Toki myös hiukseni ovat paksut ja vahvat ja saan niistä valtavasti kommentteja. Tämä säärikarvajuttu on sitten se kolikon kääntöpuoli...
Helppohan se on kehuskella sheivaamattomuudella jos omat karvatbon vaaleita ja/tai hentoja...
Sama. Kasvatin korona-ajan alussa huvikseni säärikarvat täyteen mittaan ja olihan se mieleenpainuva näky. En viitsinyt käyttää mekkoa kotona yksin, kun oli niin rumaa mielestäni.
Kaikki kauneusihanteet ovat vain kulttuurin luomia. Silti en pukeudu selluliittia tai vatsamakkaroita korostavasti vaikka mikroshortseihin ja napapaitaan näin nelikymppisenä. Korostan mielelläni kauniita ja paksuja hiuksiani enkä nyrhi vain saksilla poikki sattumanvaraisesta kohdasta silloin tällöin. Miksi sheivaaminen poikkeaisi muista tavoista, joilla ulkonäköä yritetään kohentaa.
Toiset saavat tehdä karvoilleen mitä huvittaa, mutta itse en viihdy gorilla-lookissa.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka teidän sääriä tuijottaa tai kommentoi?
Kävelin kaupassa ja keski-ikäinen mieskolmikko katsoi asiakseen kommentoida. Eivät kyllä mitään adoniksia olleet itse.
En ole sheivannut säärikarvoja kertaakaan 18 ja puoleen vuoteen. Tänäänkin vetelin ihmisten ilmoilla hihattomassa minimekossa :)
N18
Ei mulla viikossa niin pitkäksi kasva ettenkö kehtaisi laittaa hametta.
Joo. Täällä on kahta lajia. Blondeja ja sitten tummatukkaisia. En itsekään ajelisi vaaleita karvoja. Mutta omani ovat kaikki mustia, pitkiä ja paksuja! Myös reisissä, käsivarsissa, jalkaterissä. Sheivaan sääret joka 2. päivä, silti on sänki. Plussapuolella tosiaan mustat ripset ja kulmat, sekä pitkä, runsas, tummanruskea tukka.
Minulla kasvaa myös viikset. Kummasti nämä luonnollisuuden puolestapuhujat kuitenkin maalaavat värittömiä karvojaan monesti, jos kyse on ripsistä tai kulmakarvoista.
Ihana lukea tätä ketjua! Mulla on niin onneton tilanne että mulla on hankalaa ihottumaa jaloissa, joten usein en uskalla kovin tarkasti sheivata.
Lisäksi vaikka olen 3-kymppinen ja hoikka minulla on ikävä hämähäkin näköinen muodostelma (pieniä suonikohjuja kai) sääressä. Yleensä pidän pitkähköjä mekkoja ja housuja mutta silti pelkään säären "vilahtavan".
Tämän ketjun takia asia nolottaa huomattavasti vähemmän, kiitos!
Kehtaisin, koska viikossa ei ole ehtinyt näkyvää karvoitusta kasvaa. Ei minulla muutenkaan juuri karvat kasva, paitsi hiukset, jotka kasvaa nopeasti.
Mulla on pitkät mustat säärikarvat enkä ajele, kesällä shortsit :D Pidin kainalokarvojen ajelusta monta vuotta taukoa mutta nyt kesän kunniaksi ajelin, ai että!
Vierailija kirjoitti:
Minulla kasvaa myös viikset. Kummasti nämä luonnollisuuden puolestapuhujat kuitenkin maalaavat värittömiä karvojaan monesti, jos kyse on ripsistä tai kulmakarvoista.
No mä en kyllä ole mikään "luonnollisuuden puolestapuhuja", vaikka en aina jaksakaan sheivata (ihan samalla tavalla joskus meikkaan paljon ja joskus en ollenkaan jos ei huvita). Mutta mua ei kyllä myöskään kiinnostaa yhtään, jos joku Pena tai Pirjo 50-vee ottaa asiakseen loukkaantua siitä, että kuljen shortseissa ja en ole sheivannut. Mä en heitä varten itseäni ehosta ja puolisokin jo löytyy niin ei tarvitse siinäkään toivossa aina mennä silkkisäärisenä, että tulisi joku karvoja kammoksuva puolisoehdokas vastaan. N25
Kyllä, olen aika vähäkarvainen. Pinseteillä nypin muutaman tummemman karvan pois. En sheivaa.
Naiset vois vetää DDR:n tyyliin: puska rehottaa, karvaiset jalat, viikset ja kainalokarvat!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen aika vähäkarvainen. Pinseteillä nypin muutaman tummemman karvan pois. En sheivaa.
Minäkin olen aika vähäkarvainen, nypin palleista aamuisin molemmat karvat.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pitkät mustat säärikarvat enkä ajele, kesällä shortsit :D Pidin kainalokarvojen ajelusta monta vuotta taukoa mutta nyt kesän kunniaksi ajelin, ai että!
Ja ei dödöä, eli turkkilaiseen tyyliin hiellä tuoksut!
No kyyllä kyllä. Saattaisin empiä, mutta lopulta ei kiinnostaisi. Karvaahan se vain on
Aviomies ei pidä karvoistani. Pyytää ajelemaan sääret. Mulla on enemmän karvoja kuin miehellä. Olen siis tumma ja karvoja on huomattavan paljon. Kasvatan ne keväällä täyteen mittaansa, että ne saa yhden kerran vahattua pois, sitten saa olla pari viikkoa rauhassa. Muuten sheivausta koko ajan.
Nytkin on shortsit jalassa, enkä ole ikinä ajellut karvoja sääristä. Parran ajan silloin tällöin ja kerran kokeeksi vähän pallikarvoja että kikkeli olisi pitemmän näköinen, mutta raapi kumppania liikaa naidessa, joten sekin jäi.