Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä saman tien uusi

Vierailija
06.06.2021 |

Kävi sitten klassiset, en olisi uskonut omalle kohdalle. Erosimme kolme viikkoa sitten miehen kanssa ja nyt hän on heti erosta saakka viettänyt hyvin tiiviisti aikaa tuttavapariskunnan naisen kanssa, joka myös erosi miehestään samoihin aikoihin kuin meidän eromme tapahtui. Epäilin jo suhteen aikana, että nainen on ihastunut mieheeni. Mies kielsi mitään olevan meneillään. Ehkä hänen puoleltaan ei silloin vielä ollutkaan. Kävin hakemassa tavaroitani yhteisestä asunnostamme ja siellä näkyi olevan uuden naisen tavaroita jo kylpyhuoneessa. Eikä se nyt minulle tietenkään kuulu enää mitä puuhaavat, mutta kyllä tämä sattuu. Ja oudolta tuntuu, että näin pian erosta ollaan tässä tilanteessa. Onneksi meillä ei ole lapsia, lemmikki jää minulle. Näitä tarinoitahan on maailma täynnä, mutta eipä sitä ymmärrä ennen kuin omalle kohdalle osuu. Piti nyt päästä purkamaan, kun en ole jostain syystä saanut avattua suutani vielä kenellekään ystävälle. Jostain syystä koen epäonnistumista ja häpeää. Ihan kuin olisin noin vaan ollut korvattavissa toisella.

Kommentit (193)

Vierailija
181/193 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi ne miehet valita hieman paremmin

182/193 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä on sitten toivottu että toinen alkaa itkeä ja parkua että pliis pliis ei erota, jotta voit sitten määräillä häntä vallan tunteessa. Sen sijaan suunnitelma menikin mäntyyn ja se toinen ei vois vähempää välittää, jatkaa vaan elämäänsä eteenpäin. Kyllä naurattaa!

Mitäs jos vaikka itekin lopettaisit katkeran vellomisen kadonneen vallan perään, eläisit omaa elämääsi ja kasvaisit aikuiseksi.

En nyt oikein ymmärtänyt tätä. Kyllä se minä jos joku olin se joka siinä itki ja parkui ettei halua erota. Mutta joka tapauksessa, todella tuskallista on se kun itse tuntee syvästi ja toinen vaan elää kun ei olisi koskaan mitään minua kohtaan tuntenutkaan. AP

Hän vain näyttelee nyt. Takuulla tunsi. Voi olla, että kokee jopa eron raskaampana, kuin sinä. Hän vain haluaa näyttää sinulle olevansa edelleen haluttava. Itsetuntoaan petraa.

Pian kuule uutuudenviejhätys katoaa tästä seuraajastasi ja sitten onkin mielenkiintoinen tilanne, mitä tapahtuu ja kuinka käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/193 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu juttu, erottiin ja myöskin 2-3 viikossa oli olevinaan jo parisuhteessa uuden kanssa. Eipähän ainakaan mene elämää hukkaan sinkkuillessa.

Vierailija
184/193 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännän paljon tuntuu ihmisillä olevan näitä "ystäviä" joiden kanssa aletaan heti suhteeseen kun ero tulee. Munkin miehellä oli naispuolinen hyvä kaveri ja oli omat epäilykseni onko ihan puhtaasta kaveruudesta kyse. Mies syytti mustasukkaiseksi kun kysyin asiasta. En siis koskaan syyttänyt häntä mistään, ainoastaan ilmaisin että on jotenkin epämukava olo ko. naisesta. Mitään syytä ei miehen mukaan ollut. Kappas vaan kun ero tuli niin lähes saman tien alkoi suhde tämän naisen kanssa. Ero ei ollut edes kunnolla selvä kun oli ilmeisesti asiaa yhdessä tämän ystävän kanssa puitu. Mies pysyi edelleen kannassaan ettei koskaan ollut mitään meneillään ennen eroa vaan minä kuvittelin kaiken. Tästä on jo useampi vuosi aikaa ja koville se otti silloin, mutta nyt koen olevani se tämän tarinan onnekas osapuoli joka löysi lopulta jotain paljon parempaa.

Ainakin laastaritapauksissa se ystävä saattaa olla joku sellainen joka ei aiemmin kelvannut, mutta eron tullessa se sitten isketään, kun "tunteeni sinua kohtaan yhtäkkiä syttyivät" ja mitä muuta sontaa sille nyt selitetään että saataisiin vaikuttamaan aidolta kiinnostukselta. Vaikka siinä vaan paetaan sitä eron tuskaa uuteen hekumaan eikä mitään muuta.

Tämä!

Vierailija
185/193 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaveripiirissä mies joka on nyt neljännessä suhteessa niin, että joka kerta on suorilta siirtynyt uuteen. Yhden kerran oli muutaman kuukauden välissä sinkku, mutta silloinkin vehtasi entisen kumppaninsa kanssa ja metsästi samalla uutta koska yksin ei pystynyt olemaan. Muissa tapauksissa on siirtynyt saman tien suhteeseen uuden naisen kanssa ja nämä naiset on olleet katsottuna jo ennen eroa. Hän myös väittää aina hoitaneensa edelliset suhteet loppuun ennen uutta, mikä ei ole kyllä ihan totta. En tiedä onko koskaan pettänyt naisiaan, mutta vähintään hienovaraisesti kalastellut uutta ja ollut mukana flirtissä niin että saanut ruokittua suhteen ulkopuolisten naisten ihastusta itseensä.

Kuulostaa vähän häiriintyneeltä tällaiset tapaukset. Tai sitten nämä ovat pohjimmiltaan niin haavoittuvaisia ja pelokkaita, etteivät oikeasti kestä jäädä yksin ja tarvitsevat pönkitystä koko ajan ulkopuolelta. Surullista. Mutta kyllähän se tuntuu todella musertavalta sille joka tulee korvatuksi uudella tuosta vaan. Itsekään en oikein ymmärrä miten näiden suhteesta toiseen lennosta hyppijien tunne-elämä toimii.

Vierailija
186/193 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisto kirjoitti:

Mä jätin vaimoni 21 v:n avioliiton jälkeen. 

Vaihdoin nuoreen Thaimaalaiseen naiseen 6-vuotta sitten ja olen ollut kyllä

tosi tyytyväinen.

Niin eiks se ole hyvä, kun molemmat osapuolet voittaa? Ainoastaan thaikkunaiselle jäi paska käteen tässä pelissä.

Tarinan onnekkain voittaja on ehdottomasti tuo vaimo.

Vierailija
187/193 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että näiden suhteesta toiseen vaihtajien tunteet ketään kohtaan ovat kovin syvällisiä. Jos ihan oikeasti ja aidosti rakastaa toista niin se ihminen ei ole noin vain korvattavissa uudella ihan kuin joku tavara. Tai sitten näillä ihmisillä on joku katkaisija millä saavat tunteensa suljettua pois. Minäkin olen nähnyt tapauksia joiden kohdalla näyttää ettei sillä eron jälkeen niin kauheasti ole väliä kuka siihen vierelle löytyy kun joku vaan on oltava. Vaikeiden tunteiden väistelyä ja kieltämistä se on.

Vierailija
188/193 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu juttu, erottiin ja myöskin 2-3 viikossa oli olevinaan jo parisuhteessa uuden kanssa. Eipähän ainakaan mene elämää hukkaan sinkkuillessa.

Voi voi, elämä menee hukkaan silloin kun on (huonossa) parisuhteessa! Pitkän elämäni aikana olen ollut sekä parisuhteessa että sinkkuna. Vapaana on ollut ylivoimaisesti parempaa elämää! Se on tayttä elämää!

Vierailija
189/193 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että erositte kolme viikkoa sitten useamman vuoden yhdessäolon jälkeen.  Oliko ero suunniteltu vai tuliko se sinulle yllätyksenä? En saata ymmärtää yllätyseroa noin pitkän parisuhteen päätteeksi, kyllä ne ongelmat paistavat läpi ja ovat aistittavissa läheisessä suhteessa. 

Pitkäaikaisen suhteen päättyminen on molemmille osapuolille tuskallinen, vaikka se olisikin kummallekin paras ratkaisu. Tällöin saattaa olla hyvä, että on joku toinen, jolta saa läheisyyttä ja tukea ja joka edistää haavojen paranemista.  Sellaista kutsutaan laastarisuhteeksi, mutta se voi olla hyvinkin positiivinen asia. Tapauksessasi ilmeisesti exälläsi on molemminpuolinen laastarisuhde. Heillä molemmilla on ero takanaan ja siten hieman samantyyppisiä ikäviä kokemuksia, joten yhdessäolo ja menneiden purkaminen on molemmille hyvää terapiaa.

Uskoisin, että jos jostain syystä joutuisin eroamaan miehestäni, olisin nopeasti itsekin laastarisuhteessa.

Vierailija
190/193 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että näiden suhteesta toiseen vaihtajien tunteet ketään kohtaan ovat kovin syvällisiä. Jos ihan oikeasti ja aidosti rakastaa toista niin se ihminen ei ole noin vain korvattavissa uudella ihan kuin joku tavara. Tai sitten näillä ihmisillä on joku katkaisija millä saavat tunteensa suljettua pois. Minäkin olen nähnyt tapauksia joiden kohdalla näyttää ettei sillä eron jälkeen niin kauheasti ole väliä kuka siihen vierelle löytyy kun joku vaan on oltava. Vaikeiden tunteiden väistelyä ja kieltämistä se on.

Vähän tavaraksi kieltämättä itseni tunnen. Taistelen vahvojen arvottomuuden tunteiden kanssa tällä hetkellä, tuskallista kun omat tunteet toista kohtaan ovat vielä entisellään. AP

Vierailija
191/193 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmiä narsisteja ne on, ne osaa esittää ja leperrellä aikansa, sitten kyllästyvät ja vaihtoon.

Vierailija
192/193 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies peppureikäänveetäjä-tyyppiä?

Mä oon just tuollainen laastari, mutta kun mies on niin ihana. Vetää peppureikäänkin kun pyydän, vaikka ei kuulemma ole sitä tyyppiä.

Vierailija
193/193 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siinä kovin syvää henkistä yhteyttä tunneta välttämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi