Nainen ihastunut sinuun nainen. Reaktiosi?
Miten reagoisit jos naisena kuulisit naisen olevan sinuun ihastunut? Olisiko asia ahdistava ja inhottava vai miellyttävä ja ottaisit asian kehuna? Olettaen että itse olet hetero.
Kommentit (64)
Olen bi, joten sinällään ehkä väärää kohderyhmää kysymykselle. Mutta tavallaan yhtä aikaa kiusallista ja toisaalta imartelevaa (olettaen, ettei itsellä ole tuntemuksia kyseisestä henkilöstä. Eli ihan sama kun miespuolisten "ihastujien" kohdallakin.)
Minua on lähestyneet naiset ja miehet. Yleensä vaan kiinnostus ei ole ollut molemminpuolista, vaikka olenkin bi-seksuaali. Siksi kai olen vannoutunut sinkku. Mutta ei siis haittaa kiinnostuksen ilmaisu, kunhan ei käy ahdistelemaan.
Olisin aika välinpitämätön eikä asia minua kiinnostaisi millään lailla, sori siitä.
Vierailija wrote:
Ällöttäisi, niin kuin aina jos minuun ihastuu henkilö josta en itse ole kiinnostunut. En osaa pitää kohteliaisuutena, inhottaa vaan.
Niin että ei haittaa, jos ihastut itse ja sitä pidetään ällöttävänä?
Minusta asia on lähtökohtaisesti ok. Ihastunut nauttikoon tunteistaan.
Todennäköisesti sanoisin, Häh! Ja sitten pahoittelisin tilannetta, koska en ole itse kiinnostunut naisista. Lopettaisin, että hän varmaan löytää vielä henkilön joka pystyy vastaamaan tunteisiinsa.
Ja sitten, rehellisesti, varmaankin unohtaisin koko asian. Omassa elämässä on nyt muutenkin paljon ajateltavaa.
Vastenmielistä ja ällöttävä. En haluaisi tietää enkä kuulla. Rahaa voisin ottaa vastaan minuun ihastuneelta naiselta, muuten saa pysyä kaukana. Hyi jäiks.
Lähtisin varmaan treffeille. On ollut naisrintamalla hiljaista viime aikoina.
Loukkaantuisin, ja miettisin pitkään ja hartaasti mikä minussa sai aikaan lesbovibat. Tulisi varmaan kriisi kun alkaisin pelätä olevani jotenkin tietämättäni epänaisellinen.
Mikään ei vastenmielisempää kun nainen toisen naisen kimpussa luvattomasti super jäiks ja oksennus.
Riippuu ihan naishenkilön naaman viehättävyydestä. Jos on feminiini ja miellyttävä, niin saa positiivista vastakaikua. Jos on ruma niin välttelen.
Enkä niin hirveästi haluaisi lepsoa kaveriksikaan, ellei osaa sitten olla täysin platoninen eikä mikään ällö pervo.
On ihastunutkin ja useammin käynyt niin että nainen on iskenyt jossain illanvietoissa minua.
En ole ollut mitenkään innostunut tilanteesta ja se on todella vaivaannuttavaa.
KIinnostunut nainen on yleensä aika ahdistavan päällekäyvä. ja jos kertoo olevansa hetero niin tuntuvat vaan innostuvan... en ymmärrä.
Vierailija wrote:
Loukkaantuisin, ja miettisin pitkään ja hartaasti mikä minussa sai aikaan lesbovibat. Tulisi varmaan kriisi kun alkaisin pelätä olevani jotenkin tietämättäni epänaisellinen.
Huoh, voin vastata näin myös naisista kiinnostuvana naisena, että ei ne ole mitään "lesboviboja", mitkä huomion kiinnittää. Visuaalisesti itseäni miellyttää pääsääntöisesti hyvinkin klassisilla ja seuroilla kasvonpiirteillä varustetut, hoikat naiset, mikä on periaatteessa varmaan aika montaa heteromiestäkin kiinnostava ulkonäkö. Itsevarmuus, karisma, huumorintaju. Ne vetoaa ihan yhtä lailla miehissä kuin naisissakin.
Nuo stereotypiat lesboista on vähän samaa sarjaa kun muutkin stereotypiat. Eli ihan voit olla huoletta ;)
Aika järkyttäviä kommentteja täällä. Pystyisitkö olemaan heteromiehen kaveri vai onko ainoastaan lesbot mielestäsi ällöjä pervoja, jotka käy kimppuun kuin sika limppuun? Todennäköisesti tunnet jonkun bi-naisen tietämättäsi. Naiset ei kovin usein ole hyökkääviä pervoja.
Vierailija wrote:
Mikään ei vastenmielisempää kun nainen toisen naisen kimpussa luvattomasti super jäiks ja oksennus.
Mistä sä puhut? Kysymys oli, jos kuulisit naisen olevan sinuun ihastunut. Mistä sä tän luvattoman kimppuun käymisen revit? Eikä kai luvaton kimpussa oleminen mieheltäkään kivaa olisi?
Yök. On inhottavaa. Hyi olkoon! En halua kuullakaan mitään tuollaista.
Vapaa-ajan toiminnassa nainen lähestyi minua eräässä kokoontumisessa ja kertoi ihastumisestaan.
En tiennyt oikein mitä muuta sanoa kuin, että hän on viehättävä ihminen, mutta olen kiinnostunut vain miehistä.
Seuraavana päivänä, hän lähetti viestin, jossa toivoi ettei hänen suorasukaisuutensa vaikuta kaverisuhteeseemme.
Vastaisin, että ei vaikuta. On se kyllä hieman vaikuttanut, mutta yritän käyttäytyä kuten ennen tapahtunutta.
En olisi kovin ilahtunut, koska tunne on yksipuolinen. Olisi myös ällöttävää, jos olisimme olleet vaikkapa saunassa kahdestaan.
En pitänyt tilanteesta, vaikka aiempi työkaveri oli mukava.