Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä saman tien uusi

Vierailija
06.06.2021 |

Kävi sitten klassiset, en olisi uskonut omalle kohdalle. Erosimme kolme viikkoa sitten miehen kanssa ja nyt hän on heti erosta saakka viettänyt hyvin tiiviisti aikaa tuttavapariskunnan naisen kanssa, joka myös erosi miehestään samoihin aikoihin kuin meidän eromme tapahtui. Epäilin jo suhteen aikana, että nainen on ihastunut mieheeni. Mies kielsi mitään olevan meneillään. Ehkä hänen puoleltaan ei silloin vielä ollutkaan. Kävin hakemassa tavaroitani yhteisestä asunnostamme ja siellä näkyi olevan uuden naisen tavaroita jo kylpyhuoneessa. Eikä se nyt minulle tietenkään kuulu enää mitä puuhaavat, mutta kyllä tämä sattuu. Ja oudolta tuntuu, että näin pian erosta ollaan tässä tilanteessa. Onneksi meillä ei ole lapsia, lemmikki jää minulle. Näitä tarinoitahan on maailma täynnä, mutta eipä sitä ymmärrä ennen kuin omalle kohdalle osuu. Piti nyt päästä purkamaan, kun en ole jostain syystä saanut avattua suutani vielä kenellekään ystävälle. Jostain syystä koen epäonnistumista ja häpeää. Ihan kuin olisin noin vaan ollut korvattavissa toisella.

Kommentit (193)

Vierailija
1/193 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
2/193 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olitte yhdessä? Kyllä niillä se suhde on ollut jo pidempään ja siksi nainen erosi ensin varmaan. Mulle kävi 20 vuoden jälkeen niin, että olin yhtäkkiä arvoton roska vaan ja lapsetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/193 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko olitte yhdessä? Kyllä niillä se suhde on ollut jo pidempään ja siksi nainen erosi ensin varmaan. Mulle kävi 20 vuoden jälkeen niin, että olin yhtäkkiä arvoton roska vaan ja lapsetkin.

Kuusi vuotta. Arvoton olo on minullakin. Vaikka eihän tätä niin saisi ajatella.

Vierailija
4/193 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohtupoka ei ole katoavaa kansanperinnettä.

Vierailija
5/193 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla jo pidempään ollut sun selän takana jotain meneillään, tai sitten otti nopeasti vaan jonkun laastariksi. Kumpikaan lähtökohta ei ole mielestäni hyvä, en haluaisi olla tuo nainen.

Vierailija
6/193 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusi timmimmässä kunnossa?

Vierailija
7/193 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt myös noin ja kyllä se käy todella todella kipeää.

Tsemppiä tuleviin päiviin ja viikkoihin

Vierailija
8/193 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettäisi olla tuo uusi nainen, hän tässä on vaan korvike.

Vierailija
9/193 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpiko jätti?

Vierailija
10/193 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. Kyllä aika parantaa haavat vaikka nyt keljuttaa.

Vierailija
11/193 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki laastarit eivät tiedä olevansa laastareita. Miehet osaavat kyllä vetää rooliansa.

Vierailija
12/193 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on kohta 8 miljardia tällä pallolla. Ihmiset eivät ole mitenkään harvinaisia. Tai ainutlaatuisia. Jokainen meistä on helposti korvattavissa.

Vierailija
13/193 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu se. Muista muuten se, että kaikki ovat korvattavissa toisilla. Minäkin.

Vierailija
14/193 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä minun on vaikeaa uskoa mitään varsinaisesti olleen ennen eroa vaikka epäilinkin naisen olleen kiinnostunut. Tunteet ovat hyvin ristiriitaiset. On näitä omassa tuttavapiirissä tapahtunut eri variaatioilla, mutta ei sitä vaan osannut ajatella omalle kohdalle.

Vierailija
15/193 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki laastarit eivät tiedä olevansa laastareita. Miehet osaavat kyllä vetää rooliansa.

Oon tuon laastarin kanssa ollut nyt 16 vuotta. Joko kerron? t. äijä.

Vierailija
16/193 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on kohta 8 miljardia tällä pallolla. Ihmiset eivät ole mitenkään harvinaisia. Tai ainutlaatuisia. Jokainen meistä on helposti korvattavissa.

Itse en ainakaan ajattele olevani erityislaatuinen ja etten olisi korvattavissa. Lähinnä nyt se miten nopeasti tämä on tapahtunut tuntuu oudolle. Itse tulen varmasti kuukausia suremaan eroa ja satuttaa kun toinen vaan elää elämäänsä. Eihän se minulta ole pois ja haluan hänen kyllä löytävän onnen, mutta lienee ihan inhimillistä tuntea tässä tilanteessa kaikenlaisia tunteita. Mies teki lopullisen eropäätöksen, itse olisin halunnut jatkaa. Meillä oli pari kuukautta ollut vaikeampaa ja silloin itsekin otin ääneen eron puheeksi, mutta päätimme jatkaa ja ihan vähän aikaa sitten puhuimme siitä miten meillä menee nyt hyvin ja teimme myös tulevaisuuden suunnitelmia. Ero oli siis tavallaan molemmista lähtöisin, mutta viimeinen silaus tuli mieheltä.

Vierailija
17/193 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama. Taisi olla kuukausi erosta niin yksi ystäväporukan nainen pyysi minulta lainaan pyöräilykypärää....mennäkseen MTB-pyöräilemään eksäni kanssa. Ennen eroa eksä oli puhunut että me kaksi oltaisiin tehty tuo pyöräreissu. Seuralla ei kai niin ollut väliä, reikä se on rinkelilläkin. Tuntui tosi törkeältä kun uusi kumppani piti valita just meidän yhteisestä ystäväpiiristä, nyt kun en halua nähdä kumpaakaan yhdessä, erikseen, tai ryhmän mukana.

Eniten kyllä kummastutti työ typerä pyöräilykypäräjuttu, eksä kun vei tuon uuden samalle reissulle mistä me oltiin yhdessä puhuttu, ja kypäräkin oli minun. Olisi pitänyt kysyä haluaako vielä minun pyöräilyvaatteet, (eksän kanssa mätsäävän) makuupussin, teltan ja vaikka minun ja eksän vanhat kondomit.

Vierailija
18/193 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perus. Mies joka loikkii suhteesta toiseen ettei vaan joudu olemaan yksin.

Vierailija
19/193 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut lähes samassa tilanteessa kuin ap. Seurustelin aikoinaan erään naisen kanssa (olen siis mies) ja asuimmekin vähän aikaa samassa asunnossa kunnes sitten yhtäkkiä tämä toinen päätti, että nyt erotaan. Yhdessä asumisen aikana aloin pikku hiljaa menettämään luottamustani tähän "eukkoon" koska minulla oli vahva tunne, että hän vehtaili jotain selkäni takana. Hän kuitenkin väitti minun olevan vain mustasukkainen, ja loppujen lopuksi itsekin uskoin niin.

Kun sitten yksipuolisen päätöksen jälkeen erosimme niin ei oikeasti mennyt montaakaan päivää kun sain tietää, että exä "deittailee" jo toista. Siitä tajusin, että minä olin oikeassa "vahvan tunteeni" kanssa ja exä yritti vain manipuloida minua.

Noin puolen vuoden päästä tästä kaikesta hän alkoi yhtäkkiä taas pitämään minuun yhteyttä. Hän halusi tavata ja olla kaveri mutta tiesin siinä vaiheessa, että hän yritti vain käyttää minua hyväkseen joten loppujen lopuksi estin hänet kaikessa mahdollisessa enkä ole sen koommin enää hänestä kuullut (meillä ei periaatteessa ole yhtään yhteistä kaveria).

Vierailija
20/193 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tuollaisista kyllä aina "mukava" fiilis, kuin toinen ei olisi alkujaankaan välittänyt yhtään. Noin vaan pyyhkäisee pois ja uusi heti tilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi