Milloin olet viimeksi puhunut ventovieraalle?
Minä tänään kuntosalin pukkarissa. Puhuimme salin viihtyisyydestä ja siitä, mikä vaikuttaa siihen. Vähän minua vanhempi nainen oli.
Kommentit (14)
Eilen salilla moikkasin erästä naista. Hän katsoi lattiaan ja pieraisi mennessään . Kivat on käytöstavat nykyään .
Viikko sitten kaupan myyjää tervehdin kassalla.
Vierailija kirjoitti:
Eilen salilla moikkasin erästä naista. Hän katsoi lattiaan ja pieraisi mennessään . Kivat on käytöstavat nykyään .
Haha..aika jännä. ujopieru kenties?
Työpäivän aikana en muuta teekään, eli tänään viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha..aika jännä. ujopieru kenties?
ilmeisesti näin . En jatkossa enää moikkaa tätä ladya.
Tänään, kävin taidenäyttelyssä ja kysyin henkilökunnan jäseneltä kysymyksen taiteilijasta ja hänen työmetodeistaan. Sain hyvän ja kiinnostavan vastauksen.
Lähestulkoon päivittäin. Suht turhia kontakteja joissa hekysyvät juna-aikatauluista tai bussireiteistä. Tai ne heille ehkä avuksi, mutta minulle lähinnä riesa, koska eivät edelläkuvatun kaltaiset vuorovaikutukset anna minulle mitään ja lisäksi en ole erityisemmin kiinnostunut joukkoliikenteen reiteistä tai bussi- ja juna-aikatauluista.
Kyllä joka päivä puhun jollekin, tänään tosin en koska en ole ollut muualla kuin metsässä tänään. Hieno ilma, vapaapäivä, siispä metsään kerämään ajatuksia ja voimia.
Eilen juttelin tunnin verran erään oikein mukavan naisen kanssa. Oli tosi hieno törmätä sattumalta ihmiseen jonka ajatusmaailma oli niin lähellä omaani. Toivottavasti tavataan vielä, voisin ajatella häntä ystävänäni.
Olen siis nainen itsekin.
Tänään kun lapsen lelu tippui rattaista keskelle suojatietä. Ohipyöräilevä nainen sanoi, että "teiltä tippui tuollainen lelu". Mä sanoin että " Oho. Kiitos paljon".
Eilen bussipysäkillä mutta kohde oli niin vaivaantunut että jätin sen rauhaan.
2 tuntia sitten kiitin foodoran muulia, kun toi tarjous 14e perhepitsan ilmaiseksi kotiovelle.