Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ihastunut sinuun nainen. Reaktiosi?

Vierailija
06.06.2021 |

Miten reagoisit jos naisena kuulisit naisen olevan sinuun ihastunut? Olisiko asia ahdistava ja inhottava vai miellyttävä ja ottaisit asian kehuna? Olettaen että itse olet hetero.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin kehuna, mutta ahdistavaa jos yrittäisi jotain.

Vierailija
2/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika omituista sen vuoksi, etteivät miehet ole olleet koskaan kiinnostuneita minusta, ja yhtäkkiä nainen olisi. Ihastujasta ja hänen käyttäytymisestään riippuisi sitten se, olisinko vain hieman ihmeissäni vai kiusaantunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla suhtautuisin kuin jos kuulisin miehen olevan minuun ihastunut. Hämmästelisin sitä, että aika vähäisellä tuntemisella ihminen ilmeisesti ihastuu toiseen. Ja jos taas kyseessä olisi joku läheinen ystäväni niin olisin yllättynyt, että hän tunteekin minua kohtaan muuta kuin ystävyyttä. Mutta ei se mitään muuttaisi.

Vierailija
4/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsytys ja ällötys. Sanoisin luultavasti hyvin suoraan, ettei kiinnosta.

Vierailija
5/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on näin tapahtunutkin pari kertaa. Molempiin treffipyyntöihin vastasin ihan kohteliaasti, että kiitos kutsusta, mutta kiinnostukseni suuntautuu vain miehiin, ja olen jo parisuhteessa.

En ymmärrä miksi minun olisi pitänyt tuollaisesta loukkaantua, onhan homoseksuaaleilla ihan yhtä lailla oikeus lähestyä itseään kiinnostavia kumppaneita kuin heteroillakin.

Kumpikin nainen suhtautui pakkeihin asiallisesti.

Vierailija
6/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin itsekseni, että ai jaa. Sen enempää en asialle uhraisi ajatuksia.

Vierailija
7/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on ja se on ällöttävää.

Harvoin olen tuntenut sellaista huvittuneisuuden, epäuskon ja vastenmielisyyden sekoitusta kuin saadessani kiinni NAISEN joka tuijottaa rintojani kuola valuen.

Yksi toiveikas lepakko kipitti perässäni ja yritti tingata "kahville".

Täytyy sanoa että tuollaisiin rimanalituksiin ei miehet ole syyllistyneet.

Vierailija
8/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imartelisi, mutta en heterona asiaa enempää miettisi.

Vierailija
9/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli odottamatonta, ahdistavaa ja ihnottavaakin. Siihen loppui myös vuosien ystävyys.

Vierailija
10/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttäisi, niin kuin aina jos minuun ihastuu henkilö josta en itse ole kiinnostunut. En osaa pitää kohteliaisuutena, inhottaa vaan.

Vierailija
11/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika omituista sen vuoksi, etteivät miehet ole olleet koskaan kiinnostuneita minusta, ja yhtäkkiä nainen olisi. Ihastujasta ja hänen käyttäytymisestään riippuisi sitten se, olisinko vain hieman ihmeissäni vai kiusaantunut.

Miten toivoisit että ihastunut käyttäytyisi?

Vierailija
12/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai ihan positiivista on, oli ihastunut kuka hyvänsä. Jos tekisi jonkun aloitteen kertoisin vain että olen hetero.

Vierailija
13/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin.

Vierailija
14/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin yhtä vaivaantunut ja laimeasti pahoillani ihastujan sukupuolesta riippumatta. Olen onnellisesti naimisissa.

Vierailija
15/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin suudella tai harrastaa seksiä kivannäköisen naisen kanssa, mutta suhteeseen haluan ainoastaan miehen kanssa. 

Vierailija
16/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hämmentynyt olo. Muutenkin koen ihastuksen kohteena olemisen kiusallisena, myös miesten kohdalla.

Vierailija
17/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on taas selvästi jonkun toimittajanplantun aloitus kun ei jaksa oikeaa artikkelia kirjoittaa.

Vierailija
18/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kehu ja kiinnostus on parempi kuin miehen, ksoka miehet panevat melkein ketä vain.

Vierailija
19/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on ja se on ällöttävää.

Harvoin olen tuntenut sellaista huvittuneisuuden, epäuskon ja vastenmielisyyden sekoitusta kuin saadessani kiinni NAISEN joka tuijottaa rintojani kuola valuen.

Yksi toiveikas lepakko kipitti perässäni ja yritti tingata "kahville".

Täytyy sanoa että tuollaisiin rimanalituksiin ei miehet ole syyllistyneet.

Ei se rintoja katsellut välttämättä ollut ihastunut sinuun. Rintoja katselee moni sellainenkin, joka ei ole ihastunut. Saattoi katsella muuten vain, että onpa kivan näköinen kroppa.

Itselleni on ihan sama, jos joku katsoo rintojani. Tai siis käy vähän sääliksi se katsoja, kun eivät rintani niin kummoiset ole oikeasti.

Vierailija
20/64 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiusaantunut, enkä oikein osaisi suhtautua asiaan mitenkään. Siis samoin kuin silloinkin, jos joku mies on ihastunut minuun yksipuolisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä