Miehellä saman tien uusi
Kävi sitten klassiset, en olisi uskonut omalle kohdalle. Erosimme kolme viikkoa sitten miehen kanssa ja nyt hän on heti erosta saakka viettänyt hyvin tiiviisti aikaa tuttavapariskunnan naisen kanssa, joka myös erosi miehestään samoihin aikoihin kuin meidän eromme tapahtui. Epäilin jo suhteen aikana, että nainen on ihastunut mieheeni. Mies kielsi mitään olevan meneillään. Ehkä hänen puoleltaan ei silloin vielä ollutkaan. Kävin hakemassa tavaroitani yhteisestä asunnostamme ja siellä näkyi olevan uuden naisen tavaroita jo kylpyhuoneessa. Eikä se nyt minulle tietenkään kuulu enää mitä puuhaavat, mutta kyllä tämä sattuu. Ja oudolta tuntuu, että näin pian erosta ollaan tässä tilanteessa. Onneksi meillä ei ole lapsia, lemmikki jää minulle. Näitä tarinoitahan on maailma täynnä, mutta eipä sitä ymmärrä ennen kuin omalle kohdalle osuu. Piti nyt päästä purkamaan, kun en ole jostain syystä saanut avattua suutani vielä kenellekään ystävälle. Jostain syystä koen epäonnistumista ja häpeää. Ihan kuin olisin noin vaan ollut korvattavissa toisella.
Kommentit (193)
Mies ei eroa ennenkuin uusi uhri on löytynyt. Tyyppiä saattaen vaihdettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla käynyt noin myös. Jätkä korvasi heti bestikselläni salasuhteen muodossa. Bestikseni petti silloista kumppaniaan exäni kanssa
Ei voi kun ihmetellä näitä lukiessa, että uskaltaako tässä elämässä luottaa keneenkään...
Aika harvaan voi luottaa.
Menee viimeisetkin uskonrippeet ihmisiin näitä juttuja lukiessa.
No kuka jaksaa katella samaa naamaa vuosia?? Ihmettelen vain miksi ihmiset yleensä edes menee naimisiin?
Vierailija kirjoitti:
No kuka jaksaa katella samaa naamaa vuosia?? Ihmettelen vain miksi ihmiset yleensä edes menee naimisiin?
Näinhän se nykyään menee, heti kun on vähän vaikeaa niin vaihdetaan uuteen jotta on taas hetken aikaa kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä heti uusi kun erotaan.... Ullatuuus...
Mikä yllätys se on että hyvällä miehellä riittää vientiä?
😂😂😂
Sillä on ollut suhde jo kauan ennen eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on voinut olla psyykkisesti irti sinusta jo pitkään.
Silloin toinen olisi reilua pitää ajantasalla eikä johtaa harhaan.
Jos uusi ei ole vielä varmistettu niin plan B pidetään voimassa. Hän odotti naisen eroasioiden selviämistä, että pystyi tekemään omat liikkeensä. Myös plan A piti vahvistaa. Olit pelkkä hätävara jos A ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei löydä uutta misua elävässä elämässä, sitä ennen pitää netissä pitää hauskaa. Minä en luota yhteenkään mieheen enää. Mulkullaan eläviä turhakkeita.
Sait jo masuasukin ja elarit juoksee joten nyt miehet on turhakkeita?
Tyypillinen vastaus mieheltä, joka ei parisuhteen aikana käytä euroakaan yhteisen lapsen elatukseen. Sitten eron jälkeen ollaankin niin tuohtuneita, kun joutuu niin tekemään.
51% miehistä tienaa huomattavasti naista enemmän jo ennen lapsia.
Mikä on sinun tekosyysi sietää mulkullaan ajattelevaa turhaketta kunnes masuasukki on varmistettu?
Mitä väliä on sillä mitä mies tienaa, kun se ei pistä euroakaan lapsiinsa? Minunkin isä tienasi ihan hyvin, mutta äiti maksoi perheen elämisen ja asumisen ja kulut. Isä osteli itselleen milloin mitäkin leluja, autoja, veneitä, elektroniikkaa. Äidilläni meni kaikki rahat perheen hyväksi.
Kohtalotoveri täälläkin. 15 v avioliitto päättyi miehen uskottomuuteen "kaverin" kanssa. Samana päivänä muutti tämän "kaverin" luokse, kun erottiin. Varmasti olivat pitäneet yhtä pidempään. Lapsia halusi tavata kerran kuukaudessa yhden viikonlopun.
Tsemppiä sinulle, jatka vaan pää pystyssä omaa elämääsi äläkä uhraa ajatustakaan enää exällesi. Kaikesta selviää kyllä, vaikka ensin se tuntuu musertavalta. Tänä päivänä kun erosta on jo lähes 15 vuotta aikaa, olen onnellinen. Uutta suhdetta itse en ole koskaan aloittanut, vuosia meni vain lasten ehdoilla elämiseen (exä ei sitten kuitenkaan osallistunut heidän elämäänsä enää millään tavalla). Nyt alan taas tekemään asioita itselleni, kun lapset aikustuvat ja muuttavat pois kotoa. Kuka tietää, vaikka joskus uusi ihminenkin löytyisi rinnalle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua hävettäisi olla tuo uusi nainen, hän tässä on vaan korvike.
Kaikki laastarit eivät tiedä olevansa laastareita. Miehet osaavat kyllä vetää rooliansa.
En usko tämänkään olevan sukupuolikysymys. Niin naisista kuin miehistä löytyy yksilöitä, jotka hyppäävät suoraan uuteen suhteeseen. Uusi suhde saattanut syntyä ennen eroa tai heti sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä heti uusi kun erotaan.... Ullatuuus...
Mikä yllätys se on että hyvällä miehellä riittää vientiä?
😂😂😂
Mikä naurattaa? Katsos kun huonot miehet eivät edes saisi sitä ensimmäistäkään parisuhdetta.
Vai väitätkö naisia niin hölmöiksi? Ja vielä toista naista hölmömmäksi? Ehei, naisethan on fiksuja, luomakunnan kruunuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei löydä uutta misua elävässä elämässä, sitä ennen pitää netissä pitää hauskaa. Minä en luota yhteenkään mieheen enää. Mulkullaan eläviä turhakkeita.
Sait jo masuasukin ja elarit juoksee joten nyt miehet on turhakkeita?
Tyypillinen vastaus mieheltä, joka ei parisuhteen aikana käytä euroakaan yhteisen lapsen elatukseen. Sitten eron jälkeen ollaankin niin tuohtuneita, kun joutuu niin tekemään.
51% miehistä tienaa huomattavasti naista enemmän jo ennen lapsia.
Mikä on sinun tekosyysi sietää mulkullaan ajattelevaa turhaketta kunnes masuasukki on varmistettu?
Mitä väliä on sillä mitä mies tienaa, kun se ei pistä euroakaan lapsiinsa? Minunkin isä tienasi ihan hyvin, mutta äiti maksoi perheen elämisen ja asumisen ja kulut. Isä osteli itselleen milloin mitäkin leluja, autoja, veneitä, elektroniikkaa. Äidilläni meni kaikki rahat perheen hyväksi.
Annas kun arvaan. Äitisi kertoi tämän sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla jo pidempään ollut sun selän takana jotain meneillään, tai sitten otti nopeasti vaan jonkun laastariksi. Kumpikaan lähtökohta ei ole mielestäni hyvä, en haluaisi olla tuo nainen.
Tämä. JA tuntuu hullulle kun uudelle tehdään kaikki se mitä sun kanssa ei ja pikavauhtia. Ja ollaan niin herrasmiestä tai -naista ja huomioidaan yms. No, pääsinpähän eroon.
