Mies, antaisitko tutun naispuolisen ystävän ottaa sulta suihin
Tuosta toisesta keskustelusta tuli vain mieleen, että onko miehet automaattisesti sellaisia, että jos joku tuttu nainen tarjoutuisi ottamaan suihin ilman mitään muuta, niin suostuisiko melkein kaikki miehet siihen. Luulen, että suostuisi.
Kommentit (35)
Kaikki antaisi paitsi tuo edellinen kirjoittaja ja sekin vaan esittää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki antaisi paitsi tuo edellinen kirjoittaja ja sekin vaan esittää.
Taas on koulujen kesäloman loppu yhden päivän lähempänä. Jee!
Jos kaunis ystävällinen nainen tulisi joskus ehdottamaan, että saisiko ottaa suihin kun rakastaa sitä ja spermaa, niin ihan varmasti suostuisin. Paneminen olisi enemmän pettämistä ja siitä voisi jopa kieltäytyä. Mutta sekin riippuisi tilanteesta. Yllättävä tilanne ja halukas nainen ottamassa pikapanoa voisi kyllä olla liian kova houkutus kieltäytyä ja saattaisin suostua hetken mielijohteesta.
Sinkkuna ollessani olisin varmaan antanut, mutta olisin kyllä epäillyt, että se ei olisi ollut ihan niin pyyteetöntä naisen puolelta.
No en, alkais vaan v.tuttaa, jos ei saa myös panna.
Jos asia jäisi vain minun ja naispuolisen tutun tietoon, niin ihan varmasti hän saisi haluamansa.
Sinkkuna olisin varmaan antanut. Nyt naimisissa olevana en antaisi.
No aika monen antaisin, mitä sitä valehtelemaan. Joidenkin jopa toivoisin imevän minua. Joskus jollekin naispuolisille kavereille olen antanutkin luvan imeä. Toki silloin olen myös itse antanut suuta. Naimisissa m40
Amtaisin..mutta hänen pitäisi olla niin luotettava että se jäisi vaan meidän väliseksi..yhteinen salaisuus
Jos voi luottaa ettei koko kaupungin osa kuule suihinotosta, niin antaisin imeskellä ja palkkioksi nuolisin pillua, jos neiti tai rouva haluaisi ottaa vastalahjaksi orgasmin.
Mikä ettei mut semmost naista ei oo. 17v oltu avios seksi hyvää ku sitä vaihtelevasti on. Muuten ei niin synkkaa
No kyllä antaisin, turha tässä mitään kierrellä. Minäkin tarjoutuisin antamaan vastapalveluksena kieltä. Ei tuo suihinotto nyt niin paha asia ole, että siitä pitäisi mieli pahoittaa kenenkään. Itseasiassa ihan kiihottava ajatus sellainenkin, että oma vaimo vähän suullaan jotain ystävää helpottaisi.
Minulla ei ole yhtään naispuolista ystävää, mutta jos leikitään, että olisi... Tykkään ladyboysta, joten olisiko kauniskasvoinen nainen sitten jotenkin eri asia? En usko, että olisi. Kunhan ei oleta minun käsittelevän pimpukkaansa vastapalvelukseksi.
Siis joku nainen tulisi kadulla vastaan ja sanoisi, että haluaisi sinulta suihin ja kaikki miehet suostuisivat.
No ei varmasti. Heti tulee mieleen iso liuta syitä sille, miksi siinä joutuisi kuseen. Ehkä jos itse olisi niin kännissä ettei tajuaisi, mutta silloin ei hommastakaan varmasti tulisi mitään.
Riippuu naisesta ja siitä miten tautiseksi hänen nielunsa arvioin.
Ensimmäinen ajatus olisi että hommaan on haudattu joku kiristys- tai kostokuvio. Saisi olla kova luotto ko. naiseen ainakin eli ei nyt ainakaan mikään satunnainen vastaantulija.
Tapahtuu päivittäin, ja naisen halusta, haluaa harjoitella.
No en tietenkään, naimisissa olen. Eikä se nyt sinkkunakaan ihan satavarma olisi, että tilanteessa kuin tilanteessa antaisi naisen kuin naisen imutella. Itse asiassa varmaan aika harva saisi luvan, jos muuten tilanne olisi otollinen.
Ei miehet nyt ihan niin helppoja ole kuin kuvittelet.