Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOmammat ja vauvat tapaamaan toisiaan PK-SEUDULLA!

21.08.2006 |

Tein tuossa äkkiseltään tän aloituksen. Sitten vaan aikoja ja paikkoja mietintään!

Miten olisi syyskuun alku (vai jo vielä tässä kuussa???)? Meille käy ja kellonajalla tai viikonpäivällä ei ole väliä. Joku tietää varmaan paremmin isommalle porukalle sopivia paikkoja...

Me ollaan siis mukana, mut nyt kutsuu neuvola. Palaan laittamaan juttuja myöhemmin.

Dolosa ja Siiri 3 kk

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olekkaan sitten odotusajan kirjoitellut, mutta meetinkiin voisin tulla. Mutta siis tuo 13.9 käy kuin myös lähes kaikki muutkin päivät... Ja sovitaan sitten uusia tapaamisia jos kaikki ei pääse ekaan.

Vierailija
22/38 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukkoon sitten tuo 13.9. klo 13? Kahdeksalle henkilölle ainakin kävi, toivottavasti useampikin pääsisi mukaan. Ja pitää sitten heti sopia uusia ajankohtia, niin kaikki pääsevät varmasti jossain vaiheessa paikalle. Ja olisiko se paikka se Hesan keskustassa oleva Sanomatalon kahvila? Sinne ainakin mahtuu paljon kärryjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomatalokin ok. Onko se kahvila just siinä katutasossa?

Vierailija
24/38 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kyllä on siinä katutasossa. Sopiikos tuo paikka muillekin vai onko parempia ehdotuksia?

Vierailija
25/38 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lueskellu enemmän ja vähemmän aktiivisesti näitä keskusteluja jo odotuspuolelta asti. Meillä on pikku neiti syntynyt 10.5. ja nyt mamma alkaa kaipaamaan jotakin virikettä =)

Vierailija
26/38 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva kun saadaan paljon porukkaa liikkeelle!!!

Vierailija
27/38 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä Sanomatalossa kahvilan ohi menevällä käytävällä? Pöydistä on vaikea mennä kyselemään, kun siellä on varmaan aika monia lapsellisia ihmisiä. Keitäs nyt olikaan tulossa?

Vierailija
28/38 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea tämän tapaamisjutun :) Voisin kanssa lähteä huomenna liikenteeseen Marian kanssa ja tulla tapaamiseen (Ne jotka ei tiedä/muista niin kirjoittelin ahkerimmin loppuraskausaikana toukokuun lopulla ja nyt oon harvemmin ehtinyt edes lukemaan näitä kirjoituksia)

Huomiseen...

Jasmina_06 ja Maria 3,5kk

Vierailija
29/38 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin unohtanut koko jutun. Mitenkäs minä tunnistan teidät muut toukokuiset? Eikö tapaaminen siis ollut klo 13 Wayne' s coffee sanomatalossa?

Vierailija
30/38 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen eskari loppuu 12:30, ja seuraava juna vissiin yheltä, eli myöhästyttäis tosi pahasti. Ens kerralla täytyy yrittää :)

Vierailija
31/38 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin listan läpi ja seuraavat ovat ainakin alunperin ilmoittautuneet mukaan:Rsna,kevätmamma,jasmina,pikkunen,soffie,janella,katuska ja me. Epävarmoina olivat vielä liinanen ja alfiina. Hyvänkokoinen porukka kasassa jos kaikki pääsevät mukaan!

Huomiseen!

Vierailija
32/38 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä myöhästyisi kuin puoli tuntia, joten harkitse ihmeessä mukaan tulemista! Joku kysyi tunnistamisesta, niin eiköhän siinä käytävällä palloilijat hyvinkin tunnista = )

Vierailija
33/38 |
12.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nähdään vain siinä käytävällä niin ei tosiaan tule niitä tunnistamis ongelmia. Meillä on tummat vaunut ja mulla vaaleat suht lyhyet (usein myös sekaiset :) ) hiukset.

Huomiseen!

Vierailija
34/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei tällä kertaa päästäkkään.. Kattellaan ens kerral sitten, jos tapaamisia vielä tulee! Pitäkäähän hauskaa =)

Vierailija
35/38 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mikä sattuma, että törmäsin yhteen toukomammaan juuri tänään ja pääsimme mukaan tapaamiseen. Piti heti kirjautua saitille :). Pääsimme tapaamisen jälkeen noin 100 m kotiapäin, kun Topi ilmoitti nälästään. Niinpä ruokailu alkoikin samantien!

Vierailija
36/38 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huhuillaan kaikki mukaan!

Vierailija
37/38 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

olen muutaman päivän miettinyt uskaltautuisinko mukaan tapaamiseen. Rohkaisin siis mieleni..... sovittu paikka ja aika sopivat meille hyvin. Ottaisin mukaan myös tyttäreni 6v. koska hänen eskarinsa loppuu 12.30.

Meillä on siis Julius-poika, syntynyt 4.5. elikkä ensi viikolla 4 kk.

Varsinainen vauhti-ukko, menee jo lattialla eteenpäin pyörien ympäri ja mönkien. Olen joutunut siirtämään huonekaluja syrjään pojan etenemisen tieltä....

Ensi viikolla mennään neuvolaan taas kattomaan miten on kasvanut.

Vierailija
38/38 |
30.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katon sen tapaamisen tilanteen mukaan. Kiva olisi nähdä teidät kaikki livenä. Mulla vain juuri tuona aikana esikoinen nukkuu päikkärit. Ja jos ei nuku, en silloin kyllä pysty keskittymään muihin kuin kiukkuväsy pikku prinsessaan. katsotaan.