V ttu un koko jääkiekko. 1 viikko yhteistä lomaa, tämä päivä piti hieman siivoilla mökkiä ja tehdä pikku lähiseuturetki ja kaffet kirkonkylässä...
Miehen piti käväistä kaupungissa yhdistetyissä lakkiaisissa ja semifinaalikatsomossa ja tulla viim puoliltaöin.
No, tuli puoli kuudelta aamulla ja makaa krapulassa sängyssä ehkä neljään asti. Tässä meni sitten 2 lomapäivää.
Erehdyin jo luulemaan, että kasvanut ulos siitä porukan taustanarrin roolista, jonka velvollisuus on hekottaa jeesmiehenä, kunnes viimeinenkin on poistunut paikalta
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
No niin.
Täällä kaffella kaupungin keskustassa. Mies heräsi äsken ja ehdotti tekstarilla mökille menoa.
Eli finaali katsellaan näillä näkymin sitten maalaismaisemissa.
Hyvä näin, mutta vuorotyöläisenä olisin tietysti ollut kiitollinen jos lupaukset olisi pitäneet ja olisin saanut yhtenäiset unet
☀️🏒
Ap
Eii, kun jätä se!!
Vierailija kirjoitti:
Miehet taas riehuu täällä palstalla. "Miehet".
Kysymys kuuluu, mihin tarvitset tuota känniääliötä? Et ole sen äiti, siivooja etkä lastenhoitaja.
Miehen pitäisi olla partneri, puhaltaa yhteen hiileen eikä ajatella vaan itseään.Mulla oli just tuommoinen mies, teki mitä lystäsi, ei puhunut, ei kuunnellut, ei ollut kiinnostunut kuin omista jutuistaan. Aikani yritin kunnes kyllästyin ja aloin käyttäytyä juuri samalla tavalla. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, eikö?
No sehän ei miehelle sopinut, erohan siitä tuli. Minulla olisi pitänyt tanssia miehen pillin mukaan ikuisesti ja palvoa sitä sovinistista 💩housua.
Suhteeseen tarvitaan kaksi, joista kumpikin on sitoutunut juuri siihen omaan ihmiseen.
Jos se ei onnistu, kannattaa olla sinkku!
Sulla mitään miestä ole koskaan ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin.
Täällä kaffella kaupungin keskustassa. Mies heräsi äsken ja ehdotti tekstarilla mökille menoa.
Eli finaali katsellaan näillä näkymin sitten maalaismaisemissa.
Hyvä näin, mutta vuorotyöläisenä olisin tietysti ollut kiitollinen jos lupaukset olisi pitäneet ja olisin saanut yhtenäiset unet
☀️🏒
Ap
Eii, kun jätä se!!
Se on mahdollista, jos tällaista alkaa kasautumaan. Loman jälkeiset ovat tutkitustikin pahinta eroaikaa.
Ap
Mikä estää sinua tekemästä noita kaikkia suunniteltuja asioita?
No miten tuo estää sun siivoilua, kahvittelua tai lähiseuturetkeä? Vai etkö osaa tehdä mitään itse ja yksin?
Anteeksi, mutta muakin naurattaa nuo kaffet kirkonkylällä :D. Tunnin päästä alkaa pronssiottelu!
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä makaat palstalla. On siinä lomanviettotapa sinullakin.
Juuri näin! Lehmä vinkuu vauvapalstalla ja on olevinaan niiiiiiiin oikeutettu jauhamaan paskaa miehestään.
MIES eroa heti siitä lahnasta!
Miehen tekemiset kuulostavat paljon kivemmilta kuin joku tylsä siivoilu ja kahvittelu. Itsekin mieluummin katsoisin lätkää hyvässä seurassa ja ottaisin pari olutta kuin tekisin noita ap:n määräämiä asioita. Ja olen nainen..
Vierailija kirjoitti:
Miehen tekemiset kuulostavat paljon kivemmilta kuin joku tylsä siivoilu ja kahvittelu. Itsekin mieluummin katsoisin lätkää hyvässä seurassa ja ottaisin pari olutta kuin tekisin noita ap:n määräämiä asioita. Ja olen nainen..
Hmm.. Ota nainen välittömästi yhteyttä minuuun.
Olet kauan etsimäni henkilö!
Ap on henkiseltä iältään 60-tasolla, koska siivous ja kitkeminen on hänelle huipputärkeää ja tehtävä ajallaan. Jopa lomalla velvollisuudet on tärkeintä. Koska sitten juhannuksena passatataan vieraita tai ap:n sukulaisia ja kaiken pitää olla tiptop - muiden ihmisten takia.
Ja outoa ajatuskuviota, että ap kuitenkin olisi tehnyt itse kaiken ja mies olisi voinut kalastaa tai nukkua, katsoa telkkaria ja alkoholiakin olisi saanut ap:n luvalla nauttia.
Ap:lla on vanhemman ihmisen ajattelumaailma ja varmaan osittain kotoa perityt ajattelumallit. Hän haluaisi laittaa aikuisen miehensä kotileikkihäkkiin, johon ap antaa vähän helistimiä, että mies viihtyisi ap:n päättämässä leikeissä. Aikuinen mies on kuitenkin häkissä.
Tänään viimeinen taisto, tuleeko kultaa ja kunniaa. Tee miehelle pikku purtavaa, piirakka ja jotain palan painiketta.
Jääkiekon syy? Olen katsonut kaikki Suomen pelit, eikä kertaakaan ole tullut krapulaa. Kumma juttu.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Oispa seuraa... Mutta menee nämä otteluiden katsomiset näin yksinkin ja toivottavasti naapureita ei kauheasti häiritse pienehköt ilon kiljahdukset. :D
Kohta pronssiottelun pariin kahvin ja pienen purtavan kanssa ja illalla paremmat tarjoilut. Ihan paras sunnuntaipäivä ja kohta näyttää riputtelevan vettä, niin ei haittaa viettää kotipäivää.
Hyvää jääkiekkoiltaa kaikille ja toivottavasti päästään nauttimaan Suomen voitosta.
N46v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä tuhlaa omaa vapaatasi tuollaisen miettimiseen vaan tee tänään jotain mitä tahdot
Nythän sun aika menee ihan hukkaan
Vietä tämä päivä ihan oman maun mukaan! Keskustelette asiasta sitten myöhemmin, luotte yhteisen strategian vastaavien tilanteiden varalle
Mitä keskusteltavaa on siinä, että mies tekee kerrankin lomallaan jotain , mitä itse haluaa?
Kuinka monen miehen kuvittelet oikeasti nauttivan leivoskahveista kahvilassa?
Äläs nyt, ohelmassa oli leivoskahvien lisäksi myös siivousta.
Siivoaminenhan se on joka miehen unelmahupia. Mekin pidetään aina äijäporukalla siivouskutsuja viikonloppuisin toistemme luona. Ensin siivoamme perinpohjin koko kämpän ja sitten palkitsemme itsemme leivoskahveilla.
Pertillä on aina parhaat siivouskutsut, Pertillä kun on 400 neliöinen omakotitalo jossa riittää puunattavaa koko köörille koko viikonlopuksi. Sunnuntaina sitten tietenkin leivoskahvit ja käynti kotiseutumuseossa heti kirkonmenojen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri lähdössä yhteysbussilla yksin mökille. Hieman kävelyä, yksi auto vaan käytössä. Ekana keskustassa pienet kaffet.
Saapahan nukkua mökillä rauhassa, kun viime yöuni jäi 3 tuntiin.
Ap
Olisit nukkunut viimeyönä kun sait olla ihan yksiksesi.
Vähän hankalaa kun tiedostaa takaraivossa, että uniapneainen mies rommeltaa ovesta minä hetkenä hyvänsä, viskaa ylipainelaitteen nurkkaan ja romahtaa sängyn viereen kuorsaamaan. Ehkä myös hieman jarrutusjälkeä housussa (paksusuolivaivaa löytyy)
Ap
Joo provo lakkas olemasta edes vähää uskottava about tässä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen juuri lähdössä yhteysbussilla yksin mökille. Hieman kävelyä, yksi auto vaan käytössä. Ekana keskustassa pienet kaffet.
Saapahan nukkua mökillä rauhassa, kun viime yöuni jäi 3 tuntiin.
Ap
Olisit nukkunut viimeyönä kun sait olla ihan yksiksesi.
Vähän hankalaa kun tiedostaa takaraivossa, että uniapneainen mies rommeltaa ovesta minä hetkenä hyvänsä, viskaa ylipainelaitteen nurkkaan ja romahtaa sängyn viereen kuorsaamaan. Ehkä myös hieman jarrutusjälkeä housussa (paksusuolivaivaa löytyy)
Ap
Omat pikkarisi näyttävät siltä kuin amis-Arto olisi käynyt siellä driftaamassa bimmerillään.
Parempi asua autiomaassa kuin riitaisan vaimon vaivattavana.
Sananlaskut 21:19