Jännän paljon tuntuu ihmisillä olevan näitä "ystäviä" joiden kanssa aletaan heti suhteeseen kun ero tulee. Munkin miehellä oli naispuolinen hyvä kaveri ja oli omat epäilykseni onko ihan puhtaasta kaveruudesta kyse. Mies syytti mustasukkaiseksi kun kysyin asiasta. En siis koskaan syyttänyt häntä mistään, ainoastaan ilmaisin että on jotenkin epämukava olo ko. naisesta. Mitään syytä ei miehen mukaan ollut. Kappas vaan kun ero tuli niin lähes saman tien alkoi suhde tämän naisen kanssa. Ero ei ollut edes kunnolla selvä kun oli ilmeisesti asiaa yhdessä tämän ystävän kanssa puitu. Mies pysyi edelleen kannassaan ettei koskaan ollut mitään meneillään ennen eroa vaan minä kuvittelin kaiken. Tästä on jo useampi vuosi aikaa ja koville se otti silloin, mutta nyt koen olevani se tämän tarinan onnekas osapuoli joka löysi lopulta jotain paljon parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa jos elämän fakta, että uusi on jo hyvissä ajoin katsottu ja testiajot ajettu ennenkuin erotaan. Se on riskien pienentämistä omalla kohdalla, eli jos uuden kanssa ei homma toimisikaan niin vielä voi jatkaa aiemman kanssa.
Tämä on totta, niin ikävältä kuin se jätetyltä tuntuukin.
Harvon mies jää erossa tyhjän päälle naisten suhteen.
Miehellä on aina valmiiksi katsottuna nainen, jonka hän voi eron jälkeen alkaa liikkua julkisesti.
Mies ei lähde mistään liitosta noin vaan kävelemään, ellei hänellä ole jo naista valmiiksi katsottuna.
Tämä suurimmassa osassa avo/avioeroja aivan varma asia.
Mies yleensä pitää liittoa lähes viimeisen päälle yllä, vaikka kärähtääkin pettämisestä.
Hänen varmistuu ensin siitä, että onko se sivusuhde / rakastajatar tai miksi heitä nyt kutsutaankin varma tapaus.
Ja mies yleensä eron jälkeen löytää aina nopeammin jonkun naisen ilokseen, kuin eronnut nainen vastaavassa tilanteessa.
Sanokoon kuka mitä hyvänsä, niin tämä on loppujen lopuksi totuus.
Ja huomatkaa, tässä ei puhuta mitään syvällisestä rakkaudesta tai välittämisestä, vaan ainoastaan miesten suhteista naiseen / naisiin.
Minun elämässäni on kyllä mennyt aina ihan päinvastoin, nainen on se joka mennä liihottaa ja itse jää mutaan rypemään. Joten taitaa olla enemmän luonteesta kuin sukupuolesta kiinni tämä.
Kokemusta on. Oli suunnitelmia uuden asunnon ja perheen perustamisen suhteen. Tuli ensimmäisen kerran vähän isompi kriisi niin ukko siirtyi saman tien elämään perhe-elämää uuden naisen kanssa. Lähti siis toteuttamaan samoja asioita mitkä meillä oli suunnitelmissa, ainoastaan nainen vaihtui. Minä korjailin itseäni lähes vuoden ajan ennen kuin olin valmis mihinkään uuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua hävettäisi olla tuo uusi nainen, hän tässä on vaan korvike.
Kaikki laastarit eivät tiedä olevansa laastareita. Miehet osaavat kyllä vetää rooliansa.
En usko tämänkään olevan sukupuolikysymys. Niin naisista kuin miehistä löytyy yksilöitä, jotka hyppäävät suoraan uuteen suhteeseen. Uusi suhde saattanut syntyä ennen eroa tai heti sen jälkeen.
Buhaha, alapeukuttaja siellä selkeesti "hei dude, älä tule pilaamaan tätä..."
Mikä uusi?