Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ihastunut sinuun nainen. Reaktiosi?

Vierailija
06.06.2021 |

Miten reagoisit jos naisena kuulisit naisen olevan sinuun ihastunut? Olisiko asia ahdistava ja inhottava vai miellyttävä ja ottaisit asian kehuna? Olettaen että itse olet hetero.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hyi on minun tuntemukseni.  Olenkin vähän sellainen että jos humalassa tyttöpuoliset ystäväni pussailevat huvin vuoksi keskenään, niin minä en pysty. Olen kai umpihetero nainen

Vierailija
22/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin paniikkiin kauhusta ja ällötyksestä ja katkaisisin välit heti. Olen 100% hetero ja fobialleni en voi mitään. Olen jopa joutunut luopumaan ennen minulle tosi tärkeästä ja rakkaasta lapsuudenystävästä, jonka tunsin parikymmentä vuotta, koska hänen käsityksensä ystävyydestä olikin sitten jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivoissani syttyisi välittäjäainemyrsky, pupillini laajenisivat ja sydämeni pumppaisi verta suhinalla täyttyviin paisuvaiskudoksiin.

Vierailija
24/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas selvästi jonkun toimittajanplantun aloitus kun ei jaksa oikeaa artikkelia kirjoittaa.

Oon itse ihastunut tuttuun naiseen ja mietin kannattaako kertoa hänelle asiasta vai ei.

Vierailija
25/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihastujan ulkonäöstä. Jos kaunis ja hoikka, niin se olisi kivaa. Jos ruma ja lihava, niin hyi olkoon.

Vierailija
26/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on ja se on ällöttävää.

Harvoin olen tuntenut sellaista huvittuneisuuden, epäuskon ja vastenmielisyyden sekoitusta kuin saadessani kiinni NAISEN joka tuijottaa rintojani kuola valuen.

Yksi toiveikas lepakko kipitti perässäni ja yritti tingata "kahville".

Täytyy sanoa että tuollaisiin rimanalituksiin ei miehet ole syyllistyneet.

Eli siis kukaan mies ei ole katsellut rintojasi ihaillen tai koettanut vängätä kahville? Millainen catch olet itse? Eikös yleensä niitä näteimpiä vongata ja kuolata oikein urakalla?

Vierailija
27/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi, aika kiihottavaa, tyttö seksi, tulee levoton olo kun näkee, lesbo seksiä. Mitä herkkua tarjolla.

Vierailija
28/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on ja se on ällöttävää.

Harvoin olen tuntenut sellaista huvittuneisuuden, epäuskon ja vastenmielisyyden sekoitusta kuin saadessani kiinni NAISEN joka tuijottaa rintojani kuola valuen.

Yksi toiveikas lepakko kipitti perässäni ja yritti tingata "kahville".

Täytyy sanoa että tuollaisiin rimanalituksiin ei miehet ole syyllistyneet.

En usko.

Vierailija
29/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yök. Ei ikinä.

Vierailija
30/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele alaisteni kanssa.

Vierailija
31/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi imarreltu. Jos esim. samassa työpaikassa niin tuntisin oloni kiusaantuneeksi.

Vierailija
32/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin nainen on hölmö ja mokaa, jos yrittää iskeä heteronaiseksi tietämäänsä. Nou nou.

Vierailija
33/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama reaktio kuin miehenkin osalta. Eli periaatteessa ihan yhdentekevää, mutta jos alkaa jotenkin häiriköimään tms, ei olisi kivaa. 

Vierailija
34/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näpit irti!

Vierailija
35/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kohteliaisuutena, kuten senkin, jos joku mies kertoisi olevansa ihastunut minuun.

Onpa joskus sattunut kohdallekin kumpaakin lajia :D

Se on sitten eri juttu, kohtaako kiinnostukset ja jos ei, niin osaako ihastunut osapuoli jättää asian siihen.

Vierailija
36/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapahtunut joitakin kertoja. Reaktio riippuu eniten siitä yksilöstä, ei niinkään sukupuolesta. Samalla lailla kuin joku mies, josta itse ei ole kiinnostnut ihastuu, yksilöstä riippuen on ehkä vähän otettu tai vaikka hämmentynyt. 

Vierailija
37/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas selvästi jonkun toimittajanplantun aloitus kun ei jaksa oikeaa artikkelia kirjoittaa.

Oon itse ihastunut tuttuun naiseen ja mietin kannattaako kertoa hänelle asiasta vai ei.

Mulla oli sama tilanne ja kyseessä työtoveri. Kerroin. Ja hyvin lyhyesti: ei olisi kannattanut. Ei todellakaan olisi kannattanut.

Jos kerrot ja sitten onkin puaska tuulettimessa niin varmista, että sinulla on mahdollisuus vetäytyä.

Vierailija
38/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin nainen on hölmö ja mokaa, jos yrittää iskeä heteronaiseksi tietämäänsä. Nou nou.

Asia ei liene noin yksinkertainen. Ensinnäkin, eihän tällä l-neidolla voi olla varmaa tietoa siitä,kuinka hardcore-hetero tämä ihastuksen kohde on. Onhan näitä sekä-että naisiakin pilvin pimein.

Toinen asia on se,että olen kuullut että l-piireissä heteroseksuaali-naisen iskemistä pidetään melkoisena sulkana hattuun.

Vierailija
39/64 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Reaktio on siis todennäköisesti neutraali tai negatiivinen ennemmin kuin positiivinen. Näin ollen en taida kertoa ko naiselle ihastuksesta, en halua negatiivista kokemusta hänelle.

Vierailija
40/64 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pienet on murheet

T:mies oletettu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi