Mies, antaisitko tutun naispuolisen ystävän ottaa sulta suihin
Tuosta toisesta keskustelusta tuli vain mieleen, että onko miehet automaattisesti sellaisia, että jos joku tuttu nainen tarjoutuisi ottamaan suihin ilman mitään muuta, niin suostuisiko melkein kaikki miehet siihen. Luulen, että suostuisi.
Kommentit (35)
Olen antanutkin vaikka molemmat seurustelimme (emme keskenämme). Tuli tilaisuus eräänä Juhannuksena ja kuittasin tilanteen myöhemmin, vaikka hän ei sitä millään muotoa pyytänyt. Varmaan tapahtuisi uudestaankin, jos tilaisuus tulisi. Muuttihan se "tuttavuuttamme", sillä onhan se vähän erilaista istua vastakkain illallisella noiden tapausten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus olisi kielteinen kahdesta syystä. 1) En halua pettää vaimoani. Miltä hänestä tuntuisi, jos saisi tietää? Aivan kammottava ajatus. 2) En pystyisi tuosta vaan hyppäämään ystävyydestä seksiin, enkä haluaisi pilata hyvää ystävyyssuhdetta tällaisella. Hyviä ystäviä on harvassa, varsinkin vastakkaisen sukupuolen osalta.
Homoudessa on se onnekas puoli, että ystävyys ei juuri vaarannu vaikka vähän helpottaisi kaveria suullisesti.
Jotenkin heteroille ja etenkin naisille nämä seksiasiat vaikuttaa olevan tarpeettoman monimutkaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vastaus olisi kielteinen kahdesta syystä. 1) En halua pettää vaimoani. Miltä hänestä tuntuisi, jos saisi tietää? Aivan kammottava ajatus. 2) En pystyisi tuosta vaan hyppäämään ystävyydestä seksiin, enkä haluaisi pilata hyvää ystävyyssuhdetta tällaisella. Hyviä ystäviä on harvassa, varsinkin vastakkaisen sukupuolen osalta.
Sama täällä. Ilman ihastumista ja halua toista kohtaan en voisi kuvitellakaan seksiä harrastavani ja harvemmin ystäviä kohtaan tunnen halua. Pettämään en myöskään alkaisi.
Miksipä en. Kenelle siitä haittaa olisi
Kyllä näin on tehty ja sitten on mennyt kiihkeäksi rakasteluksi, ei sille voi mitään.
Ihan perushommaa jo nykyää,jos vaimon kaveri alkaa vonkaan niin annan aina. Kerran täälä eletään
Sinkkuaikoina olisin varmaan antanut.
En. En juurikaan perusta kullin imemisestä tai perspanoista, normi miehenä pidän pillusta.
En myöskään tee mitään mistä ei ole vaimon kanssa sovittu - joskus on jotain sovittukin, että vaimoani ei suinkaan voi mielikuviteuksettomaksi tai ahdasmieliseksi syyttää. En kuitenkaan aloita yt-neuvotteluita jonkin poskihoidon takia.
Olen antanut. Tämä tapahtui kun eräs juuri eronnut nainen pienessä hiprakassa (kuten me muutkin) illanistujaisissa lähti pohdiskelemaan maistuuko kaikki miehet samalta, ja tykkääkö ne samanlaisesta suihinotosta. Pieni pilke silmäkulmassa kysyin, että halaisiko hän kokeilla. Se ei silloin johtanut muuhun kuin naisen punastumiseen. Jonkin aikaa myöhemmin kun tapasimme, hän kysyi, että onko tarjous vielä voimassa. Pakko sanoa, että nainen oli exänsä kanssa oppinut erittäin taitavaksi suihinottajaksi. Sen verran antaumuksellista ja kiihkeää suuta sain häneltä, että laukesin siihen (en kovinkaan usein laukea suihinotossa). Nykyään nainen seurustelee jälleen, ja olen varma, että mies on varmasti hyvin tyydytetty hänen kanssaan.
Sinkkuna olisin muutamalle antaa lastit nieltäväksi.
Ehdottomasti antaisin imeä, samalla kyllä tekisi mieli panna myös.
Olen antanut ja saanut suuseksiä sekä vaimon että omilta kavereiltani.
Panemattakaan niissä tilanteissa ei ole jäänyt. Kaikki nämä kaverit siis naispuolisia.
Olen jo siinä iässä, että ikäiseni naiset käyttävät tekareita. Mikä siis ettei - ilman tekareita!