En kelpaa naisille ollenkaan.
Hei! Olen vähän yksinäinen mies etelästä ja ikää 30 vähä yli. Olen tullut jo siihen tulokseen että en kelpaa naisille. Olen toki ujo ja käyn vakituisesti töissä ja kaikkee. En kovin rumakaan ole, mutta ei naisia vain kiinnosta. Ehkä se sit on mun juttu olla ikisinkku. Olen kyllä yrittänyt lähestyä naisia, mutta ei ne oikein kiinnostu ja vastaa mulle. Jotenki niin paskalta tuntuu.
Kommentit (230)
Vierailija kirjoitti:
Hän vielä sanoi olen tylsä.. todella tyhmä yksinkertainen mies, ruikuttaja just.. millanen sä olet nainen kerrohan se rehellisesti-? Ihmiset ei ole täydellisiä miks sanoit tommosta mulle ja pilasit mun päivän. hommaan kyl pelikoneen ja oon ikisinkku jatkossa. nyt riitti.
Olet kirjoitellut lukuisia itseään toistavia jankkausketjuja eli olet tylsä itseään toistava ruikuttaja, joka ei pysty hyväksymään ystävällisestikään tarjottuja neuvoja. Sinulla on oppimisvaikeuksia ja yhdistettynä kirjallisiin tuotoksiisi ja heikkoon itsereflektioon voi turvallisesti todeta, että älykkyytesi on selvästi alle normaalin.
Et ole lempeä ja ymmärtävä muita kohtaan, miksi muiden tulisi olla sellaisia sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä liityn ikisinkkukerhoon ja rupeen käymää vain töissä ja elän yksinäistä elämää. Jos kerta ihmiset pitää mua täysin sekopäänä yksinkertaisena tyhmänä ruikuttajana. No sitten ehkä mietin jopa itseni tappamista kun aika tulee.
Epävakaat tosiaan käyttää tota itsemurhalla uhkailua vakiotyökalunaan, jatka vaan sitkeästi terapiassa.
Henkilö jota ei oikeasti ole olemassakaan ei voi tehdä it sa ria.
Jos sä olet hiiri tai sellanen persoonaton, ettet herätä mitään värinöitä kenessäkään. Nörttiys ei ole seksikästä eikä erävaatteet kaupungilla. Sun pitää tehdä ulkonöälles jotain. Vaihda tyyliä ja pikeepaidat roskiin ja kaikki beiget. Kasvata parta. Saisit mut ainakin kiinnostumaan ja kiihottumaan..
Tiedän että en ole normaali ja olen yksinkertainen kuule en voi muuttua koskaa normaaliksi.. se on aivoissa vika. ja joo olen vähän vihainen ja vaikee ihminen myönnän. En jotenkin osaa muuttua mitenkää. Käyn vaa töissä-
En halua muttua naisten takia miksi pitäs? mulla on hyvä tyyli ja pukeudun siististi.. mihin täälä voi laittaa kuvansa.. voin näyttää kuvani
En halua kasvattaa partaa.. voin olla vihainen tylsä ja vittumainen ihminen olen muuttunut. Mutta nuorempana olin melko samanlainen ja naiset takertu kii ja kokoajan halus tavata ja kiinnostua.. nyt olen tosi kuopassa.
No naisille olen näyttänyt kuvaani monet on sanonu oho ootpa ihan kivan näkönen ja oot söpö. älä ajattele et olisit ruma. no en ole ruma. mutta näköjään olen ihmisenä täys mitä nyt ihmiset on sanonut.. kai se on sit totta että mun kohtalo lisäksi olla yksin.
Kirjoitan ne nyt tähän, anteeksi
M G T O W
Tutiskaa naiset, tutiskaa. Vallankumous on käsillä.
Mitä tehdä ulkonäölle? Olen tehnyt ja ostanut vaatteita hoitanut itseeni. Olen tehnyt.. mulla on ohentunutta hiusta.. mä en vaa enää jaksa jos en kelpaa omana ittenäni oon yksin. Kohta lähen ulos miettii jotain muita ku tätä paskaa.
Lähdes nyt lenkille tai vaikka tallille. Täällä trollaaminen ja sangen epäonnistuneesti miestä esittäminen ei oikein toimi.
Introvertit on usein myös aspergereita/aspergerpiirteisiä. Eivät sovellu seurustelusuhteeseen. Masentelijaa ei jaksa kukaan. Itseä ei ainakaan kiinnosta olla mikään tsemppaaja kotihoitaja. Epävakaat on kauheita. Soveltuvat asumaan metsässä yksin. Nörtit on usein aspergerpiirteisiä eli vahva ei näillekin. Persoonaton ei ole kukaan tai mikään eli ehdoton nounou.
Niin teenkin ja unohdan ihmiset ja naiset mun elämästä. Käyn vaa töissä muuta en tee.. kävelen metsässä yksin niinku aina.. en tunne olevani täs maailmas kun en tunne ketää ja ei ole yhtään edes kaveria.
jos kerta minä olen toivoton tapaus.. niin miten mä jaksan elää sinkkuna vielä 50 v.. mieluite iteen itsemurhan.
jos minä ihmisenä on pelkkä sekopää.. jonka ei kuulu olla olemas.
Sellaista se on elämä kun ei ymmärrä yksilöiden päälle, vaan aina puhuu vain naisista yleensä.
Mulla on ollut parisuhde ja naisia nuorempana. Mutta tilanne on nyt todella helvetin muuttunut ja kaikki kaverit tutut on lähteny ylämästä oon yksin
Ei olla tutkittu olenko asperger.. en viihdy yksin kaipaan ihmisiä rinnalle. olen yksin ajatusteni kanssa.,. ei sovi mulle,., muttakun ei saa mistää kavereita ja naista.
Eipä ketää kiinnosta mulle alkaa riittää. Seurustelkoo ne joille kelpaa toisensa.
Miten te muut ihmiset miehet jaksatte olla yksin.. tai olette päätyneet ratkaisuun ikisinkkuus? Miten mä tulen tätä jaksamaa vuosikymmeniä?