Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

V ttu un koko jääkiekko. 1 viikko yhteistä lomaa, tämä päivä piti hieman siivoilla mökkiä ja tehdä pikku lähiseuturetki ja kaffet kirkonkylässä...

Vierailija
06.06.2021 |

Miehen piti käväistä kaupungissa yhdistetyissä lakkiaisissa ja semifinaalikatsomossa ja tulla viim puoliltaöin.

No, tuli puoli kuudelta aamulla ja makaa krapulassa sängyssä ehkä neljään asti. Tässä meni sitten 2 lomapäivää.

Erehdyin jo luulemaan, että kasvanut ulos siitä porukan taustanarrin roolista, jonka velvollisuus on hekottaa jeesmiehenä, kunnes viimeinenkin on poistunut paikalta

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä makaat palstalla. On siinä lomanviettotapa sinullakin. 

Olen juuri lähdössä yhteysbussilla yksin mökille. Hieman kävelyä, yksi auto vaan käytössä. Ekana keskustassa pienet kaffet.

Saapahan nukkua mökillä rauhassa, kun viime yöuni jäi 3 tuntiin.

Ap

Olin juuri sanomassa, että lähde yksin mökille. Tulkoon mies perässä jos kiinnostaa. Ja tuo mitä muut sanoi että yksinkö päätät loman vietosta, oletan että AP oli kuitenkin miehen kanssa sopinut mökille menosta? Ei silloin ole reilua pettää lupauksensa ja tehdä noin. Olisi voinut sanoa heti, että mee sinä edeltä mökille, tuun itse myöhemmin sinne. Näin toimii normaalit aikuiset.

Vierailija
22/78 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis vain vaimo ja nainenko sen määrää, mitä tehdään lomalla ja milloin mikin asia lomalla tehdään?

Eikö mies saa esittää omia näkemyksiään ja toivomuksiaan ollenkaan?

Sinäkö sen ap yksin päätät ja määräät miten teidän perheessä eletään ja ollaan?

Monen naisen mielestä asia on niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että mies viihtyy paremmin kavereidensa kuin pirrtihirmun seurassa.

Vierailija
24/78 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tuhlaa omaa vapaatasi tuollaisen miettimiseen vaan tee tänään jotain mitä tahdot

Nythän sun aika menee ihan hukkaan

Vietä tämä päivä ihan oman maun mukaan! Keskustelette asiasta sitten myöhemmin, luotte yhteisen strategian vastaavien tilanteiden varalle

Mitä keskusteltavaa on siinä, että mies tekee kerrankin lomallaan jotain , mitä itse haluaa?

Kuinka monen miehen kuvittelet oikeasti nauttivan leivoskahveista kahvilassa? 

Vierailija
25/78 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lätkän katsominen on OK, myös seurassa, mutta puoli kuudelta tuleminen ei, eikä krapulassa makaaminen.

13 vuotiaan ei ole ok olla kaupungilla puoli kuuteen asti yöllä. kuinka vanha se miehesi on?

Vierailija
26/78 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en jäisi odottelemaan milloin herää krapulaisena. Tee joku oma extempore reissu ja palaa vaikka huomenna illalla? Saat ajatukset muualle.

Saat myös miehen ajatukset vähän muualle tästä jääkiekon kultaisen vasikan palvonnasta...

Vierailija
27/78 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole jääkiekko, vaan miehesi alkoholinkäyttö ja asioille antama arvojärjestys.

Meillä katsottiin peliä yhdessä, ollaan yhtä kovia kiekkofaneja kumpikin. Mutta osataan katsoa kiekkoa ilman viinaa ja pelin jälkeen tehdä muita kivoja asioita yhdessä. Olen pahoillani ap, että sun mies ei osaa mutta yritä nauttia lomastasi ja tehdä kivoja juttuja vaikka itseksesi. Ja voihan olla että miestä nolottaa omat touhunsa jälkikäteen ja tekee sitten loppulomasta sun kanssa kivoja juttuja ihan oma-aloitteisesti.

Vierailija
28/78 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa summarum.

Tällaisilla säillä joku jääkiekon fanitus tuntuu elämälle vieraalta. Joskus tykkäsin. Nykyään tympeää.

Yäk.

Kai pitää yrittää vaihtaa miestä johonkin, joka elää todellisessa elåmässä kiinni

Ap

Vierailija
29/78 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tuhlaa omaa vapaatasi tuollaisen miettimiseen vaan tee tänään jotain mitä tahdot

Vietä tämä päivä ihan oman maun mukaan! Keskustelette asiasta sitten myöhemmin, luotte yhteisen strategian vastaavien tilanteiden varalle

Mitä keskusteltavaa on siinä, että mies tekee kerrankin lomallaan jotain , mitä itse haluaa?

Äläs nyt, ohelmassa oli leivoskahvien lisäksi myös siivousta.

Vierailija
30/78 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kiinnostaisi minuakaan siivous ja lähiseuturetki, kahvit kirkonkylällä. Kuulostaa mummojen touhulta, oletteko 60-kymppisiä?

Minä katson mielelläni jääkiekkoa ja jos miehellä menisi aamukuuteen niin mikä minua tai ap:ta estäisi nukkumasta?

Tyypillinen esimerkki naisesta, joka on kiviriippa puolisona. Suunnittelee kaiken miehen puolesta omien mieltymystensä mukaan. Js ihmettelee kun mies toimii ”väärin” ja pilaa kaiken, kun nainen ei tajua ettei kaikki ajattele kuin hän ja omaa sanoja mieltymyksiä, kiinnostuksen kohteita. Miksi oman elämän pitäisi loppua parisuhteeseen? Miksi mies ei voi viettää iltaa aamuun saakka omien kavereidensa kanssa, katsoa peliä ja vetää huolella kännit?

Ai niin, on loma ja parisuhdeaikaa, ja piti siivota mökki, tehdä lähiseuturetki ja mennä kirkonkylälle kahville. Kuten kaikki kuusikymppiset pariskunnat, joilla elämän ehtoopuoli on taas tänä kesänä hiukan lähempänä. Köpöti köpöti hissuksiin ja rauhassa ollaan, ehkäpä lasi viiniä illalla jos ihan hurjia ollaan.

Vierailija
31/78 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ei ole jääkiekko, vaan miehesi alkoholinkäyttö ja asioille antama arvojärjestys.

Meillä katsottiin peliä yhdessä, ollaan yhtä kovia kiekkofaneja kumpikin. Mutta osataan katsoa kiekkoa ilman viinaa ja pelin jälkeen tehdä muita kivoja asioita yhdessä. Olen pahoillani ap, että sun mies ei osaa mutta yritä nauttia lomastasi ja tehdä kivoja juttuja vaikka itseksesi. Ja voihan olla että miestä nolottaa omat touhunsa jälkikäteen ja tekee sitten loppulomasta sun kanssa kivoja juttuja ihan oma-aloitteisesti.

Aloittajan mies taitaa kuitenkin olla ihan aikuinen ja oikeustoimikelpoinen ihminen. 

Te kireänutturaiset alistajat voisitte etsiä ne miehenne vastaavista tapauksista. 

Vierailija
32/78 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Summa summarum.

Tällaisilla säillä joku jääkiekon fanitus tuntuu elämälle vieraalta. Joskus tykkäsin. Nykyään tympeää.

Yäk.

Kai pitää yrittää vaihtaa miestä johonkin, joka elää todellisessa elåmässä kiinni

Ap

Onnea vaan sen kynnysmaton etsintään. 

Vierailija
33/78 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies otti viikonlopuksi töitä, vaikka mulla alkoi loma. Minulle se sopi hyvin, viikonlopusta tienaa hyvin. Aion siis yksin katsoa finaalin tänään ja juoda kaljaa, laitoin myös muutaman euron tulosvetoon. Ja kyllä, olen nainen, enkä kestäisi hetkeäkään ap:n kaltaista ihmistä. Kaupunkikahveilla käydään just isovanhempien kanssa, kotona ja omalla lomalla tehdään mitä huvittaa, eikä määräillä toisiamme.

Vierailija
34/78 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiseuturetki ja kirkonkylä kuulostaa ankealta lomalta.

Lätkä ja hauskanpito kavereiden kanssa taas mukavalta. Ei tarvitse pitkään miettiä kumman valitsisin.

T. Nainen

Vierailija
35/78 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kukaan saisi minua tuhlaamaan lomapäivää kirkonkyläkahvitteluun ja mökin siivoamiseen (wtf), jos vaihtoehtona on nauttia jääkiekosta, kaverien seurasta ja hyvästä ruoasta ja juomasta! Finaalikatsomoa jo valmistellaan, ärrimurrikeksit syöneet tunnelmanpilaajat saavat rauhassa painua mökeilleen. N38

Vierailija
36/78 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Summa summarum.

Yäk.

Ap

Ihan hyvän provon keksit, ai että ihan säätila vaikuttaa jääkiekon katsomishalukkuuteen.

Vierailija
37/78 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoaminenhan se on joka miehen unelmahupia. Mekin pidetään aina äijäporukalla siivouskutsuja viikonloppuisin toistemme luona. Ensin siivoamme perinpohjin koko kämpän ja sitten palkitsemme itsemme leivoskahveilla.

Vierailija
38/78 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivoaminenhan se on joka miehen unelmahupia. Mekin pidetään aina äijäporukalla siivouskutsuja viikonloppuisin toistemme luona. Ensin siivoamme perinpohjin koko kämpän ja sitten palkitsemme itsemme leivoskahveilla.

Joo, ja sitten mökkikunnan paikallismuseoon ihailemaan kangaspuita Hilma-enon kanssa. 

Vierailija
39/78 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä makaat palstalla. On siinä lomanviettotapa sinullakin. 

Olen juuri lähdössä yhteysbussilla yksin mökille. Hieman kävelyä, yksi auto vaan käytössä. Ekana keskustassa pienet kaffet.

Saapahan nukkua mökillä rauhassa, kun viime yöuni jäi 3 tuntiin.

Ap

Olin juuri sanomassa, että lähde yksin mökille. Tulkoon mies perässä jos kiinnostaa. Ja tuo mitä muut sanoi että yksinkö päätät loman vietosta, oletan että AP oli kuitenkin miehen kanssa sopinut mökille menosta? Ei silloin ole reilua pettää lupauksensa ja tehdä noin. Olisi voinut sanoa heti, että mee sinä edeltä mökille, tuun itse myöhemmin sinne. Näin toimii normaalit aikuiset.

Juuri näin

Ap

Vierailija
40/78 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, ensi viikollakin ajattelin kyllä keskittyä jo EM-futiksen seuraamiseen, oli sää mikä tahansa. Ja nainen siis olen. Toivottavasti mies ei ole suunnitellut saman päivän ohjelmaksi retkeä Biltemaan ja kastopaikalle ja illaksi huussin tyhjennystalkoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän